Konverzió OPTIMALIZÁLÁS

Elérjük, hogy a weboldalad felkereső látogatók végrehajtsák a kívánt műveletet

AJÁNLATOT KÉREK

Konverzió OPTIMALIZÁLÁS

Elérjük, hogy a weboldalad felkereső látogatók végrehajtsák a kívánt műveletet

AJÁNLATOT KÉREK

Konverzió
Optimalizálás

Elérjük, hogy a weboldalad felkereső látogatók végrehajtsák a kívánt műveletet
Hol akadnak el a potenciális vásárlóid? Egy ingyenes audit keretében átvizsgáljuk a vállalkozásod, és feltárjuk a dinamikus fejlődést hátráltató tényezőket.
Ingyenes AUDITRA JELENTKEZEM
Az egyszeri fiókbeállítás és a vásárlói élmény megtervezése mellett havi szolgáltatásunkat is igénybe veheted. Kérd vállalkozásodra szabott ajánlatunkat!
Ajánlatot kérek
Konverzió optimalizálás

Csomagajánlataink

CSOMAGBAN KEDVEZŐBB*

Havi
szolgáltatás

nettó
185.000* Ft/hó-tól
Kreatívok elkészítése
Címsorok megírása
Megjelenő elemek márkaazonos elkészítése
Szegmentált üzenetek elhelyezése
Aktiváló események létrehozása
Események mérése
Optimalizálás
EZ ÉRDEKEL

Vásárlási 
élmény megtervezése

nettó
180.000  Ft-tól
CRO vizuális analízis
Szűk keresztmetszetek feltárása adatok alapján
Lehetőségek feltérképezése
Hipotézisek felállítása
A/B tesztek megtervezése
Vásárlói útvonal újratervezése
EZ ÉRDEKEL

Fiók
beállítása

nettó
75.000  Ft-tól
Fiók létrehozása
Weboldalon történő elhelyezés
Számlázás beállítása
Márkahű téma létrehozása
Vevővédelem integrálása
Analytics integráció

További integrációk

Opcionálisan: Shopify, Shoprenter, WooCommerce, MailChimp, Klaviyo integráció
EZ ÉRDEKEL
* Amennyiben havidíjas konverzió optimalizálási szolgáltatásunkat egyéb – például webshop vagy egészségügyi marketing – szolgáltatásunkkal együtt veszed igénybe, a havidíj ára nettó 100.000 Ft/hó.

Ügyfeleink eredményei

12 M 
átlagos havi hirdetési keretösszeg
63%
átlagos árbevétel növekedés az első félévben
0x
átlagos ROAS
0Ft
átlagos vásárlási konverzió költsége
0Ft
átlagos kosárérték

Évek óta együtt növekedünk

Számíthatsz ránk!

Konverziós kalkulátor

Konverziós érték növelése

Több látogatóból lesz
vásárló.

Egy vásárló többször ad le rendelést.

Egy vásárlás kosárértéke nagyobb lesz.

Digitális ügyfélélmény optimalizálás.

Listaépítés.

Upsell, cross-sell,
bestseller promóció.

Konverziós érték növelése

Több látogatóból
lesz vásárló


DIGITÁLIS ÜGYFÉLÉLMÉNY
OPTIMALIZÁLÁS
Egy vásárló többször
add le rendelést


TUDATOS ÉS FOLYAMATOS
LISTAÉPÍTÉS
Egy vásárló kosárértéke
nagyobb lesz


UPSELL, CROSS-SELL,
BESTSELLER PROMÓCIÓ
Miért nem teljesül  a kitűzött cél?

Jelentkezz ingyenes auditra!

Online marketing állás - FutureManagement - Online marketing ügynökség
• Hol akad el a vásárlói folyamat?
• Miért nem vásárolnak a potenciális vevőid?
• Hogyan csomagold vonzóbbá termékeidet?
• Miért alacsony a konverziós rátád?
Egy részletes audit keretében átvizsgáljuk a vállalkozásod, 
és feltárjuk a dinamikus fejlődést hátráltató tényezőket.
Várjuk a jelentkezésed!
INGYENES AUDITRA JELENTKEZEM

Eszközök, amikkel dolgozunk


Eszközök, amikkel dolgozunk

Adatokra alapozunk
A konverzió optimalizálás folyamata

Komplex megoldást kínálunk

A konverziós ráta optimalizálása (CRO) során minden eszközzel arra törekszünk, hogy a weboldalad felkereső látogatók végrehajtsák a kívánatos műveletet – például vásárlást, foglalást vagy jelentkezést. Az optimalizálási folyamat az alábbi 9 lépésből áll:

1. CRO vizuális analízis

Felmérjük, hogy a weboldalt felkereső látogatók melyik felületeket látogatják leggyakrabban, hol, mennyi időt töltenek el, és milyen cselekvéseket hajtanak végre.

2. Szűk keresztmetszetek feltárása adatok alapján

A weboldalt vizsgálva legmarkánsabban kirajzolódó keresztmetszetek mentén elkülönítjük egymástól az elérendő célt támogató és az azt hátráltató tényezőket.

3. Lehetőségek feltérképezése

A vásárlói útvonalak feltérképezésével csoportokba soroljuk a potenciális vásárlókat. Ezek lesznek segítségünkre a szándék alapú szegmentálásban.

4. Hipotézisek felállítása

A Google Analytics és a Hotjar használatával kinyert adatokra támaszkodva felállítjuk azokat a kiinduló hipotéziseket, amelyekre támaszkodva megkezdjük az optimalizálási folyamatot.

5. A/B tesztek megtervezése

A felállított hipotézis alapján megszületnek a megoldási javaslatok. Ezek hatékonyságát A/B tesztelés során vetjük össze – tehát az egyik lehetőséget összehasonlítjuk egy másikkal.

6. Vásárlói útvonal újratervezése OptiMonk-kal

Az OptiMonk kínálta széles eszköztárt kihasználva már a vásárlói döntés megszületése előtt megválaszoljuk a felmerülő kérdéseket, személyre szabva a vásárlás élményét, hogy az út végén biztosan megtörténjen a konverzió. (edited)

7. Kampányok elkészítése

Megkezdjük a meghatározott cél (értékesítés, űrlapkitöltés, feliratkozás, megosztás, kattintás) alapján összeállított kampányok éles kipróbálását és az adatok begyűjtését.

8. Adatok mérése

Az analitikai eszközöknek nemcsak az előzetes felmérés, hanem a felállított hipotézisek helytállóságát igazoló időszakban is nélkülözhetetlen a szerepük. Érkeznek a konverziók, mérünk, adatokat gyűjtünk.

9. Eredmények elemzése

A konverzió optimalizálás lelke a folyamatos tesztelés és adatelemzés. Tehát adatot elemzünk, következtetünk, módosítunk. Az optimalizálás nem hóbort, hanem szokás.

ÚJ SZINTRE EMELJÜK AZ ÜGYFÉLÉLMÉNYT!

Miért az OptiMonk?

A magyar fejlesztésű OptiMonk világszerte több tízezer weboldalnál támogatja a digitális ügyfélélmény optimalizációt.
A széles eszköztár kínálta lehetőségek alkalmazásával drasztikus mértékben csökkenthető a kosárelhagyás, növelhető a kosárérték, népszerűsíthetők a kiemelt ajánlatok, és hatékony lehetőség kínálkozik például az e-mail feliratkozók vagy a vásárlói visszajelzések számának növelésére is.

Ajánlatkérés

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
hello@futuremanagement.hu+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.