Employer BRANDING

munkáltatói márkaépítés mesterfokon

AJÁNLATOT KÉREK

Employer BRANDING

munkáltatói márkaépítés mesterfokon

AJÁNLATOT KÉREK

Employer
BRANDING

Egy vállalatnak megfontolt és tudatos lépéseket kell tennie ahhoz, hogy kiváló teljesítményű munkavállalókat szerezzen meg, motiváljon, hatékonyan menedzseljen, és elismerje teljesítményüket – tovább növelve motiváltságukat és elkötelezettségüket. Az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés célja, hogy olyan embereket vonzzon, tartson meg és fejlesszen, akik megfelelnek az aktuális és jövőbeli szervezeti céloknak.
A legtöbb vállalkozás rendelkezik olyan értékekkel, amelyek segítségével megnyerő munkáltatói márkát lehetne építeni, a nem megfelelő kommunikáció, valamint a tudatos tervezés hiánya azonban kerékkötője lehet a kiegyensúlyozott fejlődésnek és a hatékony működésnek.
Az employer branding egy folyamatosan fejlesztésre szoruló terület. Megkönnyíti a kiválasztási folyamatot, hatékonnyá teszi a közös munkát, növeli az elköteleződést, fokozza a teljesítményt és hozzájárul a fluktuáció mérsékléséhez.
Tekintsd meg ajánlatunkat, és vágjunk bele együtt munkáltatói márkád építésébe!

Partnereink mondták

  • „Régóta kerestünk olyan marketing irodát, akik pontosan értik, hogy mit is szeretnénk, és mi is értjük őket. A FM-ben nem csak az a jó, hogy értik a dolgukat, hanem hogy rugalmasak, gyorsak, és lehet velük együtt gondolkodni.”
    Dr. Szűcs Miklós Ph.D
    „A projektek megvalósítása során a kitűzött határidőket jól tartották. A kommunikáció gyors és gördülékeny volt. Jól működő ötletekkel álltak elő, melyeket meg is tudtak valósítani.”
    Dr. Bagosi Erik
EGÉSZSÉGÜGY
30%
WEBÁRUHÁZ
30%
ÉPÍTŐIPAR
15%
SZOLGÁLTATÓK
15%
TERMELŐK
5%
MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉS
5%

Partnereink mondták

  • „Régóta kerestünk olyan marketing irodát, akik pontosan értik, hogy mit is szeretnénk, és mi is értjük őket. A FM-ben nem csak az a jó, hogy értik a dolgukat, hanem hogy rugalmasak, gyorsak, és lehet velük együtt gondolkodni.”
    Dr. Szűcs Miklós Ph.D
    „A projektek megvalósítása során a kitűzött határidőket jól tartották. A kommunikáció gyors és gördülékeny volt. Jól működő ötletekkel álltak elő, melyeket meg is tudtak valósítani.”
    Dr. Bagosi Erik
0%
toborzási költség*
Egy rendszeresen és tudatosan ápolt munkáltatói márka akár 50%-kal képes csökkenteni a vállalatra nehezedő felvételi költségeket.*
0%
lemorzsolódás*
Azok a vállalatok, akik aktívan foglalkoznak a munkáltatói márkaépítéssel, akár 28%-kal is csökkenthetik a lemorzsolódást.*
0X
jelentkezők száma*
A jelentkezők közel 50%-a nem dolgozna rossz hírű vállalatnak még abban az esetben sem, ha kiemelt bérezésben részesülne.*
Employer branding szakértő kezekben

A márkád a legfontosabb értéked

Talán sosem volt ekkora verseny a cégek között a munkaerőpiacon, mint manapság. Tehetségekért, új jelöltek megszólításáért és a szakemberek megtartásáért folyik a mindennapi harc a cégek között – a fizikális és az online térben egyaránt.
A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de reális képet fest a munkáltatóról. A sikeres munkáltatói márka minden esetben előre meghatározott célok és stratégia mentén épül, mérhető és kommunikálható eredményekkel, változatos csatornákon és eszközökkel teljesedik ki.
Gondosan felépített, tudatos tervezéssel és bevált módszerek hatékony alkalmazásával mindez hitelesen megvalósítható.
Kérj ajánlatot, és kezdjük el a közös munkát!
0%-os
növekedés az első negyedévben*
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit."

Bevonzás, elkötelezés, megtartás

EREDMÉNYES
toborzás
stabil
munkaközösség
pozitív
megítélés
Felhasználóbarát 
weboldal
AJÁNLATOT KÉREK
Adatokra alapozott megoldásokkal

Támogatunk a 
fejlődésben

Nálunk az eredmények adatalapú mérése és azok optimalizálása elengedhetetlen. A cégre szabott koncepcióalkotás után employer branding szakemberekkel, marketingpszichológusokkal, vezető szoftverekkel, mérési és visszamérési módszerekkel, valamint a folyamatot támogató kampánymenedzserekkel, tartalomgyártókkal és tervező grafikusokkal támogatjuk céged munkáltatói márkáját, és megtervezzük a stratégiáját, hogy az valóban értéket közvetítsen. 
Keress minket, és növekedjünk együtt tovább!

1. Employer branding stratégia kidolgozása

A HR és a vezetők bevonásával támogatjuk a cég víziójához igazított employer branding stratégia kidolgozását, a szervezeti célok meghatározását, valamint a brand-et támogató és hátráltató elemek kiszűrését. A munkáltatói márkaépítés piramisának felállítása segítségével azoknak az értékeknek az erősítésére irányítjuk a figyelmet, amelyektől a jelenlegi munkatársak pozitívan érzik magukat, és hűségesek a szervezethez – ezzel támogatva a jó hírnév és a transzparens működés megszilárdulását.

3. Kiválasztási és beillesztési folyamat támogatása

A célzott profilhoz és elvárásokhoz illeszkedő kiválasztási eszközök meghatározása után bemutatjuk, hogyan lehet munkavállalói élményt nyújtani a legelső találkozás alkalmával – vagy akár már azt megelőzően. Hangsúlyt fektetünk a tudatosan felépített onboarding folyamat kialakítására, a beilleszkedést támogató eseményekre, a cég értékeinek hatékony átadására és a munkafolyamatok részletes bemutatására. Segítünk világosan kommunikálni a jövőről, és választ találni a munkavállalókban felmerülő kérdésekre.

2. Külső és belső kommunikációs terv összeállítása

Feltérképezzük az élményalapú munkavégzés elemeit – ha szükséges, irányt mutatunk a fejlesztéshez. A kiválasztási folyamatot az employer branding stratégiában meghatározott célokhoz igazítjuk, körvonalazzuk az ideális jelöltek ismérveit, kijelöljük a profilhoz illeszkedő toborzási platformokat, és megfogalmazzuk a hatékonyan működő márkaüzeneteket. Definiáljuk mit, hogyan mutasson meg magáról a cég, és megvizsgáljuk kinek, hogyan, milyen felületeken érdemes képviselnie a márkát.

4. Vezetői hitelesítés elősegítése

A sikeres employer branding több szakértői terület hatékony együttműködésén alapszik: a gondosan felépített marketing tevékenység formálja és eladhatóvá teszi a munkáltatói márkát, a vezetők pedig teljes valójukkal hitelesítik a kialakított képet. A cég értékeinek közvetítéséhez segítséget nyújtunk a brandápolásban közreműködő személyek felkészítésében. A tréningezés során a hiteles és transzparens kommunikációra helyezzük a hangsúlyt, hogy egy hosszan és sikeresen fenntartható munkáltatói márka szülessen.

Eszközök, amikkel dolgozunk

Munkánkat segítik

Ajánlatkérés

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
hello@futuremanagement.hu+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.