Google Ads és Shopping

Elintézzük, hogy az elsők között dobjon ki a kereső

Kérj ajánlatot!

Egy jól elhelyezett Google hirdetéssel pillanatok alatt értékes ügyféllé varázsolhatod bármelyik gyanútlanul keresgélő érdeklődőt. Megnövelheted vele az online értékesítések vagy foglalások számát, elérheted, hogy többen iratkozzanak fel a levelezőlistádra, de a bejövő hívások vagy a bolti látogatások számának növelésére is hatást gyakorolhatsz. A kellő ismeretek és tapasztalat hiányában azonban elmaradhat a várt eredmény.

„A Google Ads nem nekem való.” „Próbáltam, nem jött be.” Mondatok, melyeket rengetegszer hallottunk már leendő ügyfeleinktől a tárgyalások alkalmával. Ilyenkor megmutatunk néhány fiókot, és a számukra releváns kulcsszavak kereséseit. Ez a két adat az esetek többségében el szokta oszlatni a kételyeket.

Bármilyen területen mozgolódsz, minden esetben helytálló a következő állítás: problémákra kínálsz megoldást. Ez az, amire építened kell. A Google keresőben elhelyezett hirdetéseknek hatalmas előnye, hogy már nem kell problématudatot építened, hiszen a keresőóriásban konkrét megoldások után kutatnak a potenciális ügyfeleid. Ezt mindig szem előtt kell tartani!

És még egy fontos dolog: a Google hirdetések mellett a Google Shopping-ról sem szabad megfeledkezni, ami néhány évvel ezelőtt forradalmasította az online vásárlást. A csak szövegekkel operáló promóciókkal szemben a Shopping-hirdetésekben a termék fényképe, címe, ára, az üzlet neve és egyéb adatok is feltüntethetők, így a potenciális ügyfelek kattintás nélkül informálhatók a legfontosabb tudnivalókról.

Ha webáruházzal rendelkezel, a Google Ads kampányok és a Shopping-hirdetések pillanatok alatt felpörgethetik a konverziók számát. Szólj, ha segíthetünk!

4 pillér, amikre építkezünk

1. Releváns kulcsszavakat gyűjtünk

Online eszközök segítségével felfedezőútra indulunk, és összegyűjtjük a weboldaladhoz kapcsolódó kulcsszavakat. Itt azonban nem állunk meg. A konkurenciát is górcső alá vesszük, és a kapcsolódó kulcsszavakat is beépítjük.

2. Kizáró kulcsszavak után kutatunk

Emberi erőforrás tanácsadó vs. Emberi Erőforrások Minisztériuma. Nagyon nem mindegy… Google Ads hirdetések esetén legalább annyira fontos, hogy milyen kifejezésekre jelensz meg, mint az, hogy mikre nem. Erről is gondoskodunk!

3. Konvertáló címsorokat alkotunk

Ha unalmas a felhívás, egy releváns kulcsszó sajnos önmagában mit sem ér. Néhány karakter segítségével ki kell váltani az emberekből az érdeklődést. Tesztelünk, és a szavakkal mesterien bánó kollégáinkra bízzuk a munkát.

4. Fokozzuk a relevanciát

Egy hirdetés minél relevánsabb a kereső számára, annál nagyobb a kattintás esélye. Bővítményekkel mindezt hatékonyan lehet fokozni: hívás, hely, linkek, kiemelések hozzáadása – minden a konverzióért dolgozik.

Akiknek a hirdetéseiről mi gondoskodunk

Témához kapcsolódó cikkeink

Várjuk a jelentkezésed!

Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.

Ajánlatkéréshez töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy minél hamarabb felvehessük Veled a kapcsolatot, és belekezdhessünk a közös munkába.