Brandépítés

Megformáljuk, életre keltjük és szárnyakat adunk a márkádnak
Kérj ajánlatot!
Saját márkád nem egy látványos logótól vagy egy hangzatos szlogentől kel életre. A brandépítés szempontjából természetesen ezek is fontos alkotóelemek, de mindez csak a felszín. Ugyanilyen fontosak a közvetített értékek, amiket hitelesen és teljes szívvel kell képviselned. Hiába van látszólag minden kifogástalanul megalkotva, ha épp az egyik legfontosabb elem, a lélek hiányzik az összképből.

Célközönséged tagjai manapság már nem az alapján döntenek, hogy mit pakolsz ki nekik a kirakatba, sokkal fontosabb számukra, hogy azonosulni tudjanak az általad tolmácsolt gondolatokkal, és választ kapjanak a miértekre. Egy márkát először el kell képzelni, meg kell alkotni, majd lépésről-lépésre gondosan fel kell építeni, ehhez pedig szükség van néhány kreatív elmére, egy ihletett szövegíróra és egy tehetséges, tettrekész grafikusra.

Mielőtt visszahőkölnél, szeretnénk megnyugtatni. Nincs szükséged szakemberek toborzására. Nálunk minden „hozzávaló” kéznél van a brandépítéshez. Tapasztalt és szakavatott munkatársainkkal megtervezzük a logót, megalkotjuk a szlogent, megteremtjük a márkád lelkét, és elképzeljük – ha pedig szeretnéd el is készítjük – az értékek közvetítéséhez passzoló weblapot, valamint sales oldalakat.

Számos vállalkozásnak segítettünk már megtalálni a saját és ügyfelei elvárásaihoz leginkább illeszkedő üzenetet és arculatot. Veled is szívesen megosztjuk, hogy a Te esetedben mire gondolunk.

Gondoskodunk róla, hogy megragadj az emlékezetükben

1. Felépítjük a sztorit

Egy bravúrosan megkomponált történettel bárkit zsebre vághatsz. Ehhez formába kell önteni az absztrakt elképzeléseket, és le kell egyszerűsíteni a komplex üzeneteket. A storytelling segítségével létrehozzuk a célközönséged közös nyelvét, hogy hatékonyan és közérthető formában adhasd át mindazt, amit nyújtani szeretnél a számukra.

2. Segítünk kitűnni a tömegből

Célközönséged tagjainak pontosan arra kell asszociálnia, amikor a cégedre, termékedre vagy a szolgáltatásodra gondolnak, amit közvetíteni szeretnél feléjük. Ehhez elengedhetetlen, hogy egyedivé válj, hiszen csak így kerülheted el, hogy összemossanak a konkurenciával. Van néhány bevált trükk a tarsolyunkban, amikkel ezt könnyedén el tudod érni.

3. Egységes arculattal ruházunk fel

Hiába kínálsz a termékeddel vagy a szolgáltatásoddal prémium minőséget, ha a márkád köré elképzelt arculattal mindezt képtelen vagy átadni. Egy jó szlogen bárkinek a fejéből kipattanhat, az egységes megjelenés megalkotásához viszont elengedhetetlen egy tapasztalt grafikus közreműködése. Erre a feladatra három kiváló szakembert is rá tudunk állítani.

4. A brand köré közösséget építünk

Elérjük, hogy a márkádat ne csak lássák és hallják, hanem érezzék is a célcsoportod tagjai. Ahhoz, hogy át tudjuk adni a márkaérzést, és mindazt, amit a céged, a terméked vagy a szolgáltatásod képvisel, segítségül hívjuk a közösségi média csatornáit, és a digitális trendekben szakavatott kollégáinkkal elkezdjük a közösségépítést.

Akiket ötleteinkkel támogattunk

Témához kapcsolódó cikkeink

2022.01.19.
7 tipp a sikeres e-mail marketing kampányokért 2022-ben

Hogyan hozd ki vállalkozásod számára a legjobbat az e-mail marketingből 2022-ben? 7 inspiráló tippet gyűjtöttünk össze a kérdés megválaszolására.

Olvasd tovább
2022.01.11.
2 social media tartalomtípus, amellyel felpörgetheted a kommunikációd 2022-ben

A csupán képek posztolásának ideje lejárt. Mutatjuk melyik az a 2 social media tartalomtípus, amely nem hiányozhat a te felületeidről sem!

Olvasd tovább
2022.01.05.
5 Instagram trend, amit érdemes szem előtt tartanod 2022-ben

Ha 2022, akkor Instagram. Ugyanis ez a platform továbbra is releváns marad. Nézzük is a legjobb Instagram marketing tippeket az új évre!

Olvasd tovább

Várjuk a JELENTKEZÉSED!

Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.

Ajánlatkéréshez töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy minél hamarabb felvehessük Veled a kapcsolatot, és belekezdhessünk a közös munkába.
crossmenuchevron-down