fbpx

Rövid hírek

A legfrissebb trükkök, események, beszámolók első kézből.

webshop
By / 2019-08-13

A legtöbb magyar webshop mérés és koncepció nélkül növekszik

Kezdjünk egyből egy kiábrándító adattal: A webshop tulajdnosok 42%-a egyáltalán nem méri és nem követi a legfontosabb teljesítménymutatókat, többek között…

Tovább olvasom
kampányszintű költségkeret optimalizálás
By / 2019-07-30

5 hónapot késik a kötelező kampányszintű költségkeret optimalizálás, de mi már javában teszteljük!

A közelmúltban többször is beszámoltunk róla, hogy 2019. szeptemberében kötelező érvényű lesz a kampányszintű költségkeret optimalizálás. A külföldi fórumok jól…

Tovább olvasom
képarány és a szövegmennyiség
By / 2019-07-28

Változik a képarány és a szövegmennyiség Facebookon

Fontos változtatást közölt a Facebook Business blog. Változik a képarány és a szövegmennyiség a Facebook mobil hírfolyamában. Augusztus 19-től változik…

Tovább olvasom
hirdetéskezelő felület
By / 2019-07-26

Már mindenkinél elérhető az új hirdetéskezelő felület

Az elmúlt időszak számos kisebb-nagyobb Facebook leállása elsősorban az új hirdetéskezelő felület bevezetésének köszönhető (másodsorban a hamarosan bevezetésre kerülő CBO-nak)….

Tovább olvasom
Libra
By / 2019-07-09

Fel kell függeszteni a Facebook kriptopénze, a Libra fejlesztését

Az Egyesült Államok kongresszusának mindkét háza levelet küldött a Facebooknak, amelyben arra utasítják őket, hogy szüntessék be a Libra fejlesztését,…

Tovább olvasom
Instagram hirdetés
By / 2019-07-08

Instagram hirdetés: új lehetőség érhető el!

Az Instagram statisztikái szerint az Explore felületet a felhasználók több, mint 50%-a használja aktívan. Ezért teljesen logikus, hogy ezen az…

Tovább olvasom
Facebook
By / 2019-06-24

Facebook hirdetési szakzsargon, amit érdemes használnod

A legtöbben bizonyára saját szavaitokkal nevezitek el a különböző Facebook kampányokat, hirdetés sorozatokat és hirdetéseket: Webshop vásárlások kampány, Budapesti nők,…

Tovább olvasom
kommentelés
By / 2019-06-21

Megújul a kommentelés a Facebookon

Hosszú ideje már, hogy a Facebook algoritmusa a leginkább relevánsnak ítélt kommenteteket helyezi előre a bejegyzések alatt. A felhasználóknak és…

Tovább olvasom
Google Shopping
By / 2019-06-20

Végre Magyarországon is elérhető a Google Shopping

Számos ország után végre hazánkban is elérhető a Google Shopping hirdetés. Ez a Google új, termékalapú hirdetési megoldása, amely vélhetően…

Tovább olvasom
Libra
By / 2019-06-18

A Facebook új valutát alkot, a neve: Libra

A közelmúltban, a Facebook képviselői 27 szervezettel találkoztak világszerte, hogy elindítsák a Libra névre keresztelt valutát. Célja, hogy könnyen elérhető…

Tovább olvasom
top10
By / 2019-06-17

Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai – tizedik a Libri

Gondoltad volna, hogy egy ilyen listán a top 10-be fér a Libri? Kíváncsi vagy a többi szereplőre és néhány érdekes…

Tovább olvasom
Facebook
By / 2019-06-13

Változások a Facebook Messenger és a chatbotok terén

A közeljövőben a Facebook számos újítást vezet be. Ezek szinte mindegyikével elvesz a felhasználói élmény egyik részéből, majd máshol visszaadja….

Tovább olvasom
kampányszintű költségkeret
By / 2019-06-12

Vészesen közeledik a szeptember!

Miért olyan fontos dátum 2019. szeptembere? Mert ebben a hónapban vezeti be végérvényesen a Facebook a CBO-t. Másnéven, kampányszintű költségkeret…

Tovább olvasom
By / 2019-06-12

Ez történik egy perc alatt az interneten. Ne maradj ki belőle!

Egy perc alatt megközelítőleg ezer dollárt költenek el online az emberek. Ez az egy adat már magában elég kell legyen…

Tovább olvasom
By / 2019-06-07

Az utolsókat rúgja az influencer marketing?

A közel hárommillió követővel rendelkező Instagram sztár, 36 darab felsőt sem tudott eladni. Ez lett volna a minimális mennyiség, hogy…

Tovább olvasom
Relevanciapontszám
By / 2019-05-31

#Facebooknews Megváltozott a relevanciapontszám

Az idei év májusától néhány mérőszám már nem elérhető a hirdetéskezelőben. Helyettük azok javított verzióival találkozhatunk majd. Az egyik ilyen…

Tovább olvasom
Márkaépítés
By / 2019-05-23

Építs márkát! Hatszor annyiba kerül egy új vásárló, mint egy már meglévő!

Egy jól prosperáló vállalkozás alapja a tudatos márkaépítés. A Google tanulmánya szerint az erős márkával rendelkező vállalatok esetében a fogyasztók…

Tovább olvasom
By / 2019-05-23

#Facebooknews Újfajta hasonmás célközönség vált elérhetővé hazánkban

A Facebook hirdetések egyik sarkalatos pontja a hasonmás célközönségek. Ide érkezett nem rég egy új lehetőség. Az egy háztartásban élőkből…

Tovább olvasom
By / 2019-05-23

Az EP választások hatása az online marketingre

Vasárnap Európai Parlamenti választások. Miért érdekes ez egy online marketingesnek és mindenkinek, aki jelen van a Facebookon? Azért, mert a…

Tovább olvasom