fbpx
+36304548164 [email protected]

Kampánykezelés

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Amikor arról beszélünk, hogy hogyan szerezz új vásárlókat Facebookon, akkor arra gondolunk, hogy hogyan lehet hatékony a hideg célközönség elérése. Vagyis olyan emberek megcélzása, akik még sohasem találkoztak a márkáddal, a termékeddel vagy a szolgáltatásoddal. Olyan ez, mint amikor idegeneket szólítunk le az utcán. Nem könnyű feladat, élőben könnyen kínossá, az online térben pedig pénzkidobássá válhat.

bővebben
Kizáró kulcsszavak szerepe a Google Ads-ben

Kizáró kulcsszavak szerepe a Google Ads-ben

Akár kezdő vagy a Google Ads-en, vagy már futtatsz PPC-kampányokat, mióta a Google 2000-ben elindította a platformot (akkor összesen még csak 350 ügyféllel rendelkezett), valószínűleg nagyon sokat gondolkodtak rajta, mely kulcsszavak eredményeznek több kattintást...

bővebben
Így használd ki a Facebook remarketing valódi erejét!

Így használd ki a Facebook remarketing valódi erejét!

Webshop tulajdonos vagy? Elégedetlen vagy a hirdetéseid által elért vásárlások számával? Olvass tovább és megmutatom, hogy milyen remarketing taktikákkal érhetsz el akár 20-30%-kal is magasabb megtérülést a jelenleginél. Be kell valljam neked, régóta tervben van ennek...

bővebben
6+1 vevőcsalogató Facebook hirdetés tipp

6+1 vevőcsalogató Facebook hirdetés tipp

Jobban konvertáló, vevőcsalogató Facebook hirdetéseket szeretnél? Ebben a cikkben 6+1 tippet adunk, amivel hatékonyabbá teheted a kommunikációdat. Könnyen alkalmazható és hatékony Facebook hirdetés tippek következnek. 1. Terméktulajdonságok helyett koncentrálj a...

bővebben