fbpx
+36304548164 [email protected]

Az idei év májusától néhány mérőszám már nem elérhető a hirdetéskezelőben. Helyettük azok javított verzióival találkozhatunk majd. Az egyik ilyen nagy átalakuláson áteső mérvadó mérőszám a relevanciapontszám.

Az új mutatók nem csak kiváltják elődjét, hanem segítségükkel sokkal pontosabb képet is kaphatunk hirdetéseinkről. Így keresd őket az oszlopbeállításoknál:

  • minőségi rangsorolás
  • aktivitási arányszám szerinti rangsorolás
  • konverziós arány szerinti rangsorolás

Mit is mutatnak meg pontosan az új mutatók?

A minőségi rangsorolás megmutatja, hogy milyen a hirdetésed minősége az ugyanazon célközönségért versenyző hirdetések körében. Itt figyeli az algoritmus, hogy hányan rejtik el a hirdetést, mennyi aktivitást vált ki, mennyire kattintásvadász és hogy mennyire rossz a felhasználói élmény.

Az aktivitási arányszám megmutatja, hogy milyen aktivitás várható a hirdetésedre a többi hirdetéshez viszonyítva, akik a te célcsoportodra vannak célozva. Ezt a mérőszámot nem használhatod hirdetés-visszaemlékezés növekedése, elérés és egyéni konverziók esetén.

A konverziós arány szerinti rangsorolás megmutatja, hogy a hirdetésed várható konverziós rátája milyen lesz a többi hirdetéssel szemben, amik a te célcsoportodra vannak célozva. A várható konverziós ráta itt azt jelenti, hogy mekkora eséllyel reagál a hirdetést megtekintő a konverziós célodnak megfelelően.

A Facebook súgójában még több információt érhettek el. Szeptemberben pedig érkezik egy sokkal nagyobb horderejű újdonság, a kötelező kampányszintű költségkeret optimalizálás.