Legyen a karrieroldalad is vonzó!

2023. augusztus 17.

Olvasási idő: 2 perc

Online marketing tippjeinket most már nemcsak hangoscikként, hanem podcastként is hallgathatod.

Hallgass ránk
FutureManagement - Érdemes úgy felépítenünk a karrieroldalunkat, hogy az ne a kedvét szegje az érdeklődőnek, hanem gazdagodjon hasznos, plusz információkkal a munkakörről, illetve könnyen és egyszerűen tudjon jelentkezni az állásra.
Nézzünk meg néhány jó példát és lessünk el pár megoldást!

Bár ma már egészen könnyen és egyszerűen tudunk Linkedinen vagy a különböző állásportálokon pályázni egy nyitott pozícióra, mit sem vesz el ez a tény a karrieroldal jelentőségéből és fontosságából.

Ezért érdemes úgy felépítenünk a karrieroldalunkat is, hogy az ne a kedvét szegje az érdeklődőnek, hanem gazdagodjon hasznos, plusz információkkal a munkakörről, illetve könnyen és egyszerűen tudjon jelentkezni az állásra.

Nézzünk meg néhány jó példát és lessünk el pár megoldást!

Slack

FutureManagement - Érdemes úgy felépítenünk a karrieroldalunkat, hogy az ne a kedvét szegje az érdeklődőnek, hanem gazdagodjon hasznos, plusz információkkal a munkakörről, illetve könnyen és egyszerűen tudjon jelentkezni az állásra.
Nézzünk meg néhány jó példát és lessünk el pár megoldást!

A Slack karrieroldala egy nagyon jó példa arra, hogy hogyan kommunikáljuk magunkról az értékeinket, erősségeinket, anélkül, hogy túl általánosak lennénk.

  • a hangsúlyt arra helyezik, hogy mi az, amit a cég tud kínálni a jelöltnek,
  • hogyan tud kapcsolódni a misszióhoz,
  • milyen értékek mentén zajlik a munka,
  • és végül de nem utolsó sorban: milyen béren felüli juttatásokat kínál a cég.

Amit a Slack karrieroldalról elleshetünk, az a szemlélet, hogy előbb adjunk valamit magunkból mielőtt az elvárások végtelen listájával bombázzuk az érdeklődőt. 

Zoom

FutureManagement - Érdemes úgy felépítenünk a karrieroldalunkat, hogy az ne a kedvét szegje az érdeklődőnek, hanem gazdagodjon hasznos, plusz információkkal a munkakörről, illetve könnyen és egyszerűen tudjon jelentkezni az állásra.
Nézzünk meg néhány jó példát és lessünk el pár megoldást!

A Zoom érthető módon imádja a videós tartalmakat, amivel a karrieroldaluk kezdőoldalán meg is jelennek. Már önmagában ez is remekül reprezentálja a vállalatot, nagyon önazonos módja ez a figyelemfelkeltésnek. 

Jó megközelítések, amelyeket akár te is elleshetsz az oldalról:

  • transzparensen kommunikálnak a kiválasztási folyamatról,
  • fel lehet iratkozni hírlevelükre, amelyben értesítenek új nyitott pozíció esetében,
  • ők is feltüntetik, hogy milyen plusz juttatásokat adnak a béren felül,
  • az egyes munkaköröknél elérhető videókban munkatársak arról beszélnek, hogy számukra mit jelent a cégnél dolgozni

 Red Bull

 A Red Bull rögtön egy izgalmas, látványos videóval nyit, ami hűen tükrözi a cég mottóját, miszerint "a Red Bull szárnyakat ad" az embereknek és az ötleteknek egyaránt.

Amit érdemes tőlük ellesni, hogy hogyan ragadjuk meg az érdeklődő figyelmét úgy, hogy közben teljes mértékben érthető legyen az az adott elem, hogyan kapcsolódik hozzánk.  Például ha mi egy informatikai cég vagyunk, akkor miért ne vállaljunk be olyan egyedi megoldásokat, minthogy egy adott fejlesztői munkakört csak egy feladvány megfejtésével lehet megnyitni. Figyelemfelhívó, játékos és nem utolsó sorban még előszűrésre is alkalmas.  

FutureManagement - Érdemes úgy felépítenünk a karrieroldalunkat, hogy az ne a kedvét szegje az érdeklődőnek, hanem gazdagodjon hasznos, plusz információkkal a munkakörről, illetve könnyen és egyszerűen tudjon jelentkezni az állásra.
Nézzünk meg néhány jó példát és lessünk el pár megoldást!

FutureManagement

Kérdésed van? Hozzászólnál?
Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!
Üzenetet küldök
Fontos, használható, eladást növelő tippek, trükkök, infók, tanulmányok, arcok.
Iratkozz fel most!
Feliratkozom
CIKKEINK

Korábbi bejegyzések

2024.01.16.
Employer branding évtervezés – kerüld el a legnagyobb buktatókat!

Új év, új célok? Ha a munkáltatói márkádat szeretnéd megerősíteni, érdemes az alapoknál kezdeni. Mutatjuk azokat a hibákat, amiket mindenképp kerülj el az employer branding éves stratégiád tervezésnél és a kommunikációdban!

2023.11.24.
Mit kínálj a munkavállalónak, hogy Te legyél a befutó?

Mit kínálj a munkavállalónak, hogy Te legyél a befutó?
Kivonat: Elolvastuk a Randstad 2023-as globális employer branding felmérés eredményét és kiszemléztük belőle azt az 5 legfontosabb tényezőt, amely motivál egy munkavállalót, amikor munkahelyet választ.

2023.11.10.
Fizetésemelés: így teremts pozitív hatást a kommunikációddal!

Az év végéhez közeledve nemcsak a munkateher növekszik a legtöbb munkahelyen, hanem az érdeklődés a bérkérdés körül is. Mire érdemes figyelned a béremelés kommunikációjánál és hogyan tartsd fenn a motivációt év közben is? Mutatjuk!

2023.10.24.
Agilis munkamódszer - Előnyök és hátrányok

Az agilitás egy olyan szemléletmód, amely vállalati környezetben a munkafolyamatok hatékonyságára helyezi a hangsúlyt, rugalmas és folyamatosan változó munkavégzési módszert jelent.

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
hello@futuremanagement.hu+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.