Facebook hirdetések

Kutatunk, mérünk, célzunk, konverziót generálunk

Kérj ajánlatot!

Már az elején fontos leszögezni, hogy a Facebook hirdetéseket és a kiemelt bejegyzéseket nem szabad összekeverni. Való igaz, mind a kettőre pénzt kell költened, a Facebook hirdetésekkel viszont kevesebb ráfordítással és fejlettebb testreszabási lehetőségekkel növelheted a bevételed.

A Google Ads keresésen alapuló kampányaitól eltérően a Facebook hirdetésekkel legelső lépésben fel kell keltened a célcsoport érdeklődését. Ehhez szükség van egy álomvevő megalkotásra, tűpontos célzásokra és mérésekre, hogy a potenciális vásárlók éppen abban a pillanatban találkozzanak a hirdetésekkel, amikor a legnagyobb szükségük van a termékedre vagy a szolgáltatásodra.

Ehhez attraktív, ugyanakkor márkahű kreatívokra és szövegekre van szükséged, hogy alacsony kattintási költség mellett a lehető legnagyobb forgalom terelődjön a weboldaladra. Ha nem oldalkedvelésekre, hozzászólásokra és megosztásokra, hanem webkonverzióra, bolti megrendelésre, alkalmazástelepítésre, videómegtekintésre vagy egyéb célra szeretnél optimalzálni, Facebook hirdetésekre van szükséged.

Ne elégedj meg a kiemelésekkel! Számtalan pontosabb és olcsóbb hirdetéssel tudjuk növelni a bevételeidet. Facebook-minősítéssel és több éves szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársunkkal állunk a rendelkezésedre.

Az eredményes Facebook hirdetések titka

1. Értékesítési tölcsért építünk

Teljesen más kreatív, szöveg és célzás szükséges abban az esetben, ha valaki már ismeri a céged, mint azoknak, akik most hallanak rólad először. Ehhez mérten először stratégiát alkotunk, majd a célzásokat elkészítjük hideg, langyos és forró forgalomra.

2. Adatok alapján, célzottan hirdetünk

Gondold végig, melyik az egyszerűbb: kézi beállításokkal körülírni egy fiktív célcsoportot, vagy már meglévő adatokból dolgozva, célzottan hirdetni. A jó Facebook hirdetések titka az adatgyűjtés, elemzés, és az egyedi vagy hasonmás célcsoportok helyes használata.

3. Hirdetési kreatívokat készítünk

Jókor, jó helyen lenni kevés. A hirdetések valódi ereje elsősorban a perszonalizációban rejlik. A célcsoport nyelvén kell tudni megszólítani a vásárlóidat, ehhez pedig a hozzájuk igazított hirdetési kreatív a kulcs.

4. Folyamatosan optimalizálunk

Negyedévente csaknem 10 millió forintnyi hirdetést adunk fel a Facebookon. Ezt azért tehejük meg, mert a kampányaink sikeresen működnek. Ez nem szerencse, hanem mérés kérdése. Adatokkal dolgozunk, és napi szinten optimalizálunk.

Akiknek a fiókját mi kezeljük

Témához kapcsolódó cikkeink

Várjuk a jelentkezésed!

Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.

Ajánlatkéréshez töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy minél hamarabb felvehessük Veled a kapcsolatot, és belekezdhessünk a közös munkába.