Konverzió
OPTIMALIZÁLÁS

Elérjük, hogy a weboldalad felkereső látogatók 
végrehajtsák a kívánt műveletet
Hol akadnak el a potenciális vásárlóid? Egy ingyenes audit keretében átvizsgáljuk a vállalkozásod, 
és feltárjuk a dinamikus fejlődést hátráltató tényezőket.
Ingyenes auditra jelentkezem
Az egyszeri fiókbeállítás és a vásárlói élmény megtervezése mellett havi szolgáltatásunkat is igénybe veheted. Kérd vállalkozásodra szabott ajánlatunkat!
Ajánlatot kérek

Webshop marketing

Csomagajánlataink

Process Book
26 oldal

NETTÓ
250.000 HUF
Arculati elemek
SWOT elemzés
Buyer Persona
Márkaígéretek
USP
Miért fontos a csatornaelemzés?
PESO modell
Mi a különbség az organikus és a fizetett tartalmak között?
Próbaposztok
Facebook hirdetési terv
Google hirdetési terv
Így dolgozunk mi

Havi 
szolgáltatás

NETTÓ
185.000 Ft/hó-tól
Kreatívok elkészítése
Címsorok megírása
Megjelenő elemek márkaazonos elkészítése
Szegmentált üzenetek elhelyezése
Aktiváló események létrehozása
Események mérése
Optimalizálás
Ez érdekel

Vásárlási
élmény megtervezése

NETTÓ
180.000 Ft/hó-tól
CRO vizuális analízis
Szűk keresztmetszetek feltárása adatok alapján
Lehetőségek feltérképezése
Hipotézisek felállítása
A/B tesztek megtervezése
Vásárlói útvonal újratervezése
Ez érdekel

Fiók
beállítása

NETTÓ
75.000 Ft/hó-tól
Fiók létrehozása
Weboldalon történő elhelyezés
Számlázás beállítása
Márkahű téma létrehozása
Vevővédelem integrálása
Analytics integráció
További integrációk: Shopify, Shoprenter, WooCommerce, MailChimp, Klaviyo integráció
Ez érdekel
* Amennyiben havidíjas konverzió optimalizálási szolgáltatásunkat egyéb – például webshop vagy egészségügyi marketing – szolgáltatásunkkal együtt veszed igénybe, a havidíj ára nettó 100.000 Ft/hó.
Átlagos árbevétel növekedés
63
%
Átlagos ROAS
43
X
 
 

FutureManagement
Kiszámíthatóan és átláthatóan növeljük ügyfeleink bevételét

0
M Ft
átlagos hirdetési
költségkeret
0
Ft
átlagos 
kosárérték
0
Ft
átlagos vásárlási
konverzió költsége

Évek óta együtt növekedünk

Konverziós kalkulátor

Ajánlatot kérek

Konverziós érték növelése

TÖBB LÁTOGATÓBÓL
LESZ VÁSÁRLÓ

Digitális ügyfélélmény
optimalizálás

EGY VÁSÁRLÓ TÖBBSZÖR
ADD LE RENDELÉST

Tudatos és folyamatos
listaépítés

EGY VÁSÁRLÓ KOSÁRÉRTÉKE
NAGYOBB LESZ

Upsell, cross-sell,
bestseller promóció
Miért nem teljesül  a kitűzött cél?

Jelentkezz ingyenes auditra!

Hol akad el a vásárlói folyamat?
• Miért nem vásárolnak a potenciális vevőid?
• Hogyan csomagold vonzóbbá termékeidet?
• Miért alacsony a konverziós rátád?

Egy részletes audit keretében átvizsgáljuk a vállalkozásod, 
és feltárjuk a dinamikus fejlődést hátráltató tényezőket.

Várjuk a jelentkezésed!

Ingyenes auditra jelentkezem

Kádár Balázs

MEDIOR
Facebook Ads Specialist

Varga Martin

MEDIOR
Google Ads Specialist

Magyarpolányi Katalin

SENIOR
Google Ads Specialist

Mestyán István

SENIOR
Google Ads és Facebook Ads Specialist

Eszközök, amikkel dolgozunk

Mérünk, célzunk, konverziót generálunk

Komplex megoldást
kínálunk

Adatokra alapozva vannak hipotéziseink, melyeket tesztelünk, hogy mindig megtaláljuk a nyereségesebb megoldásokat. Belső folyamatainkat transzparensen, 10 év tapasztalatát összesűrítve alakítjuk, hogy ideális legyen velünk dolgozni.

1. CRO vizuális analízis

Felmérjük, hogy a weboldalt felkereső látogatók melyik felületeket látogatják leggyakrabban, hol, mennyi időt töltenek el, és milyen cselekvéseket hajtanak végre.

2. Szűk keresztmetszetek feltárása adatok alapján

A weboldalt vizsgálva legmarkánsabban kirajzolódó keresztmetszetek mentén elkülönítjük egymástól az elérendő célt támogató és az azt hátráltató tényezőket.

3. Lehetőségek feltérképezése

A vásárlói útvonalak feltérképezésével csoportokba soroljuk a potenciális vásárlókat. Ezek lesznek segítségünkre a szándék alapú szegmentálásban.

4. Hipotézisek felállítása

A Google Analytics és a Hotjar használatával kinyert adatokra támaszkodva felállítjuk azokat a kiinduló hipotéziseket, amelyekre támaszkodva megkezdjük az optimalizálási folyamatot.

5. A/B tesztek megtervezése

A felállított hipotézis alapján megszületnek a megoldási javaslatok. Ezek hatékonyságát A/B tesztelés során vetjük össze – tehát az egyik lehetőséget összehasonlítjuk egy másikkal.

6. Vásárlói útvonal újratervezése OptiMonk-kal

Az OptiMonk kínálta széles eszköztárt kihasználva már a vásárlói döntés megszületése előtt megválaszoljuk a felmerülő kérdéseket, személyre szabva a vásárlás élményét, hogy az út végén biztosan megtörténjen a konverzió. (edited)

7. Kampányok elkészítése

Megkezdjük a meghatározott cél (értékesítés, űrlapkitöltés, feliratkozás, megosztás, kattintás) alapján összeállított kampányok éles kipróbálását és az adatok begyűjtését.

8. Adatok mérése

Az analitikai eszközöknek nemcsak az előzetes felmérés, hanem a felállított hipotézisek helytállóságát igazoló időszakban is nélkülözhetetlen a szerepük. Érkeznek a konverziók, mérünk, adatokat gyűjtünk.

9. Eredmények elemzése

A konverzió optimalizálás lelke a folyamatos tesztelés és adatelemzés. Tehát adatot elemzünk, következtetünk, módosítunk. Az optimalizálás nem hóbort, hanem szokás.
Ajánlatot kérek

Miért az OptiMonk?

A magyar fejlesztésű OptiMonk világszerte több tízezer weboldalnál támogatja a digitális ügyfélélmény optimalizációt.


A széles eszköztár kínálta lehetőségek alkalmazásával drasztikus mértékben csökkenthető a kosárelhagyás, növelhető a kosárérték, népszerűsíthetők a kiemelt ajánlatok, és hatékony lehetőség kínálkozik például az e-mail feliratkozók vagy a vásárlói visszajelzések számának növelésére is.

Felfedeznéd

a márkádban
rejlő valódi
potenciált?

Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető
és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető
Lépj be
velünk együtt
a jövőbe!

Bizonyítványaink:

crossmenuchevron-down