Konverzió OPTIMALIZÁLÁS

Elérjük, hogy a weboldalad felkereső látogatók végrehajtsák a kívánt műveletet

AJÁNLATOT KÉREK

Konverzió
Optimalizálás

Elérjük, hogy a weboldalad felkereső látogatók végrehajtsák a kívánt műveletet
Hol akadnak el a potenciális vásárlóid? Egy ingyenes audit keretében átvizsgáljuk a vállalkozásod, és feltárjuk a dinamikus fejlődést hátráltató tényezőket.
Ingyenes AUDITRA JELENTKEZEM
Az egyszeri fiókbeállítás és a vásárlói élmény megtervezése mellett havi szolgáltatásunkat is igénybe veheted. Kérd vállalkozásodra szabott ajánlatunkat!
Ajánlatot kérek
Konverzió optimalizálás

Csomagajánlataink

CSOMAGBAN KEDVEZŐBB*

Havi
szolgáltatás

nettó
185.000* Ft/hó-tól
Kreatívok elkészítése
Címsorok megírása
Megjelenő elemek márkaazonos elkészítése
Szegmentált üzenetek elhelyezése
Aktiváló események létrehozása
Események mérése
Optimalizálás
EZ ÉRDEKEL

Vásárlási 
élmény megtervezése

nettó
180.000  Ft-tól
CRO vizuális analízis
Szűk keresztmetszetek feltárása adatok alapján
Lehetőségek feltérképezése
Hipotézisek felállítása
A/B tesztek megtervezése
Vásárlói útvonal újratervezése
EZ ÉRDEKEL

Fiók
beállítása

nettó
75.000  Ft-tól
Fiók létrehozása
Weboldalon történő elhelyezés
Számlázás beállítása
Márkahű téma létrehozása
Vevővédelem integrálása
Analytics integráció

További integrációk

Opcionálisan: Shopify, Shoprenter, WooCommerce, MailChimp, Klaviyo integráció
EZ ÉRDEKEL
* Amennyiben havidíjas konverzió optimalizálási szolgáltatásunkat egyéb – például webshop vagy egészségügyi marketing – szolgáltatásunkkal együtt veszed igénybe, a havidíj ára nettó 100.000 Ft/hó.

Ügyfeleink eredményei

12 M 
átlagos havi hirdetési keretösszeg
63%
átlagos árbevétel növekedés az első félévben
0x
átlagos ROAS
0Ft
átlagos vásárlási konverzió költsége
0Ft
átlagos kosárérték

Évek óta együtt növekedünk

Számíthatsz ránk!

Konverziós kalkulátor

Érd el velünk a kitűzött célt!

Konverziós érték növelése

Több látogatóból lesz
vásárló.

Egy vásárló többször ad le rendelést.

Egy vásárlás kosárértéke nagyobb lesz.

Digitális ügyfélélmény optimalizálás.

Listaépítés.

Upsell, cross-sell,
bestseller promóció.

Konverziós érték növelése

Több látogatóból
lesz vásárló


DIGITÁLIS ÜGYFÉLÉLMÉNY
OPTIMALIZÁLÁS
Egy vásárló többször
add le rendelést


TUDATOS ÉS FOLYAMATOS
LISTAÉPÍTÉS
Egy vásárló kosárértéke
nagyobb lesz


UPSELL, CROSS-SELL,
BESTSELLER PROMÓCIÓ
Miért nem teljesül  a kitűzött cél?

Jelentkezz ingyenes auditra!

Online marketing állás - FutureManagement - Online marketing ügynökség
• Hol akad el a vásárlói folyamat?
• Miért nem vásárolnak a potenciális vevőid?
• Hogyan csomagold vonzóbbá termékeidet?
• Miért alacsony a konverziós rátád?
Egy részletes audit keretében átvizsgáljuk a vállalkozásod, 
és feltárjuk a dinamikus fejlődést hátráltató tényezőket.
Várjuk a jelentkezésed!
INGYENES AUDITRA JELENTKEZEM

Eszközök, amikkel dolgozunk


Eszközök, amikkel dolgozunk

Adatokra alapozunk
A konverzió optimalizálás folyamata

Komplex megoldást kínálunk

A konverziós ráta optimalizálása (CRO) során minden eszközzel arra törekszünk, hogy a weboldalad felkereső látogatók végrehajtsák a kívánatos műveletet – például vásárlást, foglalást vagy jelentkezést. Az optimalizálási folyamat az alábbi 9 lépésből áll:

1. CRO vizuális analízis

Felmérjük, hogy a weboldalt felkereső látogatók melyik felületeket látogatják leggyakrabban, hol, mennyi időt töltenek el, és milyen cselekvéseket hajtanak végre.

2. Szűk keresztmetszetek feltárása adatok alapján

A weboldalt vizsgálva legmarkánsabban kirajzolódó keresztmetszetek mentén elkülönítjük egymástól az elérendő célt támogató és az azt hátráltató tényezőket.

3. Lehetőségek feltérképezése

A vásárlói útvonalak feltérképezésével csoportokba soroljuk a potenciális vásárlókat. Ezek lesznek segítségünkre a szándék alapú szegmentálásban.

4. Hipotézisek felállítása

A Google Analytics és a Hotjar használatával kinyert adatokra támaszkodva felállítjuk azokat a kiinduló hipotéziseket, amelyekre támaszkodva megkezdjük az optimalizálási folyamatot.

5. A/B tesztek megtervezése

A felállított hipotézis alapján megszületnek a megoldási javaslatok. Ezek hatékonyságát A/B tesztelés során vetjük össze – tehát az egyik lehetőséget összehasonlítjuk egy másikkal.

6. Vásárlói útvonal újratervezése OptiMonk-kal

Az OptiMonk kínálta széles eszköztárt kihasználva már a vásárlói döntés megszületése előtt megválaszoljuk a felmerülő kérdéseket, személyre szabva a vásárlás élményét, hogy az út végén biztosan megtörténjen a konverzió. (edited)

7. Kampányok elkészítése

Megkezdjük a meghatározott cél (értékesítés, űrlapkitöltés, feliratkozás, megosztás, kattintás) alapján összeállított kampányok éles kipróbálását és az adatok begyűjtését.

8. Adatok mérése

Az analitikai eszközöknek nemcsak az előzetes felmérés, hanem a felállított hipotézisek helytállóságát igazoló időszakban is nélkülözhetetlen a szerepük. Érkeznek a konverziók, mérünk, adatokat gyűjtünk.

9. Eredmények elemzése

A konverzió optimalizálás lelke a folyamatos tesztelés és adatelemzés. Tehát adatot elemzünk, következtetünk, módosítunk. Az optimalizálás nem hóbort, hanem szokás.

ÚJ SZINTRE EMELJÜK AZ ÜGYFÉLÉLMÉNYT!

Miért az OptiMonk?

A magyar fejlesztésű OptiMonk világszerte több tízezer weboldalnál támogatja a digitális ügyfélélmény optimalizációt.
A széles eszköztár kínálta lehetőségek alkalmazásával drasztikus mértékben csökkenthető a kosárelhagyás, növelhető a kosárérték, népszerűsíthetők a kiemelt ajánlatok, és hatékony lehetőség kínálkozik például az e-mail feliratkozók vagy a vásárlói visszajelzések számának növelésére is.

Ajánlatkérés

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
[email protected]+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.