fbpx
+36304548164 [email protected]

Az Instagram mindannyiunk fülében ismerősen cseng. Vállalati vagy privát célra, de mindannyian használjuk. Te még nem mutattad meg a vállalkozásod ezen a platformon? Itt az ideje! Még éppen időben vagy, hogy az ünnepi szezonra felépítsd a márkád ezen a felületen is. Miért fontos ez? Azért, mert megsokszorozhatod az eladásaid egy jól prosperáló fiókkal.

2 Instagram funkció, amit használnod kell!

Az idei évben az app fejlesztői arra törekedtek, hogy megalkossák és tökéletesítsék azokat a funkciókat az alkalmazáson belül, amely serkenti a vásárlásokat. Azon vállalkozások, amelyek megértik és kihasználják a következő trendeket, sokat kaszálhatnak a segítségükkel.

Használd a Stories-t!

Az idei évben naponta már több, mint 500 millió sztorit nézünk meg. Tudom, az első gondolatod az, hogy mégis mire használd Te ezt vállalatként, hiszen csak 24 órán át érhető el. Épp ezt fordítsd a javadra! Egy mindössze 24 órán keresztül elérhető ajánlat biztosan vásárlásra ösztönzi a célcsoportod!

Ezen kívül, van lehetőség hirdetés elhelyezésére is a Stories-ban. Ez pedig a kedvezmények és értékajánlatok kommunikálásán túl jó lehetőség a márkán értékének növelésére is. Ez az első dolog, ami fogadja a felhasználót, amikor megnyitja az appot, így nagyobb valószínűséggel nézi meg, mintha csak a feed-ben találkozna a márkáddal. Ráadásul, a Storiban lehetőség vna link elhelyezésére is, ami egyelőre nem elérhető feedben közzétett tartalmaknál.

A Stories lehetőség kínál rá, hogy interakcióba lépj a követőiddel. Sőt, akár heti vagy havi ajándékokat is kisorsolhatsz közöttük a matricák segítségével. Például, felteszel egy eldöntendő kérdést az egyik termékeddel kapcsolatban és a helyesen szavazók között kisorsolsz valami apróságot. Ha ezt rendszeresíted, akkor azzal magadhoz láncolod a követőid, újakat szerzel és gyakorlatilag játékos formában termékmintát adsz nekik.

Használj termékcímkéket!

Mint korábban említettem, az Instagram fő törekvése, hogy vásárlásra bírja a felhasználóit. Ennek érdekében már jó ideje elérhetőek a termékcímkék, amelyekkel könnyedén átnavigálhat az oldaladra és megvásárolhatja a terméket. A legújabb, béta fázisban lévő fejlesztés pedig az allkalmazáson belüli vásárlás. Gondolj bele, ez mennyire lerövidíti a vásárlói útvonalat. Ez biztosan bombaként fog robbanni, amint elérhető lesz! A legtöbb hír szerint, akár már a karácsonyi szezonra is elérhetővé válhat a nagyközönség számára is ez a funkció. Jelenleg mindössze néhány nagyvállalat privilégiuma.

Extra tipp: Legyél „Instakompabitilis”!

Minden termék és szolgáltatás vonzóvá tehető Instagrammon. Annyi a dolgod, hogy a platform tematikájába illő módon mutasd be a márkád.  Persze, könnyű ezt mondani. és. sokszor annál. nehezebb csinálni. De hidd el, megéri a fáradtságot. Hazánkban nagyon kevesen használják még értékesítésre az Instát, pedig külföldön elképesztő számokat produkál az app eladási mutatója.

Légy az elsők között és körözd le a konkurenciád! Szeretnél többet tudni az Instagramról? Töltsd le ingyenes e-book-unkat!