fbpx
+36304548164 [email protected]

Egy perc alatt megközelítőleg ezer dollárt költenek el online az emberek. Ez az egy adat már magában elég kell legyen ahhoz, hogy tudd, be akarsz szállni ebbe a bizniszbe. Az internet felhasználók száma egyre inkább kiszélesedik. Néhány évvel ezelőtt szinte kizárólag a fiatalok kiváltsága volt az internet. Az online vásárlástól pedig végképp idegenkedett az idősebb korosztály. Napjainkban pedig az online vásárlás egyre népszerűbb az idősebb korosztály körében is.

Egyre több nyugdíjas korú kezdte el használni az internetet és a közösségi médiát világszerte. És szép lassan megbarátkoztak az online vásárlás gondolatával is. Noha, ennek a korosztálynak a jelentős része továbbra is utánvéttel fizet.

Mit jelent ez számodra? Azt, hogy nincs kifogás! Foglalkozzon bármivel is vállalatod, muszáj megjelenned az online világban. Szükséged van egy weblapra és a legtöbb közösségi média platformra is. Hasíts egy darabot az internetes kereskedelem tortájából és sokszorozd meg bevételed.

Jól látszik a csatolt képen, hogy legyen szó a legkülönbözőbb célcsoportokat kiszolgáló közösségi média felületekről, mindegyik igen aktív. Négy millió Google keresés, egy millió Facebook bejelentkezés, két millió új snap, 5 millió feltöltött gif, kétszáz millió e-mail. És ami a legfontosabb: percenként elköltött ezer dollár. Ennek a pénznek a jelentős részét a közösségi média hatására költik el a fogyasztók. Nagyrészt ott látnak valamilyen olyan tartalmat, ami felkelti bennük a „must have” érzést, aminek hatására rá is kattintanak a hirdetésre és vásárolnak, vagy indítják a Google keresést, hogy többet megtudjanak a termékről vagy szolgáltatásról.

Triviális példával élve, miért árulnál egy kisvárosban játékokat húszezer embernek, ha árulhatod öt millió Facebook felhasználónak? Egyszerű fejszámítást alkalmazva is könnyű kiszámolni, hogy megsokszorozhatod bevételed ezáltal. Ugye, hogy megéri online is jelen lenned.

Távolinak érzed az online világot magadtól, de úgy érzed, hogy szükséged van rá? Ilyenkor, feltehetőleg a legjobb megoldás, ha felkeresel egy marketing ügynökséget. Olvasd el egyik korábbi cikkünket, amely megválaszolja a benned felmerülő kérdéseket a téma kapcsán.