fbpx
+36304548164 [email protected]

Facebook hirdetések

A Facebook hirdetéseivel – eltérően a Google Ads keresésen alapuló kampányaival – először fel kell keltenünk a célcsoportunk érdeklődését. Ehhez álomvevő alkotásra, tűpontos célzásokra és mérésekre van szükség, hogy potenciális vevőid akkor találkozzanak a hirdetéseiddel, amikor szükségük van termékedre. Ezt egészítjük ki attraktív, ugyanakkor márhahű kreatívokkal, szövegekkel, így biztosítva az alacsony kattintási költséget, és a nagy forgalmat weboldaladra. Ne elégedj meg a kiemelésekkel, számtalan jobb, pontosabb és olcsóbb hirdetéssel tudjuk növelni bevételeidet.


15 különböző kampánycélt és számtalan beállítást, célzást és közönséget alkalmazunk annak megfelelően, hogy mi a terméked, szolgáltatásod.

aZ EREDMÉNYES FACEBOOK hirdetések 4 titka

1. Értékesítési tölcsér építése

Teljesen más kreatív, szöveg és célzás szükséges akkor, ha valaki már ismeri a cégedet, mint azoknak, akik most hallanak először Tőled. Ehhez mérten először stratégiát alkotunk, majd a célzásokat elkészítjük hideg, langyos és forró forgalomra.

2. Származtatott célcsoportok

Gondold végig, melyik az egyszerűbb: kézi beállításokkal körülírni egy fiktív célcsoportot, vagy már meglévő adatokból dolgozva, célzottan hirdetni. A jó Facebook hirdetések titka az adatgyűjtés, elemzés, és egyedi, hasonmás célcsoportok helyes használata.

3. Piacra szabott kreatívok

A hirdetések valódi ereje a perszonalizációban rejlik. Kevés jókor jó helyen lenni, a célcsoport nyelvén kell tudni megszólítani vásárlóidat, ehhez pedig a hozzájuk igazított hirdetési kreatív a kulcs.

4. Folyamatos optimalizálás

Negyedévente csaknem 10 millió forintnyi hirdetést adunk fel a Facebookon. Ezt azért tehejük meg, mert a kampányaink sikeresek. Ez nem szerencse, hanem mérés kérdése. Adatokkal dolgozunk, és napi szinten optimalizálunk.

Egyetlen kattintásra vagy a nagyobb árbevételtől.

Témához kapcsolodó cikkeink

E-mail marketing kezdőknek – 2. rész

E-mail marketing kezdőknek – 2. rész

E-mail marketing kezdőknek című sorozatunkat azért indtottuk el, mert Mailchimp partnerként mi tényleg hiszünk abban, hogy a sikeres vállalkozásoknak 2020-ban ki kell használniuk az E-mailben rejlő lehetőségeket.

E-mail marketing kezdőknek – 1. rész

E-mail marketing kezdőknek – 1. rész

Az E-mail marketing trendi 2020-ban? Erre a kérdésre a mi válaszunk Mailchimp partnerként egyértelmű igen. Szeretnénk, ha te is felfedeznéd a hírlevelezésben rejlő lehetőségeket. Ennek érdekében összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat és egy két részes sorozatban el is hoztuk neked!

Ügyfeleink mondták

Hitelesen, egyertelműen és egyszerűen kommunikáltátok azt, amit csináltok. Nem azt éreztem, hogy el akartok adni valamit, hanem azt, hogy segíteni szeretnétek.

Bagosi Erik, Tócós Patika

Én közös gondolkodásnak élem meg a munkát, amiben ötleteket, visszajelzést és megerősítést is szoktam kapni. Egy fajta marketing-coaching ez. Fontos, hogy gyorsan dolgoztok és kommunikàltok minden felületen. Szemèly szerint én azt érzem, hogy könnyeden tudtok hangolódni a stílusumra, így semmiben nem élem meg azt, hogy magamra kellene eröltetnem.

Nagy Nóra, Mindset For You

Dolgozzunk együtt!


Szakértői csomagMárkaépítő csomagTartalommarketing csomagWebáruház csomagWeboldal építés