fbpx
+36304548164 [email protected]

Brandépítés

A brand egy történet, egy sztori, amelyet először is el kell képzelni, meg kell alkotni, majd folyamatosan megvalósítani.
Ehhez elsősorban egy jó grafikusra és egy jó szövegíróra lesz szükség. Meg kell tervezni a logót, a szlogent, a weboldalt, a sales oldalaka, a branded karakterét. Hogyan tedd mindezt? Úgy, hogy kialakítod azt az attitűdöt, amiért egyáltalán észrevesznek.

 

Számos vállalkozásnak segítettünk már megtalálni a saját- és ügyfelei elvárásaihoz leginkább illeszkedő arculatát.
A munkáink során számunkra a legfontosabb mindig az, hogy kellő alapossággal, az igényekhez igazodva, a legjobb munkát adjuk ki, a határidők maradéktalan betartása mellett, maximális ügyfél elégedettséggel, amire garanciát vállalunk.

Ezekből az elemekből építjük márkádat

1. Mindig kell egy jó sztori

Megtervezzük és szakembereink segítségével vizualizáljuk a vállalkozásod sztoriját és attitűdjét.

2. Egyedi és megkülönböztethető

A márkaépítés gyökere az, hogy a vevőid mit gondolnak rólad, mire asszociálnak, ha a cégedre, termékeidre gondolnak. Ha ez összhangba van a terveiddel és az ő elvárásaikkal, akkor egyedi és megkülönböztethető leszel a piacon, amiben természetesen végig a segítségedre leszünk.

3. Egységes arculat és megjelenés

Az egységes és tudatos színhasználat megkönnyíti a márkaépítést. Ehhez egy grafikus kell, hogy megfelelően ráncba szedje a különböző megjelenéseid és segítsen abban, hogy tudatosan használd a színeket bármilyen megjelenésről is legyen szó. A mi grafikusaink a szakma nagyágyúi.

4. Folyamatos márkaépítés

Ahhoz, hogy át tudjuk adni a márkaérzést és azt amit céged és terméket képvisel segítségül hívjuk a közösségi média leginkább márkádra szabható csatornáit és a digitális trendekben szakavatott kollégáinkkal elkezdjük a közösség építést.

Grafikai anyagaink

Témához kapcsolodó cikkeink

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Amikor arról beszélünk, hogy hogyan szerezz új vásárlókat Facebookon, akkor arra gondolunk, hogy hogyan lehet hatékony a hideg célközönség elérése. Vagyis olyan emberek megcélzása, akik még sohasem találkoztak a márkáddal, a termékeddel vagy a szolgáltatásoddal. Olyan ez, mint amikor idegeneket szólítunk le az utcán. Nem könnyű feladat, élőben könnyen kínossá, az online térben pedig pénzkidobássá válhat.

Ügyfeleink mondták

Hitelesen, egyertelműen és egyszerűen kommunikáltátok azt, amit csináltok. Nem azt éreztem, hogy el akartok adni valamit, hanem azt, hogy segíteni szeretnétek.

Bagosi Erik, Tócós Patika

Én közös gondolkodásnak élem meg a munkát, amiben ötleteket, visszajelzést és megerősítést is szoktam kapni. Egy fajta marketing-coaching ez. Fontos, hogy gyorsan dolgoztok és kommunikàltok minden felületen. Szemèly szerint én azt érzem, hogy könnyeden tudtok hangolódni a stílusumra, így semmiben nem élem meg azt, hogy magamra kellene eröltetnem.

Nagy Nóra, Mindset For You

Dolgozzunk együtt!


Szakértői csomagMárkaépítő csomagTartalommarketing csomagWebáruház csomagWeboldal építés