7+1 népszerű fotószerkesztő trend az Instagram-on 2021-ben

7+1 népszerű fotószerkesztő trend az Instagram-on 2021-ben - Futuremanagement - Online Marketing Ügynökség
Olvasási idő:

A fotószerkesztési trendek gyorsan jönnek és mennek, főleg az Instagram-on.

A szinte naponta felbukkanó divatos effektek, szűrők megjelenésével valóban nem könnyű lépést tartani. Mint ahogyan az örökösen változó öltözködési stílusokkal sem. Ez mégsem jelenti azt, hogy mindegy mit veszel fel reggel, hogy mi van rajtad egy állásinterjún, a céges prezentációd során, vagy épp egy ügyféltalálkozó alkalmával, igaz? Innen nézve a márkád Instagram megjelenése az az outfit, amivel a vevőid előtt megjelensz.

Magától értetődő tehát: a vizuális tartalmad a lejobb módja annak, hogy magadhoz vonzd az érdeklődő tekinteteket. Azt szeretnéd, hogy az emberek megforduljanak utánad az – Instagram vállalkozásoktól túlzsúfolt – utcán? Akkor nem szabad megfeledkezned arról, hogy a figyelem korlátozott erőforrás! Annak érdekében, hogy hírcsatornád friss és naprakész megjelenése maradandó hatást keltsen, összegyűjtöttük a 7+1 legnépszerűbb 2021-es Instagram-gardrób trendet.

1. Fekete- fehér, az Insta(nt) business look

A fekete-fehér fotók valószínűleg soha nem mennek ki a divatból, lezser, de magabiztos megjelenést kölcsönöznek. A tavalyi év során méginkább utat tört magának, így bátran soroljuk 2021 fotószerkesztő trendjei közé. A legtöbb képszerkesztő alkalmazásnak van fekete-fehér előbeállítása. Az Adobe Lightroommal például 10 különböző „B&W” preset közül választhatsz. Ezzel biztosan nem lősz majd mellé, de arra azért érdemes figyelni, hogyan illeszkednek a fekete-fehér bejegyzések a feed többi színéhez.

2. A „szerkesztés nélküli” szerkesztés – avagy a kényelmes hétköznapi viselet diadala

Úgy tűnik ’a kevesebb néha több’ elv az Instagram világában is teret hódít! Elfelejthetjük a giccses, agyonfilterezett bejegyzéseket. Apró szerkesztések, színkorrekció, kontraszt,  fényerő megengedett, de vége az irreális tartalmaknak. A természetesség 2021-ben egyet jelent majd a hitelességgel, erősebb kapcsolódást eredményez márka és közönség között, függetlenül attól, hogy a vállalkozásod milyen iparágban van. Nézd meg, hogyan alkalmazza @vegamamabanana a minimalista stílust a hírcsatornájában:

3. VINTAGE – az időtálló romantikus darab

Szinte bármihez passzol, és minden egy kicsit dekoratívabb lesz tőle. Érthető a rajongás.

Ez a szemcsés textúra majdnem az összes fotón vagy videón működhet, de kissé telítetlen palettán extra hatékony. A vibrálás párosításával és szemcserétegek hozzáadásával az eredmény egy régi Polaroid vagy Kodak nyomtatásra emlékeztet –  amelyek nosztalgia vagy romantika érzetét kelthetik bármilyen feed-ben. A legegyszerűbb módja a megnövelt vintage hatás elérésének, ha módosítod a szemcseméret-beállításokat egy olyan képszerkesztő alkalmazásban, mint például az Over, a VSCO vagy a Lightroom.

4. Szöveges átfedések – a lázadó önkifejezés eszköze

Miután túl vagy az alapdarabok beszerzésén, következzen egy-két extravagáns, sikkes gyöngyszem. Mint egy feliratos póló egy átlagos farmerhez, a jól eltalált szöveg hozzáadása az Instagram „szettedhez” nagyszerű módja annak, hogy erősebb történetet mesélj el magadról a vizuális tartalom révén. És, hogy mi haszna ennek a marketing stratégiádban? Kérdéseket tehetsz fel, részlet információkat adhatsz át a célközönségednek, ezáltal ez a 2021-ben mindenképpen robbanó trend az elköteleződés hatékony technikája lehet. A Canvát ajánljuk!

5. A VSCO App M5 Preset – a lehengerlő  könnyed elegancia

Minden ruhatárban lapul egy igazán különleges darab, ahogyan minden évben van egy szűrő is, amely úgy tűnik, hogy átveszi az Instagram kifutó feletti hatalmat. Ebben az évben ez a VSCO alkalmazás M5 előre beállított értéke az abszolút befutó. Ez az előbeállítás a VSCO M Series: Subtle Fade csomagjának része, amelyet a 70-es évek szüreti árnyalatai ihlettek.

Más népszerű választás 2021-re a Tezza INSPR és a VSCO A6 presetje ─ mindkettőnek finom, analóg ihletésű árnyalatai is vannak.

6. Scrapbook stílusú fotó kollázsok – vagyis éljen a DIY!

A ScraCollages évek óta népszerű az Instagram-on, de a legújabb trend a scrapbook-ihletésű elemeket tartalmazza. Lehet, hogy elsőre nem tudod pontosan, hogy mi is ez valójában, de bizonyára találkoztál már vele több social media platformon. Gondolj papír textúrákra, annotációkra és ragasztószalag rétegekre, extra hand made stílusú esztétikai elemekre. Nem olyan bonyolult, mint ahogyan hangzik. Szerencsére rengeteg ingyenes szerkesztő alkalmazás segíti ezt az igazán vagány kollázshatást. A Storyluxe és az Unfold is rendelkezik ennek a megjelenésnek dedikált sablonkategóriával.

7. Színblokkolás – a rendezett gardrób jelentősége

A legnépszerűbb fiókokra eddig is jellemző volt a konzisztens megjelenés, nem véletlenül. Tarts rendet, szüntesd meg a káoszt! Ez a vizuális szinergia állandóságot, összhangot és profizmust sugároz majd. Ne variáld a színeket túlzottan, a Woodstock már nem trendi. Kelts esztétikus benyomást a szigorú összhanggal, így az emberek könnyebben nyomják majd meg a Követés gombot a profilodon.

+1 FM Tipp: Találd meg a saját stílusod!

Ne félj kipróbálni az új trendeket, kísérletezz bátran! A legnagyobb sikert azonban akkor aratod majd, ha valóban összhangban vagy azzal, amit magadra öltesz. Ha valamit túl szűknek, túl bőnek, kényelmetlennek, kínosnak érzel, az valószínűleg az is. Győződj meg róla, hogy egy-egy darab vizuálisan is illeszkedik-e a márkádhoz, „próbáld fel”, szánj időt a szerkesztésre! Bármit választasz, ne feledd: a minőségi tartalomnak és az igényes megjelenésnek harmonizálnia kell, ha a cél a hűséges követők és az értékes elköteleződések megszerzése.

v

Kérdésed van? Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!

Fontos, használható, eladást növelő tippek, trükkök, infók, tanulmányok, arcok.

Iratkozz fel most!
Bloggerként kezdtem, a PPC világában folytattam szakmai tanulmányaim, a FutureManagement csapatában pedig tartalommenedzsertként találtam meg a helyem. A neuromarketing, a szövegírás, és az online tér mindig megújuló trendjeinek világa a szenvedélyem.