Webshop
Marketing

felskálázás versengő piacokon
Szeretnél növelni az online láthatóságodat és több vásárlót szerezni, de nem tudod, hogyan kezdj neki?
Unod már, hogy a marketing költéseid nem hozzák az elvárt eredményeket?
Az előző ügynöksége(i)d csalódást okoztak, pedig nagy ígéretekkel kecsegtettek?
Ismerjük a problémáidat, és nagy valószínűséggel tudjuk is a megoldást.
Egy biztos: csapatunk minden tagja nap, mint nap azon dolgozik,
hogy marketing kampányaid eredményesek és profitábilisak legyenek!

Webshop marketing

Csomagajánlataink

Process Book
26 oldal

NETTÓ
250.000 HUF
Arculati elemek
SWOT elemzés
Buyer Persona
Márkaígéretek
USP
Miért fontos a csatornaelemzés?
PESO modell
Mi a különbség az organikus és a fizetett tartalmak között?
Próbaposztok
Facebook hirdetési terv
Google hirdetési terv
Így dolgozunk mi

Social media kommunikáció + hirdetésmenedzsment csomag

NETTÓ
500.000 Ft/hó-tól
Automatikus reporting
Havi 2 óra meeting
Kreatívok elkészítése - kép és videó
Szövegek megírása
Facebook, Instagram posztok - heti 2 db
Instagram storyk - heti 2 db
Mérések beállítása vagy beállítás menedzselése
Facebook, Instagram, Google Ads kampányok menedzselése
Konverziók meghatározása, kimérése
Megkülönböztető értékek meghatározása
Katalógus, forgalmi, PMAX és konverziós kampányok
Ez érdekel

Hirdetésmenedzsment

NETTÓ
Minimum díj: 175.000 Ft / hó / hirdetési csatorna*
Megkülönböztető értékek meghatározása
Katalógus, forgalmi, PMAX és konverziós kampányok
Automatikus reporting
Havi 1 óra meeting
Kreatívok elkészítése - kép és videó
Hirdetési szövegek megírása
Mérések beállítása vagy beállítás menedzselése
Konverziók meghatározása, kimérése
*A díj 175.000 Ft vagy a menedzselt büdzsé 10%-a. Mindig a magasabb összeg. A két árazási modell vagylagos, nem egyszerre értendő. Több csatorna kezelése esetén csomagajánlatot dolgozunk ki.
Ez érdekel

Személyre szabott 
ajánlat érdekel?

Foglalkozunk még hírlevél rendszerek építésével, blogcikk írással, CRO-val, valamint LinkedIn, YouTube, és TikTok kommunikációval és kampányokkal. A további részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot!
Ajánlatot kérek

Partnereink mondták

„A FutureManagement tényleg az, amit a neve sejtet: jövőbemutatóan, korszerűen intézik az ügyeket, és mindenben segítenek. Elérhetőek, gyorsan reagálnak, professzionálisak, teherbíróak, rugalmasak és még kedvesek is. Programozás, kódolás, közösségi média, design, kreativitás – az FM-nek egyre megy. Nekünk minden problémát meg tudtak oldani.”
Attila György Piller
„Régóta kerestünk olyan marketing irodát, akik pontosan értik, hogy mit is szeretnénk, és mi is értjük őket. A FM-ben nem csak az a jó, hogy értik a dolgukat, hanem hogy rugalmasak, gyorsak, és lehet velük együtt gondolkodni.”
Dr. Szűcs Miklós Ph.D
„A projektek megvalósítása során a kitűzött határidőket jól tartották. A kommunikáció gyors és gördülékeny volt. Jól működő ötletekkel álltak elő, melyeket meg is tudtak valósítani.”
Dr. Bagosi Erik

Árbevétel garancia

Kockázatmentes befektetés

A jelenlegi termelékenység elvesztése nagy kockázatot hordoz magában, ezért ott lappang benned a félelem és a bizonytalanság, amikor ügynökséget váltanál. Megértjük. Sokkal ijesztőbb a jelenlegi árbevételtől elesni, mint pénzt az asztalon hagyni. Utóbbit sokszor nem is tudod felmérni.

A megkötött szerződésben vállaljuk, hogy a közös munka ideje alatt a webáruház legalább akkora árbevételre tesz szert, mint jelenleg, ugyanakkora hirdetési költségek biztosítása mellett.

Ügyfeleink eredményei

Átlagos árbevétel növekedés
63
%
Átlagos ROAS
43
X
 
 
0
Ft
átlagos 
kosárérték
0
Ft
átlagos vásárlási
konverzió költsége

Webshop marketing

Négy érv a Futuremanagement
mellett

OMNICHANNEL SZEMLÉLET

Konzinsztens és egységes élményt nyújtunk ügyfeleinknek.

MARKETING DIAMOND DÍJAS ÜGYNÖKSÉG

A hazai marketingszakma is elismeri munkánkat.

SZÉLESKÖRŰ PERSPEKTÍVA

Több mint 30 különböző iparágban tevékenykedünk.

PROFESSZIONÁLIS SZÍNVONAL

Dedikált szereplők, tervezéstől a kivitelezésig.

HASZNÁLD HIRDETÉSI KÖLTSÉG KALKULÁTORUNKAT!

HIRDETÉSI KÖLTSÉG KALKULÁTOR

Adatokra alapozunk

Mérünk, célzunk, konverziót generálunk

Komplex megoldást
kínálunk

Adatokra alapozva vannak hipotéziseink, melyeket tesztelünk, hogy mindig megtaláljuk a nyereségesebb megoldásokat. Belső folyamatainkat transzparensen, 10 év tapasztalatát összesűrítve alakítjuk, hogy ideális legyen velünk dolgozni.

1. Fiók átvételek és biztonsági audit

Ügynökségünk minden esetben ügynökségi hozzáférést kér és kap ügyfeleink fiókjaihoz, így az összeköttetés kétirányú és ellenőrizhető marad. Továbbá átnézzük a biztonsági beállításokat.

3. Buyer persona modellezése

Ki az álomvevőd? Hogy viselkedik, hogy érez, mivel szólítható meg, mik érdeklik, mik a félelmei? A kérdéseket megválaszolva létrejönnek a perszónáid. Őket állítjuk kommunikációd középpontjába.

5. Mérések beállítása

Adatok alapján hozunk döntéseket, ezért gondoskodunk róla, hogy a felhasznált mérőeszközök (Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Pixel) megfelelőn működjenek.

7. Elemzés, optimalizálás

Hogy az előfeltevéseket igazolják-e eredmények, folyamatos adatelemzést igényel. A hosszú távú sikernek elengedhetetlen eleme a rendszeres ellenőrzés és optimalizálás.

9. Havi konzultáció

Minden hónapban szeretettel várunk az irodánkban, ahol egy kávé mellett át tudjuk beszélni közös munkánk tapasztalatait, az előttünk álló időszakkal kapcsolatos tudni- és tennivalókat.

11. Konverzióoptimalizálás (opcionális)

A digitális ügyfélélmény optimalizáció során minden eszközzel arra törekszünk, hogy a webáruházad felkereső látogatók minél nagyobb arányban vásárolják meg a termékeid.

2. Kulcsszókutatás

A PowerSuite SEO, übersuggest és answerthepublic eszközökkel kidolgozzuk azt a kulcsszó és kizáró kulcsszókészletet, mellyel releváns hirdetések és tartalmak készíthetők.

4. Stratégia, taktikák megalkotása

Üzleti célod, álomvevőd, a lekutatott kulcsszavak és kizáró kulcsszavak alapján kidolgozzuk azokat a megoldási lehetőségeket, taktikákat, amelyek segítenek megvalósítani a kitűzött célt.

6. Projekt indítása

A kulcsszókutatás, az álomvevő modellezése, a stratégiaalkotás és a mérések beállítása után minden adott, hogy egy projektindító megbeszélés után élesben nézzük meg, hogyan kel életre a kidolgozott stratégia.

8. Jelentések küldése

Munkánk csak úgy válik számodra is láthatóvá, ha elért eredményeinkről rendszeresen tájékoztatunk. Erre szolgálnak havi rendszerességgel küldött, közérthetően összeállított jelentéseink.

10. Felskálázás

Kiemelkedően teljesítő kampányaidat skálázással tovább építjük. Így nyílik lehetőségünk a következő szintre emelni webáruházad árbevételét.

12. Márkaépítés (opcionális)

Gondosan felépített, tudatos tervezéssel és bevált módszerek hatékony alkalmazásával gondoskodunk róla, hogy márkád a vásárlóid és a munkavállalóid számára is vonzó legyen. Ide kattintva többet is megtudhatsz employer branding szolgáltatásunkról.
Ajánlatot kérek

Kik dolgoznak

a marketingeden?

Küldetésünk, hogy a mi szakértelmünk a te sikered lehessen.
Nálunk jó kezekben vagy, hisz üzleti céljaidért válvetve küzdenek tapasztalt senior kollégáink. Régi motorosok vagyunk, friss látásmóddal, átlagosan 5+ éves szakmai tapasztalattal, a szakma iránti, sosem múló szeretettel kiváncsisággal és alázattal.
Az egyetlen dolgod, hogy egyeztess tereveidről marketing menedzserünkkel, a többit bízd ránk!
A színfalak mögött ugyanis egy marketing vezető, egy marketing manager, kampánymenedzserek, valamint profi grafikus és webfejlesztő kollégák valósítják meg elképzeléseidet.

Kádár Balázs

MEDIOR
Facebook Ads Specialist

Varga Martin

MEDIOR
Google Ads Specialist

Magyarpolányi Katalin

SENIOR
Google Ads Specialist

Mestyán István

SENIOR
Google Ads és Facebook Ads Specialist

Partnereink

Online marketing szolgáltatások

Gyakran ismételt
kérdések

Miben tud segíteni a FutureManagement?

Ha marketing témakörben megfogalmazódik benned egy kérdés, arra a FutureManagement csapata tudja a választ. Full-service ügynökségünk a weboldalkészítés, a hirdetéskezelés, a márkaépítés, valamint a logo- és arculatterves mellett kiemelt tapasztalattal rendelkezik az egészségügyi és e-commerce marketing területén.

Mikor érdemes igénybe venni egy szolgáltatást?

Ha garantáltan működő bevételnövelő megoldásokra van szükséged. Ha versenytársaid előtt szeretnél járni. Ha tapasztalt szakemberekre akarod bízni vállalkozásod marketing ügyeit. Ha egy olyan csapattal szeretnél együtt dolgozni, ami nemcsak a kéréseidet teljesíti, hanem előremutató ötletekkel is támogatja a fejlődésed.

Hogyan lehet igénybe venni egy szolgáltatást?

Írhatsz, hívhatsz vagy személyesen is felkereshetsz bennünket – ahogy neked a legkényelmesebb. Kapcsolat oldalunkon megtalálod az elérhetőségeinket, ajánlatkérő sablonunkat kitöltve konkretizálhatod az elképzeléseidet, a legfontosabb tudnivalókról (például a szolgáltatásainkról vagy a csomagajánlatainkról) pedig a weboldalunkon tájékozódhatsz.

Mi a menete a közös munkának?

Az első lépés minden esetben az ajánlatkérés – ezt megteheted ide kattintva, vagy elérhetőségeink valamelyikén is felveheted velünk a kapcsolatot. Egy személyes (ingyenes) konzultáció keretében összevetjük az igényeket a lehetőségekkel, és amennyiben mindkét fél elégedett, a szerződésben lefektetett feltételek mentén megkezdjük a közös munkát.

Milyen szerződési feltételei vannak a közös munkának?

A szolgáltatások igénybevételekor az Általános Szerződési Feltételekben megfogalmazott feltételek az irányadóak. Amennyiben további kérdések merültek fel benned, fordulj hozzánk bizalommal!

Mennyibe kerül egy marketing szolgáltatás?

Szolgáltatásainkat – az egyéni igényekhez igazodva – csomagajánlatok formájában veheted igénybe. Ha bizonytalan vagy, hogy melyik ajánlat lehet számodra az ideális választás, szívesen segítünk a döntésben.

Milyen iparági szereplőkkel dolgoztok együtt?

Az etikai kódexünkben lefektetett szabályok szerint kizárólag olyan vállalkozókkal és cégekkel dolgozunk együtt, akik társadalmilag hasznos tevékenységet folytatnak, munkájukat pedig törvényesen és etikusan végzik.

Mennyi idő az együttműködés elindítása?

Amennyiben a személyes találkozást követően megállapodás születik, a közös munka akár a szerződéskötés napján elkezdődhet. Egy projektindító megbeszélés során szakembereink között kiosztjuk a feladatokat, és a megbeszélt határidőket szem előtt tartva megkezdjük a munkát.

Mi garantálja, hogy megtérülő lesz az együttműködés?

Sokkal könnyebb belevágni az ismeretlenbe, ha az út végén garantált a siker. Ennek tudatában hoztuk létre az árbevétel garanciát, amely minden leendő ügyfelünk számára biztosítékot jelent (egy webshop esetében például csapatunk vállalja, hogy a közös munka ideje alatt a vállalkozás legalább akkora árbevételre tesz szert, mint jelenleg).

A Bisnode minősítése szerint cégünk alacsony pénzügyi kockázatú besorolással rendelkezik – ezt a magyar piacon csupán a cégek 7,44 százaléka mondhatja el magáról. A FutureManagement az alapítás éve óta töretlenül fejlődik, jelenleg több mint 40 ügyféllel dolgozunk együtt, 2021-ben IFKA minősítést szereztünk, tavaly pedig 80 milliós költés mellett közel 3 milliárd Ft bevételt termeltünk a partnereinknek.

Hol lehet veletek személyesen találkozni?

Irodánk Debrecenben, a Simonyi út 36/B alatt található. Hétköznapokon – előre egyeztetett időpontban – ezen a címen elérhetők vagyunk, de más városokban is rendelkezésre állunk egy személyes találkozóra.

További szolgáltatásaink

LISTAÉPÍTÉS
HIRLEVÉL, 
AUTOMATIZÁCIÓK
CIKKÍRÁS, 
TARTALOMFEJLESZTÉS

Felfedeznéd

a márkádban
rejlő valódi
potenciált?

Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető
és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető
Lépj be
velünk együtt
a jövőbe!

Bizonyítványaink:

crossmenuchevron-down