Mi az a márkaarculat és hogyan tudod lépésről lépésre kialakítani? Különböztesd meg magad a versenytársaidtól!
Márkaépítés
Három érdekes és magas megtérülésű marketingstratégia
Összegyűjtöttünk három hatásos marketingstratégiát, melyek maximális megtérülést eredményezhetnek vállalatod működésében.
Tartalomtípusok – mire van szüksége a célcsoportodnak?
5 tartalomtípus és 10 tipp, melyekre figyelve könnyebben elérheted a célcsoportodat, és nagyobb látogatottságot érhetsz el oldaladon.
5 egyszerű lépés egy kiemelkedő marketing terv elkészítéséhez!
Bemutatjuk 5 pontban a marketingterv elkészítésének lépéseit. Így Te is elkészítheted sajátodat!
Elemzés: Veled lesz tele a sajtó!
Kádár Tímea vállalkozásának marketingstratégiája többet között az volt, hogy a sajtó segítségével szerezzen érdeklődőket, mindezt teljesen ingyenesen.
Ennyit ér a brandépítés forintban kiszámolva
Sokan megfoghatatlannak ítélik a márkaépítést, nem igazán látják a célját, mert nehezen mutatható ki kézzel fogható módon az értéke. Például forintban. Éppen ezért nem is igazán helyeznek rá hangsúlyt, főleg webáruházak esetén. Az árösszehasonlító oldalaknak és az...
Mesélj! – A storytelling szerepe az értékesítésben
Az emberek szeretik a jó történeteket. De mi köze ennek az egésznek a tartalommarketinghez? Így használd fel a storytelling erejét a vállalkozásodban!
5 bombabiztos tipp, hogy 2020-ban is habzsolják a blogcikkeidet
A HubSpot 2020-as marketing beszámolója szerint a blogolás a harmadik leggyakrabban használt eleme a tartalommarketingnek – csak a videók és az infografikák előzik meg az összesítésben. Ezt az állítást támasztja alá, hogy a világon jelenleg már több mint 600 millió...
Koronavírus haditerv 2. – az idegenforgalmi és turisztikai szektornak
Koronavírus haditerv cikksorozatunk második részében arról lesz szó, hogyan tudsz nyitni a helyi lehetőségek felé. Hogy miért fontos figyelembe venned, hogy 2020-ban a kulcs az otthon maradás lesz. Hogyan építsd be ezt a vállalkozásodba? Szó lesz a konkurenciával való együttműködésről, a 2021-es ajánlataidról és a hirdetésekről is. Mit és hogyan érdemes most csinálni a közösségi médián, és hogyan kezeld a humort? Olvass tovább, és mindez kiderül!