Facebook hirdetések

Kutatunk, mérünk, célzunk, konverziót generálunk
Kérj ajánlatot!
Már az elején fontos leszögezni, hogy a Facebook hirdetéseket és a kiemelt bejegyzéseket nem szabad összekeverni. Való igaz, mind a kettőre pénzt kell költened, a Facebook hirdetésekkel viszont kevesebb ráfordítással és fejlettebb testreszabási lehetőségekkel növelheted a bevételed.

A Google Ads keresésen alapuló kampányaitól eltérően a Facebook hirdetésekkel legelső lépésben fel kell keltened a célcsoport érdeklődését. Ehhez szükség van egy álomvevő megalkotásra, tűpontos célzásokra és mérésekre, hogy a potenciális vásárlók éppen abban a pillanatban találkozzanak a hirdetésekkel, amikor a legnagyobb szükségük van a termékedre vagy a szolgáltatásodra.

Ehhez attraktív, ugyanakkor márkahű kreatívokra és szövegekre van szükséged, hogy alacsony kattintási költség mellett a lehető legnagyobb forgalom terelődjön a weboldaladra. Ha nem oldalkedvelésekre, hozzászólásokra és megosztásokra, hanem webkonverzióra, bolti megrendelésre, alkalmazástelepítésre, videómegtekintésre vagy egyéb célra szeretnél optimalzálni, Facebook hirdetésekre van szükséged.

Ne elégedj meg a kiemelésekkel! Számtalan pontosabb és olcsóbb hirdetéssel tudjuk növelni a bevételeidet. Facebook-minősítéssel és több éves szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársunkkal állunk a rendelkezésedre.

Az eredményes Facebook hirdetések titka

1. Értékesítési tölcsért építünk

Teljesen más kreatív, szöveg és célzás szükséges abban az esetben, ha valaki már ismeri a céged, mint azoknak, akik most hallanak rólad először. Ehhez mérten először stratégiát alkotunk, majd a célzásokat elkészítjük hideg, langyos és forró forgalomra.

2. Adatok alapján, célzottan hirdetünk

Gondold végig, melyik az egyszerűbb: kézi beállításokkal körülírni egy fiktív célcsoportot, vagy már meglévő adatokból dolgozva, célzottan hirdetni. A jó Facebook hirdetések titka az adatgyűjtés, elemzés, és az egyedi vagy hasonmás célcsoportok helyes használata.

3. Hirdetési kreatívokat készítünk

Jókor, jó helyen lenni kevés. A hirdetések valódi ereje elsősorban a perszonalizációban rejlik. A célcsoport nyelvén kell tudni megszólítani a vásárlóidat, ehhez pedig a hozzájuk igazított hirdetési kreatív a kulcs.

4. Folyamatosan optimalizálunk

Negyedévente csaknem 10 millió forintnyi hirdetést adunk fel a Facebookon. Ezt azért tehejük meg, mert a kampányaink sikeresen működnek. Ez nem szerencse, hanem mérés kérdése. Adatokkal dolgozunk, és napi szinten optimalizálunk.

Akiknek a fiókját mi kezeljük

Témához kapcsolódó cikkeink

2021.09.06.
Facebook kampány tervezés - 7 pontos checklist, még mielőtt megnyitnád a Hirdetéskezelőt

Itt van az ősz, itt van újra, így ideje megtervezned a kampányaidat az év hátralévő részére. Sűrű időszaknak nézünk elébe, ami szinte minden vállalkozás életében kiemelt szerepet tölt be. Na de hogyan is kezdj hozzá?

Olvasd tovább
2021.05.26.
5 Zseniális közösségi média marketing kampány, amelyekből inspirációt gyűjthetsz

Kíváncsi vagy, hogy milyen egy ütős marketing kampány? Nézz meg néhányat a legjobbak közül és tudd meg, hogy mitől lettek ennyire sikeresek!

Olvasd tovább
2020.06.26.
Ennyit ér a brandépítés forintban kiszámolva

Sokan megfoghatatlannak ítélik a márkaépítést, nem igazán látják a célját, mert nehezen mutatható ki kézzel fogható módon az értéke. Például forintban. Éppen ezért nem is igazán helyeznek rá hangsúlyt, főleg webáruházak esetén. Az árösszehasonlító oldalaknak és az árajánlatokban bíznak. Aki viszont egy kicsit is jártas a Google Ads rendszerében, bizonyára tisztában van vele, mennyi előnye […]

Olvasd tovább

Várjuk a JELENTKEZÉSED!

Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.

Ajánlatkéréshez töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy minél hamarabb felvehessük Veled a kapcsolatot, és belekezdhessünk a közös munkába.

LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA!

CÉGNÉV: FMARKETING KFT. | ADÓSZÁM: 25764781209 | CÉGJEGYZÉKSZÁM: 09 09 028224
crossmenuchevron-down