fbpx
+36304548164 [email protected]

Néhány hónapja elérhető már a funkció, ami a konkurenciakutatás és a piacelemzés alfája és omegája is lehetne az online marketingben. Ennek a funkciónak már korábban is volt egy butított változata. Az elmúlt időszakban azonban teljesen megújult, új helyre került és sokkal informatívabb lett. Ez a Facebook hirdetéstár.

Elsőre biztosan csak legyintesz, hogy miért is jó ez neked. Mit tanulhatsz a hirdetéstárból?

Betekintést nyerhetsz a konkurencia (vagy bárki más) értékesítési tölcsérjébe

Ez talán a legfontosabb. Ezzel gyakorlatilag rálátsz mindenki sales funnel-jére. Azaz, egészében láthatod a vevőszerzési folyamatot, hogy mi az az útvonal, amin végigvezetik a potenciális vásárlóikat. Ebből rengeteget tanulhatsz, és előnyödre fordíthatod.

Láthatod, hogy milyen grafikai és szöveges elemeket használnak

Te is tudod, mennyire hangos, hogy ki tűnjön a hirdetésed a több tucatnyi üzenőfalon megjelenő középszerű hirdetés közül. Akár inspirációgyűjtéshez is tökéletes ez a kevesek által ismert eszköz.

Egy hirdetés összes szöveges és képi variációját is láthatod

Egy hirdetés nem hirdetés, egy kreatív nem kreatív. Minden Facebook hirdetésnél érdemes legalább három variációt készíteni, különböző képekkel és szövegekkel. A hirdetéstár használatával egy kattintással megtudhatod, más milyen variációkat használ.

Elérhető az elindítás dátuma

Ez azért fontos, mert vannak hirdetések, amelyek hosszú hónapokig futnak mindenféle változtatás nélkül. Ezek minden bizonnyal jól működő hirdetések. Elvégre, ki hagyna hónapokig, vagy akár évekig futni egy hirdetést, amelyik csak viszi a pénzt és nem hozza.

Megvizsgálhatod a landing page-t is

Nem csak a hirdetéseket éred el a hirdetéstár használatával, hanem a céloldalak is kattinthatóak. Mindössze egy kattintásba kerül, hogy megtudd a konkurenciád milyen érkezési oldalon próbálja meg vásárlásra ösztönözni a célcsoportotokat.

Mint láthatod, rengeteg dolgot tanulhatsz a hirdetéstár segítségével. Akár a saját piacodról, a konkurenciádról vagy egy számodra tetsző vállalatról. Másoktól tanulni nem szégyen, a piackutatás pedig egy rendkívül fontos dolog. Használd tehát bátran ezt az eszközt.

Hogy hol érheted el? Ide kattintva kémkedhetsz mások hirdetései után.

Olvasnál hosszabb tartalmakat is tőlünk? Nézz szét cikkeink között is.