Szeretnéd, hogy észrevételeid megértő fülekre találjanak? Mondd el a véleményed!

Közösségi média
kommunikáció

Elintézzük, hogy tőled legyenek hangosak a hétköznapok
Kérj ajánlatot!
A közösségi média megjelenésével egy új marketingeszközt kaptunk a kezünkbe. Nem szabad azonban megfeledkezni arról, hogy az emberek alapvetően szórakozásra, információgyűjtésre és kommunikációra használják a legismertebb közösségi oldalakat. Nem véletlen, hogy a direkt, termékeladás orientált reklámok képtelenek hatékonyan működni ezeken a felületeken. A közösségi médiában ennek ellenére jelen kell lenni. A megválaszolandó kérdés csak az: hogyan?

A sikeres közösségi média kommunikációhoz elengedhetetlen a releváns, egyedi és kreatív tartalmak előállítása. Ehhez fel kell térképezni a piacot, meg kell érteni az egyes felületek alapvető jellemzőit, és el kell fogadni, hogy nem csak a kommunikáció iránya, hanem a jellege is teljesen megváltozott. Az átalakult helyzethez pedig a siker érdekében alkalmazkodni kell.

Márkád teljes tartalomstartégiáját az imént említett szempontokat figyelembe véve készítjük el, a terméked vagy a szolgáltatásod helyett pedig elsősorban a vásárlóid kerülnek majd középpontba.

Ha minket bízol meg a közösségi média kommunikáció koordinálásával, biztosra veheted, hogy hosszú távon érdekes és figyelemreméltó maradsz a közönséged számára.

Segítünk kiaknázni a közösségi médiában rejlő potenciált

1. Megkülönböztetünk a többiektől

Kitűnni a versenytársak közül nem egyszerű feladat, viszont – költői túlzással élve – elengedhetetlen az életbenmaradáshoz. Ehhez ki kell domborítanunk az erősségeidet, hogy az ügyfeleknek eszébe se jusson a konkurenciához fordulni.

2. Stratégiát alkotunk

A brandben és a célcsoportban rejlő lehetőségek figyelembevételével kidolgozzuk a vállalkozásra és márkára szabott online kommunikációs startégiát. Kiválasztjuk a cégedhez passzoló stílust, hangnemet és social média eszközöket.

3. Tényekre támaszkodunk

A hatékonyság és eredményesség érdekében nem a megérzéseinkre hallgatunk, hanem tényekre és az évek során összegyűjtött tapasztalatainkra támaszkodunk. Mérünk, kiértékelünk. Csak ezután cselekszünk.

4. Átfogó megoldást kínálunk

Szövegeket írunk, képeket szerkesztünk, grafikai anyagokat tervezünk, kampányokat indítunk és rendszeresen optimalizálunk. Nem részfeladatokra koncentrálunk, hanem komplex egészben gondolkodunk. Így lesz kerek az összkép.

Akiknek mi vagyunk a szócsövük

Témához kapcsolódó cikkeink

2022.07.25.
Pink tax -  Szép, szép, de fiúban nem volt?

A nők többet költenek? Nos nem mindig jókedvükben. Egy csepp festék, pár szem glitter és ugyanazt a terméket máris sokszoros áron veheted meg. Oszlassuk el a rózsaszín ködöt, nézzük mi is az a Pink Tax!

Olvasd tovább
2022.07.25.
Gender alapú targetálás - (Uni)sex sells?

A férfiak nem vesznek pelenkát, a nőket nem érdekli az üzlet."- és egyéb válogatott badarságok. Leáldozni látszik a sztereotipizáló targetálásnak, mutatjuk a koporsószögeket.

Olvasd tovább
2022.07.05.
Marketingpszichológia – Így kötnek magukhoz érzelmileg a reklámok

A négy alap érzelmet a reklámok ügyesen használják fel célközönségük eléréséhez. Tudod, melyek ezek, és hogyan hatnak ránk?
Legújabb cikkünkből kiderül!

Olvasd tovább

Várjuk a JELENTKEZÉSED!

Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.

Ajánlatkéréshez töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy minél hamarabb felvehessük Veled a kapcsolatot, és belekezdhessünk a közös munkába.
crossmenuchevron-down