Minimum díj: 175.000 Ft / hó / hirdetési csatorna*
megkülönböztető értékek meghatározása
katalógus, forgalmi, PMAX és konverziós kampányok
automatikus reporting
havi 1 óra meeting
kreatívok elkészítése - kép és videó
hirdetési szövegek megírása
mérések beállítása vagy beállítás menedzselése
konverziók meghatározása, kimérése
*A díj 175.000 Ft vagy a menedzselt büdzsé 10%-a. Mindig a magasabb összeg. A két árazási modell vagylagos, nem egyszerre értendő. Több csatorna kezelése esetén csomagajánlatot dolgozunk ki.
Foglalkozunk még hírlevél rendszerek építésével, blogcikk írással, CRO-val, valamint LinkedIn, YouTube, és TikTok kommunikációval és kampányokkal. A további részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot!
"A NAP Rendelő idén 20 éve része Debrecen egészségügyi ellátásának. Munkánkat széles körben ismerik, de a „jó bornak is kell cégér”. A marketing feladatokat több más céggel tett próbálkozás után évek óta a Future Management végzi. Munkatársai folyamatos támogatással, ötletekkel segítenek bennünket céljaink elérésében. Előzetesen egyeztetett tervek alapján a hírlevelek, kampányok, kreatívok időre, pontosan készülnek el. Munkájukat jó szívvel ajánljuk azoknak, akik magas színvonalú, igényes marketing támogatásra vágynak."
Dr. Major Tamás
„Régóta kerestünk olyan marketing irodát, akik pontosan értik, hogy mit is szeretnénk, és mi is értjük őket. A FM-ben nem csak az a jó, hogy értik a dolgukat, hanem hogy rugalmasak, gyorsak, és lehet velük együtt gondolkodni.”
Dr. Szűcs Miklós Ph.D
"Nőgyógyászati és Orvosesztétikai klinikánk a legújabb kezeléseket és eszközöket biztosítja a hozzánk forduló páciensek számára. Ezen új kezelési típusok megismertetése - különösen az első időszakban - komoly marketing támogatást igényel. Ebben segít nekünk kreatív kampányokkal, szakmai támogatással a Future Management csapata. Örülünk, hogy munkánk támogatására, céljaink eléréshez az ő segítségüket választottuk."
Dr. Lőrincz Judit
"Nőgyógyászati klinikánknak kerestünk innovatív és professzionális marketing céget, akikkel folyamatos és transzparens tud lenni a kommunikáció. A Future Management-nél céljaink elérésében partnerre találtunk. Különösen értékeljük ügyfélcentrikus hozzáállásukat és azt, hogy képesek velünk együtt gondolkodni a problémáink megoldása során."
Dr. Doan N. Khai
Árbevétel garancia
Kockázatmentes befektetés
A jelenlegi termelékenység elvesztése nagy kockázatot hordoz magában, ezért ott lappang benned a félelem és a bizonytalanság, amikor ügynökséget váltanál. Megértjük. Sokkal ijesztőbb a jelenlegi árbevételtől elesni, mint pénzt az asztalon hagyni. Utóbbit sokszor nem is tudod felmérni.
A megkötött szerződésben vállaljuk, hogy a közös munka ideje alatt a webáruház legalább akkora árbevételre tesz szert, mint jelenleg, ugyanakkora hirdetési költségek biztosítása mellett.
Ügyfeleink eredményei
Átlagos árbevétel növekedés
63
%
Átlagos ROAS
43
X
0
M Ft
átlagos havi hirdetési büdzsé
0
+
átlagos havi időpontfoglalás
0
átlagos havi oldallátogató
12x több telefonhívás mindössze 3 hónap alatt.*
Amikor a potenciális páciensek nem találják meg, amit keresnek az online térben, vagy a fellelhető információk és hirdetések nem tükröznek szakértelmet, a magánpraxist üzemeltető orvos éppoly láthatatlannak érezheti magát, mintha egyetlen forintot sem költene marketingre. Egy évről-évre növekvő magánrendelő számára ma már nélkülözhetetlen a praxis céljainak megfelelő, részletesen kidolgozott marketingstratégia, mely nemcsak a páciensforgalom növekedésében segíthet, de megkülönbözteti a konkurens rendelőktől, bizalmat és szimpátiát ébreszt, és növeli az ott dolgozó orvosok reputációját, szakmai renoméját. Ezért is szükségszerű, hogy a stratégiaalkotást és a naponta felmerülő marketing folyamatok gördülékeny levezénylését az egészségügyi marketing területén jártas szakemberek végezzék.
Pontosan tudjuk, hogy mit kell tennünk.
*Ügyfél: UDyouMED, Eredmény: 100 helyett havonta átlagosan 1200 telefonhívás.
Egészségügyi marketing
Növekedésre hangoljuk praxisát
OMNICHANNEL SZEMLÉLET
Konzinsztens és egységes élményt nyújtunk ügyfeleinknek.
MARKETING DIAMOND DÍJAS ÜGYNÖKSÉG
A hazai marketingszakma is elismeri munkánkat.
SZÉLESKÖRŰ PERSPEKTÍVA
Több mint 30 különböző iparágban tevékenykedünk.
PROFESSZIONÁLIS SZÍNVONAL
Dedikált szereplők, tervezéstől a kivitelezésig.
Mérünk, célzunk, konverziót generálunk
Komplex megoldást kínálunk
Adatokra alapozva vannak hipotéziseink, melyeket tesztelünk, hogy mindig megtaláljuk a nyereségesebb megoldásokat. Belső folyamatainkat transzparensen, 10 év tapasztalatát összesűrítve alakítjuk, hogy ideális legyen velünk dolgozni.
1. Fiók átvételek és biztonsági audit
Ügynökségünk minden esetben ügynökségi hozzáférést kér és kap ügyfeleink fiókjaihoz, így az összeköttetés kétirányú és ellenőrizhető marad. Továbbá átnézzük a biztonsági beállításokat.
3. Buyer persona modellezése
Ki az álomvevőd? Hogy viselkedik, hogy érez, mivel szólítható meg, mik érdeklik, mik a félelmei? A kérdéseket megválaszolva létrejönnek a perszónáid. Őket állítjuk kommunikációd középpontjába.
5. Mérések beállítása
Adatok alapján hozunk döntéseket, ezért gondoskodunk róla, hogy a felhasznált mérőeszközök (Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Pixel) megfelelőn működjenek.
7. Elemzés, optimalizálás
Hogy az előfeltevéseket igazolják-e eredmények, folyamatos adatelemzést igényel. A hosszú távú sikernek elengedhetetlen eleme a rendszeres ellenőrzés és optimalizálás.
9. Havi konzultáció
Minden hónapban szeretettel várunk az irodánkban, ahol egy kávé mellett át tudjuk beszélni közös munkánk tapasztalatait, az előttünk álló időszakkal kapcsolatos tudni- és tennivalókat.
11. Konverzióoptimalizálás (opcionális)
A digitális ügyfélélmény optimalizáció során minden eszközzel arra törekszünk, hogy a webáruházad felkereső látogatók minél nagyobb arányban vásárolják meg a termékeid. Ide kattintva többet is megtudhatsz CRO szolgáltatásunkról.
2. Kulcsszókutatás
A PowerSuite SEO, übersuggest és answerthepublic eszközökkel kidolgozzuk azt a kulcsszó és kizáró kulcsszókészletet, mellyel releváns hirdetések és tartalmak készíthetők.
4. Stratégia, taktikák megalkotása
Üzleti célod, álomvevőd, a lekutatott kulcsszavak és kizáró kulcsszavak alapján kidolgozzuk azokat a megoldási lehetőségeket, taktikákat, amelyek segítenek megvalósítani a kitűzött célt.
6. Projekt indítása
A kulcsszókutatás, az álomvevő modellezése, a stratégiaalkotás és a mérések beállítása után minden adott, hogy egy projektindító megbeszélés után élesben nézzük meg, hogyan kel életre a kidolgozott stratégia.
8. Jelentések küldése
Munkánk csak úgy válik számodra is láthatóvá, ha elért eredményeinkről rendszeresen tájékoztatunk. Erre szolgálnak havi rendszerességgel küldött, közérthetően összeállított jelentéseink.
10. Felskálázás
Kiemelkedően teljesítő kampányaidat skálázással tovább építjük. Így nyílik lehetőségünk a következő szintre emelni webáruházad árbevételét.
12. Márkaépítés (opcionális)
Gondosan felépített, tudatos tervezéssel és bevált módszerek hatékony alkalmazásával gondoskodunk róla, hogy márkád a vásárlóid és a munkavállalóid számára is vonzó legyen. Ide kattintva többet is megtudhatsz employer branding szolgáltatásunkról.
Egy munkanapon belül visszahívunk és pár percben megbeszéljük, hogy miben lehetünk a segítségedre. Ha találunk közös pontot, akkor egy online, vagy személyes beszélgetés keretében folytatjuk az eszmecserét és remélhetőleg mi leszünk az a cég akit kerestél.
Az első találkozást is ki kell fizetni?
Dehogy, az elég bunkó dolog lenne. Természetesen semmit sem kell kifizetni szerződéskötés előtt!
Beszélhetünk akkor is, ha a versenytársamnak dolgoztok?
Amennyiben közvetlen konkurensednek dolgozunk azonos piacon, akkor azt még telefonban jelezzük és ekkor sajnos fel kell függesztenünk a diskurzust. Tudod iparági kizárólagossággal dolgozunk. Amennyiben nem tudjuk eldönteni, hogy közvetlen versenyhelyzetben vagy-e egyik meglévő ügyfelünkkel, akkor megkérdezzük az ügyfelet, hogy engedélyezi-e a kapcsolatfelvételt és addig a türelmedet kérjük. Szerintünk ez így korrekt.
Kreatívokat nekem kell adnom?
Természetesen nem – prémium ügynökségeknél ez nem is szokás, hiszen a folyamatosan megújuló kreatívok elkészítése a hirdetési szolgáltatás része, mi készítjük valamennyi szükséges kreatívot.
Miért jó a kampánymenedzsmentetek?
Senior kollégáink hatalmas tapasztalattal bírnak belfoldi és külföldi kapányokban egyaránt. Nincsenek junior kollégáink ebben a divízióban. Folyamatosan fejlesztjük kollégáinkat és tanulásra ösztönözzük őket. Ez a professzionális elköteleződés és szoftvereink lehetőséget adnak arra, hogy mindig a maximumot hozzuk ki az online hirdetésekből.
És milyen megtérülésre számíthatok?
Az online hirdetéseknél országtól, iparágtól és piactól függően a 4-5-ös ROAS-t tartják megfelelő teljesítmény mérőszámnak, de mi ezektől minden esetben jobbat akarunk elérni.
Milyen távra kell elköteleződnöm?
A munkánk minőségével igyekszünk magunknál tartani a jó ügyfeleket. Több szerződéses konstrukciónk is van, a legszigorúbb esetében is maximum 2 hónapos felmondással bármikor kiszállhatsz, de ha emiatt aggódsz, akár 1 hónapra is örömmel lemegyünk a számok mellett ugyanis a kémia lesz a legfontosabb a kapcsolatunkban.
Kik dolgoznak a marketingeden?
Együttműködéseink alkalmával egy tapasztalt csapat dolgozik, sok kreatív kollégával, akik mind senior tapasztalattal rendelkeznek, amely nálunk 5+ év. A delegált csapat tagjai magában foglal egy marketing vezetőt, egy kijelölt marketing menedzsert, kampánymenedzsereket és szükség esetén egy profi grafikust vagy webfejlesztőt. A kapcsolattartás szempontjából csak a marketing menedzserrel kell egyeztetned, mivel a csapat a háttérben összehangolja a feladatokat és gondoskodik a projektek sikeres lebonyolításáról.
További szolgáltatásaink
LISTAÉPÍTÉS
HIRLEVÉL, AUTOMATIZÁCIÓK
CIKKÍRÁS, TARTALOMFEJLESZTÉS
Felfedeznéd
a márkádban rejlő valódi potenciált?
Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket! Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető