fbpx
+36306239879 [email protected]

Google Ads és Shopping

“A Google Ads nem nekem való”, “próbáltam, nem jött be”. Mondatok, melyeket rengetegszer hallunk ügyfeleinktől a tárgyalások során, aztán megmutatjuk a különböző fiókokat, és a számukra releváns kulcsszavak kereséseit. Ez a két adat jóeséllyel téged is meggyőz. Hogy miért? Mert a Google keresőben elhelyezett hirdetéseknél már nem kell problématudatot építened, hiszen konkrét megoldásokat keresnek a vevőid a kereső óriásban. És biztos lehetsz benne, hogy a te termékeid és szolgáltatásaid is problémákat oldanak meg.


A Google Shopping forradalmasítja az online vásárlást, ha webáruházad van, biztos vagyok benne, hogy Te sem akarsz kimaradni belőle. Jó hírünk van: webáruházas ügyfeleinknek Google Shopping kampányait is kezeljük.

4 pillér, ami Google Ads kampányainkat építjük

1. Releváns kulcsszókutatás

Online eszközök segítségével felkutatjuk weboldalad releváns kulcsszavait. Ám nem állunk itt meg: a konkurenciát is megvizsgáljuk, illetve a kapcsolódó kulcsszavakat is beépítjük.

2. Kizáró kulcsszavak

Emberi erőforrás tanácsadó vs. emberi erőforrás minisztérium. Nagyon nem mindegy. Google Ads hirdetések esetén legalább annyira fontos, hogy milyen kifejezésekre jelensz meg, mint az, hogy mikre nem.

3. Konvertáló címsorok

A releváns kulcsszó önmagában mit sem ér, ha unalmas a felhívás. Ki kell váltani az emberekből az érdeklődést 3×30 karakter segítségével, különben nem kattintanak. Mi ezért tesztelünk és fejlesztjük szövegíróink tehetségét.

4. Bővítmények

Egy hirdetés minél relevánsabb a keresőnek, annál nagyobb a kattintás esélye. Bővítményekkel ezt a relevanciát lehet fokozni: hívás, hely hozzáadása, linkek, kiemelések, minden a konverzióért dolgozik.

Témához kapcsolodó cikkeink

Ügyfeleink mondták

Hitelesen, egyertelműen és egyszerűen kommunikáltátok azt, amit csináltok. Nem azt éreztem, hogy el akartok adni valamit, hanem azt, hogy segíteni szeretnétek.

Bagosi Erik, Tócós Patika

Én közös gondolkodásnak élem meg a munkát, amiben ötleteket, visszajelzést és megerősítést is szoktam kapni. Egy fajta marketing-coaching ez. Fontos, hogy gyorsan dolgoztok és kommunikàltok minden felületen. Szemèly szerint én azt érzem, hogy könnyeden tudtok hangolódni a stílusumra, így semmiben nem élem meg azt, hogy magamra kellene eröltetnem.

Nagy Nóra, Mindset For You

Dolgozzunk együtt!


Szakértői csomagMárkaépítő csomagTartalommarketing csomagWebáruház csomagWeboldal építés