Google Ads fizetett hirdetések
A Google Ads hirdetések, különösen az egészségügyi szolgáltatásokra szabott keresési kampányok, egyik legnagyobb előnye a rendkívül pontos célzás, amely lehetővé teszi, hogy a szolgáltatásunk szempontjából legrelevánsabb kifejezésekre jelenjünk meg a Google keresőben.
A Google-ben célzott megoldás tudattal keresnek
Az emberek a Google keresőt konkrét megoldást keresve használják, úgynevezett megoldás tudattal rendelkeznek, hogy gyorsan megtalálják a problémájukra a legmegfelelőbb megoldást.
Kulcsszókutatás, releváns kulcsszavak meghatározása
Az ügyfél által fontosnak tartott kulcsszavakat összevetjük az általunk készített kulcsszó kutatás eredményeivel, és javaslatot teszünk olyan kulcsszavakra, amelyek relevánsak, megfelelő keresési volumennel rendelkeznek, és várhatóan a legjobb eredményeket hozzák a kitűzött célok eléréséhez. Ez alapján alapján szegmentáljuk, és építjük fel a hirdetések, hogy azok a legköltséghatékonyabban, és legoptimálisabban szállítsák az eredményeket.
Google Ads nem “szőnyegbombázó”
Egy telített iparágakban a Google keresési találatok első helyeit a találali listán a fizetett hirdetések uralják, és a felhasználók – különösen mobilon – ritkán görgetnek tovább. Mivel a döntések többsége az első néhány kattintás alapján születik, elengedhetetlen, hogy hirdetéseink rendszeresen az első helyek egyikében jelenjenek meg. Ezt precízen beállított, jól célzott kampánnyal érhetjük el, amely a legrelevánsabb keresési kifejezésekre épít, és közvetlenül a számunkra legfontosabb megoldás tudattal rendelkező potenciális célcsoporthoz szól.
A hirdetési szöveg fontossága
A jól megírt, kulcsszavakkal ellátott hirdetési szöveg kiemelten fontos, hiszen ez kelti fel a felhasználók figyelmét, és ad részben választ a problémájukra. A keresési kifejezésre szabott hirdetési szöveg elolvasása után a felhasználók a hirdetésre kattintva a weboldalunkra érkeznek, ahol minden szükséges információt megtalálnak, és egyszerűen kapcsolatba léphetnek velünk vagy időpontot foglalhatnak.
A Performance Max kampánytípus
A keresési kampányok mellett természetesen többféle kampánytípus is elérhető. Az egyik legkiemelkedőbb a Performance Max nevezetű kampánytípus, amely gépi tanulást alkalmazva elemzi az összes rendelkezésre álló adatot.
Ez a típusú kampány rendkívül hatékony, mert egyetlen kampányon belül több csatornát és formátumot használ.
Célja, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetést jelenítse meg a legrelevánsabb célközönség számára, a legmegfelelőbb felületen, a legmegfelelőbb időben és a legmegfelelőbb eszközön, hogy maximalizálja a kitűzött és elvárt eredményeket (kapcsolat, időpontfoglalás).
A Performance Max kampányok a Google ökoszisztémájának több pontján is megjelennek (kép):
Google kereső
Google Térkép:Különösen hasznos lokális kampányok esetében, mivel a hirdetések a Google Térképen releváns kereséseknél jelennek meg, például a vállalkozás Google My Business profilján keresztül. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók könnyen megtalálják a vállalkozást, megtekintsék az elérhetőségeket, az értékeléseket, és egy kattintással odanavigáljanak.
YouTube videók: Nem feltétlenül szükséges saját videót készíteni, mivel a rendszer képekből is képes automatikus képfolyamot létrehozni, miközben a hirdetési szövegeket felhasználja.
Gmail
Discovery feed: A Google által ajánlott tartalmak hírcsatornája, amely például a Google alkalmazás kezdőlapján jelenik meg mobilon. Itt a felhasználók számára személyre szabott cikkek, videók és hirdetések láthatók.
Display hálózat: Olyan vizuális hirdetések rendszere, amelyek különféle weboldalakon, blogokon vagy mobilalkalmazásokban jelennek meg. Például, amikor egy hírportálon olvasol egy cikket, az oldal szélén vagy tetején megjelenhet egy hirdetés banner formájában.