fbpx
+36304548164 [email protected]

Közösségi média kommunikáció

A közösségi médiában jelen kell lenni, de ne felejtsük el, hogy az emberek alapvetően szórakozásra, információgyűjtésre és kommunikációra használják a legismertebb közösségi oldalt, így a direkt, termékeladás orientált reklámok nem hatékonyak.

 

Ezek figyelembevételével készítjük el a márka teljes tartalomstartégiáját, mely a vásárlóidról szól, nem pedig a termékedről. Így leszel érdekes és izgalmas közönséged számára.

Ezekben rejlik a közösségi oldalak ereje

1. Megkülönböztető stratégia

Kitűnni a versenytársak közül nem egyszerű feladat. Segítünk megtalálni a cégedhez, vállalkozásodhoz leginkább illő stílust és social média eszközöket.

2. Tartalommarketing mindenek felett

Vállalkozásra, márkára szabott online kommunikációs startégia kidolgozása, a brandben rejlő lehetőségek és a célcsoport maximális figyelembevételével.

3. Kreativitás és összhang

Szövegeket írunk, képeket szerkesztünk, grafikai anyagokat tervezünk, kampányokat optimalizálunk. Mindezt folyamatos mérések mellett tesszük, a hatékonyság és eredményesség jegyében.

4. Átfogó megoldások

Egy kézben összpontosítva érhetjük el a legnagyobb hatékonyságot. Bízd ránk teljes online kommunikációját és a digitális tér kihívásait.

Referenciák

Témához kapcsolodó cikkeink

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Amikor arról beszélünk, hogy hogyan szerezz új vásárlókat Facebookon, akkor arra gondolunk, hogy hogyan lehet hatékony a hideg célközönség elérése. Vagyis olyan emberek megcélzása, akik még sohasem találkoztak a márkáddal, a termékeddel vagy a szolgáltatásoddal. Olyan ez, mint amikor idegeneket szólítunk le az utcán. Nem könnyű feladat, élőben könnyen kínossá, az online térben pedig pénzkidobássá válhat.

Ügyfeleink mondták

Hitelesen, egyertelműen és egyszerűen kommunikáltátok azt, amit csináltok. Nem azt éreztem, hogy el akartok adni valamit, hanem azt, hogy segíteni szeretnétek.

Bagosi Erik, Tócós Patika

Én közös gondolkodásnak élem meg a munkát, amiben ötleteket, visszajelzést és megerősítést is szoktam kapni. Egy fajta marketing-coaching ez. Fontos, hogy gyorsan dolgoztok és kommunikàltok minden felületen. Szemèly szerint én azt érzem, hogy könnyeden tudtok hangolódni a stílusumra, így semmiben nem élem meg azt, hogy magamra kellene eröltetnem.

Nagy Nóra, Mindset For You

Dolgozzunk együtt!


Szakértői csomagMárkaépítő csomagTartalommarketing csomagWebáruház csomagWeboldal építés