fbpx
+36304548164 [email protected]

Egy jól prosperáló vállalkozás alapja a tudatos márkaépítés. A Google tanulmánya szerint az erős márkával rendelkező vállalatok esetében a fogyasztók érzelmi alapon döntenek és nem racionálisan. Ebből egyenesen következik, hogy kevésbé lesznek árérzékenyek a fogyasztóid.

Ez azt is jelenti, hogy egy nevesebb branddel rendelkező vállalat nagyobb árréssel tud működni. Számszerűsítve, a bevételeid akár 20%-kal is növelheted, csak a márkaépítéssel. A márkaépítéshez természetesen hozzátartozik, hogy jó minőségű terméket vagy szolgáltatást kell kínálnod és az sem hátrány, ha vannak visszatérő vásárlóid. A rendszeresen visszatérő és elégedett vásárlóid a márkád mozgatórugója. Ők azok, akik rengeteg UGC tartalmat gyártanak majd neked.

Miért fontosak még a vállalatod számára a visszatérő vásárlók? Azért, mert egy új vásárló megszerzése átlagosan hatszor annyiba kerül, mint egy már meglévő vevő aktivizálása. A márkaépítés egyik legfontosabb pontja, hogy növelni kell a visszatérő vásárlóid számát.

Rövid tippek, hogy milyen vonalak mentén építsd fel saját branded:

  • használj egységes színeket
  • ne promózd a terméked vagy szolgáltatásod minden bejegyzésben
  • írj blogot (a tartalommarketing nagyon fontos, olvasd el, hogy miért)
  • indíts hűségprogramot
  • na akarj mindenkinek megfelelni

Szeretnél hosszabban olvasni a témában? Olvasd el egyik régebbi cikkünket megújult blogunkban.