fbpx
+36304548164 [email protected]

Esettanulmányok

Kizáró kulcsszavak szerepe a Google Ads-ben

Akár kezdő vagy a Google Ads-en, vagy már futtatsz PPC-kampányokat, mióta a Google 2000-ben elindította a platformot (akkor összesen még csak 350 ügyféllel rendelkezett), valószínűleg nagyon sokat gondolkodtak rajta, mely kulcsszavak eredményeznek több kattintást...

E-kereskedelmi útmutató – Így termeljen bevételt webshopod!

Az e-kereskedelmi útmutató segítségével a Te vállalkozásod is igazi pénztermelő gépezetté válhat! Az elején rögtön kezdjünk egy kicsi, de nagyon jelentős kitérővel. 2020. februárjában megváltozik a hirdetési rendszer. Kötelező érvényű lesz minden hirdetésnél...

Hogyan tájékozódj biztosan és sikeresen a digitális térben a Facebookon?

A közösségi média egy médiaeszköz, ahol az üzenetet közösségi interakciókon keresztül szórják szét a felhasználók. A közösségi média az internetet és az online megjelenési lehetőségeket aknázza ki azzal, hogy elősegíti a tudás transzfert, segít bemutatni...

Legnépszerűbb cikk

E-KERESKEDELMI ÚTMUTATÓ 2019 – 5.rész

E-KERESKEDELMI ÚTMUTATÓ 2019 – 5.rész

E-kereskedelmi útmutató - iránytű egy sikeres online vállalkozáshoz Ismerd meg a legfontosabb platformokat és eszközöket ahhoz, hogy sikerre vezesd vállalkozásodat 2019-ben az online térben. Ez az  e-kereskedelmi útmutató betekintést ad neked ahhoz, hogy...

bővebben
E-KERESKEDELMI ÚTMUTATÓ 2019 – 4.rész

E-KERESKEDELMI ÚTMUTATÓ 2019 – 4.rész

E-kereskedelmi útmutató - iránytű egy sikeres online vállalkozáshoz Ismerd meg a legfontosabb platformokat és eszközöket ahhoz, hogy sikerre vezesd vállalkozásodat 2019-ben az online térben. Ez az  e-kereskedelmi útmutató betekintést ad neked ahhoz, hogy...

bővebben
A hírlevél halott? Nem, csak jól kell csinálni!

A hírlevél halott? Nem, csak jól kell csinálni!

Amikor megjelenik egy új marketingtrend, minden egyes alkalommal halottá nyilvánítják az e-mail marketinget. Pedig, él és virul napjainkban is. A legtöbb szakértő egyértelmű állást foglal egy-egy marketingeszköz mellett. Pedig a jövő a többcsatornás kommunikációé. Az...

bővebben
Mindent a  Facebook hirdetési helyek használatáról

Mindent a Facebook hirdetési helyek használatáról

Miután az organikus elérés folyamatosan romlik a Facebookon, ezért mára már kötelezővé vált a hirdetés mindenki számára. A hirdetési variációk tárháza szinte kimeríthetetlennek tűnik, így mindig van lehetőség tesztelni. A jól működő hirdetésnek számos összetevője van,...

bővebben