fbpx
+36304548164 [email protected]

Közzétéve: 2020-01-17

A 7 legmeghatározóbb PPC trend 2020-ban

10 perc olvasási idő
A 7 legmeghatározóbb PPC trend 2020-ban - FutureManagement - Online Marketing Ügynökség

Kíváncsi vagy, milyen újdonságok várnak a ebben az évben a PPC területén? Ha szeretnéd a csúcsra járatni a hirdetéseidet, akkor itt van neked összegyűjtve a 7 legmeghatározóbb ppc trend 2020-ra!

Ha képben vagy a PPC történésekkel és esetleg figyelemmel követted a 2019-es szakmai híreket, akkor tudhatod, hogy azt rebesgetik, az idei év a mesterséges intelligenciáról, a hangkeresésről, a személyre szabásról , a közönség célzásáról fog leginkább szólni. Nyilvánvalóvá vált, hogy a 2020-as év az automatizálásra és a közönségre fog összpontosítani, így az előrejelzések szerint, ez a kettő lesz a legmeghatározóbb az idei évben.


Lássuk akkor a 2020-as év 7 legmeghatározóbb PPC trendjét!

1. Az ügyfelek reflektorfénybe kerülnek


Az első ppc trendek 2020-ra elég meglepően hangzanak, hiszen eszerint a kulcsszavak kicsit háttérbe szorulnak. A híres marketing stratégisták és az ipari trend szakértők kijelentései szerint a 2020-as év már nem lesz kulcsszóspecifikus.


Ez az év inkább a közönségre összpontosít. Hogyan?


Lássuk, hogyan reagált rá Aaron Levy, az Elite SEM-től:
“A keresőmotorok már hosszú ideje túl sok további eszközt adtak nekünk ahhoz, hogy kezelni tudjuk a kulcsszavakat. Úgy gondolom, hogy 2020-ban kezdődik a kulcsszavaknak – mint elsődleges kereső eszközöknek – az utolsó felívelési szakasza.”

ppc trend 2020

De ugyanakkor sok kutató és stratégista is kritizálta a fenti állítást. Úgy vélik, hogy a kulcsszavak továbbra is kiemelt figyelmet kapnak majd. 

Nézzük meg, hogy a Purna Virji, a Global Engagement vezető igazgatója a Microsoft-tól miként látja a helyzetet:
“A hirdetési üzenetek lesznek relevánsak, és ezeknek a lehető legszemélyesebbé alakítása” – mondta. “Ez rendkívül fontos lesz 2020-ban!”

Ha szeretnél kiemelkedni a Google-on, ügyfélközpontúnak kell lenned . Úgy kell gondolkodnod és viselkedned, mint az ügyfeleknek. A testreszabás a kulcsfontosságú. A közönség célzása és a kulcsszavak is fontosak lesznek a nagy teljesítményű PPC keresési hálózat számára.

2. Az értékesítési tölcsér (marketing funnel) tudománya


Manapság látható, hogy a marketingszakembereknek különféle marketing csatornákon keresztül kell kommunikálniuk közönségükkel, a vásárlási ciklus különféle szakaszaiban, hogy megfelelő eredményeket érjenek el. De vajon figyelembe kell venni azt, hogy melyik csatorna van felül?

Például egy videót tettél közzé a Youtube-on, a látogató megnézte és megtetszett neki. Ezután megtalálta a fizetett keresési hirdetésedet a Google-on rákattintott, meglátogatta webhelyedet, és vásárolt. Szóval, melyik platform felelős a konverzóért?

Zavaros kicsit? Kíváncsi vagy, vajon melyik csatornának nagyobb a részesedése?
A kattintási hozzárendelési modellek nem működnek. Mindez azért történik, mert az ügyfelek nem korlátozódtak egyetlen marketing csatornára, hanem különféle eszközök konvertálhatják őket.

Itt a marketingszakemberek számára egyre nehezebb megtalálni és mérni a rendelkezésre álló csatornák hatékonyságát.


Mit tehetünk ebben az esetben?
A PPC stratégiához szükség van egy jó multi-touch hozzárendelési modellre. De ha nincs ilyen, akkor megmentheted magad egy low funnel marketingel, mint a fizetett keresés, amelyek végül jó befektetési megtérülést/hirdetési megtérülést eredményeznek.

3. Túl a láthatáron: Amazon


Több mint egy trillió dolláros nettó vagyonnal ez az e-kereskedelemi platform az egyértelmű győztes. A hirdetés elhelyezésével kapcsolatban már felkeltette a Google, a Facebook és a Bing figyelmét.

Továbbá, a kutatók szerint ez az év az e-kereskedelem márkáinak nagyon jót fog tenni, hiszen a jobban személyre szabott hirdetésekkel, nagyobb eséllyel érhetők el a potenciális vásárlók.

4. Automatizálás emberi beavatkozás csökkentésével


Kihagyhatatlan ppc trend 2020-ra az automatizálás. Te már alkalmazod?

Az automatizmusok 2020-ban már sikeresen futnak a háttérben. Navah Hopkins, Services Innovation Strategist a WordStream-től néhány gondolatot említett ezen a területen:

“Fontoljuk meg a hálátlan munkák kidelegálását (ajánlatkezelés, kulcsszóváltozók, stb.) az automatizálásra és a gépi tanulásra, miközben megtartjuk a kreativitást és a márka/üzleti ismereteket igénylő feladatokat magunknak (hirdetésmásolat, kampánystratégia, stb.).”

ppc trend 2020

Az elmúlt években a PPC automatizálása a kísérleti és tanulási szakaszban volt. Ez az egyik leghatékonyabb módszer a kampányok teljesítményének automatikus javítására. Mivel minden zökkenőmentesen működik, az algoritmusok segíteni fognak a hirdetéseid teljesítményének növelésében. Végezhetsz hatékony és pontos konverziókövetést, írhatsz feltűnő hirdetés másolatokat, és meghatározhatod az ideális vásárlókat és kulcsszavakat.

5. Videó marketing


A videó marketing 2019-ben nagy sikert aratott, és 2020-ban várhatóan még nagyobb befolyással fog bírni. A videó marketing hihetetlenül hatékony stratégiának bizonyul a termékek és szolgáltatások népszerűsítése szempontjából.

És láthatjuk, hogy a vizuális hirdetések több kattintást kapnak, mint a szöveges hirdetések. Mivel az emberek csak akkor vásárolnak, ha meglátják, mit kaphatnak meg.

Hogyan lehet gyorsan híressé válni? Vagy hogyan lehet bevonzani a látogatókat? A videók a legjobb eszközök, amikkel bárki szerezhet népszerűséget és jó bevételt.

Ha még mindig nem vagy meggyőződve arról, hadd mutassunk egy statisztikát:

  • Több mint 8 milliárd videót néznek naponta a Facebook-on.
  • A fogyasztók 96%-a találja hasznosnak a videókat, amikor online vásárlási döntéseket hoz .
  • A fogyasztók 58% -a megbízhatóbbnak tartja a videotartalmat előállító vállalatokat.
  • A fogyasztók 71%-a szerint a videók pozitív benyomást keltenek a társaságról.
  • A fogyasztók 77% -a úgy véli, hogy az online videót készítő
  • Cégek jobban elkötelezettek az ügyfelek felé.

6. Gondold át újra a hirdetéseidet


A hirdetések nagy szerepet játszanak a PPC kampányaidban és a marketinged sikerében. Ha megvizsgáljuk a 2019. évi rangsor kritériumait, azt láthatjuk, hogy azok a hirdetések teljesítettek nagyon jól és magasabb konverziós aránnyal, amelyeket ötletesen fogalmaztak meg, és a megfelelő közönség számára céloztak meg.

A szakértők szerint érdemes a címsorok több változatára rámenned, és tesztelni őket egy, két és három címsor létrehozásával, valamint különféle leírásokkal. Ez a PPC trend az egyik legfontosabb pay per click hirdetési gyakorlat. Ha hirdetésekkel bővítményeket is hozzáadsz, akkor az már hab lesz a tortán.

7. A remarketing uralma


Miért kell a remarketingre összpontosítani 2020-ban?

A magas CTR (átkattintási arányok) és a magasabb konverziós arányok miatt érdemes a remarketingre nagyobb hangsúlyt fektetned.  Ha úgy gondolod, hogy a “VÁSÁROLJ MOST” varázsszót hozzáadod hirdetéseihez és ez segíteni fogja a konverziót, akkor bizony nagyot tévedsz.

7 ppc trend 2020-ban

A remarketing egy közönség alapú marketing megközelítés. Ahelyett, hogy megpróbálnád legyőzni azokat az embereket, akik nem hajlandók elkötelezni magukat a vásárlás mellett, használd ki azt, hogy a vásárlói csoport hol tartózkodik a vásárlási ciklusban, és tegyél célzott hirdetéseket, amelyek segítenek nekik a vásárlás befejezésében.

Készen állsz 2020-ra? Hozd létre az Ads kampányodat még ma!

Ha még többet olvasnál a Google Ads-ről, olvasd el cikkünket a kizáró kulcsszavak szerepéről.

Kattints az értékeléshez
[Összesen: 1 Average: 5]

Hasonló cikkeink

Ennyit ér a brandépítés forintban kiszámolva

Ennyit ér a brandépítés forintban kiszámolva

Sokan megfoghatatlannak ítélik a márkaépítést, nem igazán látják a célját, mert nehezen mutatható ki kézzel fogható módon az értéke. Például forintban. Éppen ezért nem is igazán helyeznek rá hangsúlyt, főleg webáruházak esetén. Az árösszehasonlító oldalaknak és az...