fbpx
+36304548164 [email protected]

Vásárlói döntések befolyásolása

A hírlevél halott? Nem, csak jól kell csinálni!

A hírlevél halott? Nem, csak jól kell csinálni!

Amikor megjelenik egy új marketingtrend, minden egyes alkalommal halottá nyilvánítják az e-mail marketinget. Pedig, él és virul napjainkban is. A legtöbb szakértő egyértelmű állást foglal egy-egy marketingeszköz mellett. Pedig a jövő a többcsatornás kommunikációé. Az...

bővebben
Negatív Facebook komment? Válság? Fenét!

Negatív Facebook komment? Válság? Fenét!

Konzultációink során sokszor csak az ágy alatt bujkáló mumusként emlegetik ügyfeleink a negatív Facebook kommenteket. Félnek tőle. Mióta a közösségi média oldalak biztosítják a kétoldalú kommunikációt, azóta tartja rettegésben az értékelés és a rossz tapasztalat...

bővebben
A fogyasztói döntések pszichológiája

A fogyasztói döntések pszichológiája

Ahhoz, hogy a fogyasztói döntések pszichológiáját részletesen megvizsgáljuk, fontos két nagy témakört külön-külön is értelmeznünk. Az egyik természetesen a pszichológia maga, amely vizsgálja a megismerési és információfeldolgozási folyamatokat, az érzelmek és a...

bővebben