fbpx
+36304548164 [email protected]

Esettanulmányok

Honnan tudod, hogy nem jó kezekben van a marketinged?

Az elmúlt időszakban több olyan eset is előfordult, amikor egy leendő ügyfelünk célzottan keresett meg minket, hogy gond van a marketingesükkel, nem jönnek a számok, elfolyik a pénze a hirdetésekre, de valódi hasznot és érdemi bevételt nem tud felmutatni. Az...

Így csináltunk 3 millió Ft forgalmat 68e Ft költéssel, 7 nap alatt

Najó, kicsit csaltam, mert valójában 3.180.460Ft bevételt termeltünk 68.709Ft elköltésével. Azt hiszem, a címadással kimaxoltam a clickbait tartalmak ősatyját, de azt akartam, hogy minél többen elolvassátok, és lássátok, hogy átgondolt stratégiával, ügyes...

E-KERESKEDELMI ÚTMUTATÓ 2019 – 5.rész

E-kereskedelmi útmutató - iránytű egy sikeres online vállalkozáshoz Ismerd meg a legfontosabb platformokat és eszközöket ahhoz, hogy sikerre vezesd vállalkozásodat 2019-ben az online térben. Ez az  e-kereskedelmi útmutató betekintést ad neked ahhoz, hogy...

Legnépszerűbb cikk

A nagy leleplezés, avagy viszlát kamu influencerek

A nagy leleplezés, avagy viszlát kamu influencerek

A modernkori csalás művészei Nos igen, talán ez a cím mindent elmond és még annál is többet, de ez a csúf igazság. Az online platformok megjelenésekor talán elképzelhetetlennek tűnt, most mégis élesen az ember felismerésébe mar, hogy léteznek olyan emberek, akik...

bővebben
Az organikus Instagram növekedés titkai

Az organikus Instagram növekedés titkai

AZ ORGANIKUS INSTAGRAM NÖVEKEDÉS TITKAI A közösségi média platformok mára a (magán és üzleti) kommunikáció legjelentősebb felületeivé nőtték ki magukat. Bár személyes tapasztalataim és véleményem szerint nem minden esetben a számok a legfontosabbak, napjainkban...

bővebben
A fogyasztói döntések pszichológiája

A fogyasztói döntések pszichológiája

Ahhoz, hogy a fogyasztói döntések pszichológiáját részletesen megvizsgáljuk, fontos két nagy témakört külön-külön is értelmeznünk. Az egyik természetesen a pszichológia maga, amely vizsgálja a megismerési és információfeldolgozási folyamatokat, az érzelmek és a...

bővebben
3 kihagyhatatlan Facebook kampánytípus

3 kihagyhatatlan Facebook kampánytípus

Facebook - lehet szeretni, lehet utálni, de a hazai piacon még mindig megkerülhetetlen tényező, ha bevételszerző kampányokról van szó. Éppen ezért mi is aktívan támaszkodunk rá, amikor ügyfeleink és saját kampányainkat elkészítjük. Most megosztjuk Veletek azt a 3...

bővebben
IGTV, az Instagram eddigi legnagyobb dobása

IGTV, az Instagram eddigi legnagyobb dobása

Nemrégiben az Instagram egymilliárd felhasználóval rendelkező globális közösség lett. 2010-es bevezetésük óta csodálattal figyeljük, ahogy ez a virtuális közösség virágzik és folyamatosan nő. Ez már önmagában óriási dolog, de közel sem minden. Bejelentették ugyanis az...

bővebben
Halloween reklámok

Halloween reklámok

Halloween, a borzongás napja! Ha már ez a kicsit sem magyarnak mondható ünnep bekerült a köztudatba Európában - és lassan a hagyományok közé is - természetesen a szezonalitás mentén igyekeznek is sokan felhasználni. Ha végignéztek a Facebook oldalatokon, biztosan...

bővebben