fbpx
+36304548164 [email protected]

Facebook hirdetések

A Facebook hirdetéseivel – eltérően a Google Ads keresésen alapuló kampányaival – először fel kell keltenünk a célcsoportunk érdeklődését. Ehhez álomvevő alkotásra, tűpontos célzásokra és mérésekre van szükség, hogy potenciális vevőid akkor találkozzanak a hirdetéseiddel, amikor szükségük van termékedre. Ezt egészítjük ki attraktív, ugyanakkor márhahű kreatívokkal, szövegekkel, így biztosítva az alacsony kattintási költséget, és a nagy forgalmat weboldaladra. Ne elégedj meg a kiemelésekkel, számtalan jobb, pontosabb és olcsóbb hirdetéssel tudjuk növelni bevételeidet.


15 különböző kampánycélt és számtalan beállítást, célzást és közönséget alkalmazunk annak megfelelően, hogy mi a terméked, szolgáltatásod.

aZ EREDMÉNYES FACEBOOK hirdetések 4 titka

1. Értékesítési tölcsér építése

Teljesen más kreatív, szöveg és célzás szükséges akkor, ha valaki már ismeri a cégedet, mint azoknak, akik most hallanak először Tőled. Ehhez mérten először stratégiát alkotunk, majd a célzásokat elkészítjük hideg, langyos és forró forgalomra.

2. Származtatott célcsoportok

Gondold végig, melyik az egyszerűbb: kézi beállításokkal körülírni egy fiktív célcsoportot, vagy már meglévő adatokból dolgozva, célzottan hirdetni. A jó Facebook hirdetések titka az adatgyűjtés, elemzés, és egyedi, hasonmás célcsoportok helyes használata.

3. Piacra szabott kreatívok

A hirdetések valódi ereje a perszonalizációban rejlik. Kevés jókor jó helyen lenni, a célcsoport nyelvén kell tudni megszólítani vásárlóidat, ehhez pedig a hozzájuk igazított hirdetési kreatív a kulcs.

4. Folyamatos optimalizálás

Negyedévente csaknem 10 millió forintnyi hirdetést adunk fel a Facebookon. Ezt azért tehejük meg, mert a kampányaink sikeresek. Ez nem szerencse, hanem mérés kérdése. Adatokkal dolgozunk, és napi szinten optimalizálunk.

Témához kapcsolodó cikkeink

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Amikor arról beszélünk, hogy hogyan szerezz új vásárlókat Facebookon, akkor arra gondolunk, hogy hogyan lehet hatékony a hideg célközönség elérése. Vagyis olyan emberek megcélzása, akik még sohasem találkoztak a márkáddal, a termékeddel vagy a szolgáltatásoddal. Olyan ez, mint amikor idegeneket szólítunk le az utcán. Nem könnyű feladat, élőben könnyen kínossá, az online térben pedig pénzkidobássá válhat.

Ügyfeleink mondták

Hitelesen, egyertelműen és egyszerűen kommunikáltátok azt, amit csináltok. Nem azt éreztem, hogy el akartok adni valamit, hanem azt, hogy segíteni szeretnétek.

Bagosi Erik, Tócós Patika

Én közös gondolkodásnak élem meg a munkát, amiben ötleteket, visszajelzést és megerősítést is szoktam kapni. Egy fajta marketing-coaching ez. Fontos, hogy gyorsan dolgoztok és kommunikàltok minden felületen. Szemèly szerint én azt érzem, hogy könnyeden tudtok hangolódni a stílusumra, így semmiben nem élem meg azt, hogy magamra kellene eröltetnem.

Nagy Nóra, Mindset For You

Dolgozzunk együtt!


Szakértői csomagMárkaépítő csomagTartalommarketing csomagWebáruház csomagWeboldal építés