fbpx
+36304548164 [email protected]

Szövegírás

A jó sztori elad, inspirál, tanít, cáfol.
Mindennek lelke a történet, így történetet kell mesélned. Olyan történetet, ami értéket ad. Ezek nem száraz tények, vagy sablonos termékleírások, hanem olyan, informatív elmesélések, ahol az olvasó azt érzi, hogy “igen, valóban ezért kerestem fel ezt az oldalt, köszönöm, hogy segítettetek megoldást találni a problémámra.”


A FutureManagement is ilyen történetekből indult, ma már több mint 90 cikk van oldalunkon, nem véletlenül. Esettanulmányaink, ingyenes tananyagaink és elemzéseink értéket adnak azoknak, akik jobban akarnak kereskedni az interneten.

4 jótanács az üzleti bloghoz

1. Mesélj, ne eladj

Soha ne eladni akarj ezekkel a cikkekkel. Hanem biztosíts értéket, mindenféle kompenzáció nélkül. Oktass, cáfolj meg sztereotípiákat, avasd be olvasóidat új felfedezésekbe. Legyen az érték az, ami miatt visszajárnak.

2. Kulcsszókutatás

Fontos, hogy cikkeid aktualitásokkal foglalkozzanak, hiszen az embereket is ez foglalkoztatja. Így tudsz hatékony lenni keresőoptimalizálásban és frissességben egyaránt.

3. Találd meg a saját hangod

Bár fontos a szezonalitás és a trendiség, jelölj ki magadnak egy jól körülírható stílust, amiben kommunikálsz. És ne feledd: ha mindenkinek tetszeni akarsz, akkor valójában senkinek sem fogsz. Légy őszinte, bátran vállald a véleményedet.

4. Kapcsolódó témák

A legkevésbé se a termékeidről, szolgáltatásodról beszélj. Lépj egyel hátrébb, és vizsgáld meg a tevékenységedet körülvevő témákat. Ott lapulnak az igazi sztorik, ami garantáltan a célcsoportodat is foglalkoztatja.

Témához kapcsolodó cikkeink

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Így szerezz új vásárlókat Facebookon, azaz a hideg célközönség elérése.

Amikor arról beszélünk, hogy hogyan szerezz új vásárlókat Facebookon, akkor arra gondolunk, hogy hogyan lehet hatékony a hideg célközönség elérése. Vagyis olyan emberek megcélzása, akik még sohasem találkoztak a márkáddal, a termékeddel vagy a szolgáltatásoddal. Olyan ez, mint amikor idegeneket szólítunk le az utcán. Nem könnyű feladat, élőben könnyen kínossá, az online térben pedig pénzkidobássá válhat.

Ügyfeleink mondták

Hitelesen, egyertelműen és egyszerűen kommunikáltátok azt, amit csináltok. Nem azt éreztem, hogy el akartok adni valamit, hanem azt, hogy segíteni szeretnétek.

Bagosi Erik, Tócós Patika

Én közös gondolkodásnak élem meg a munkát, amiben ötleteket, visszajelzést és megerősítést is szoktam kapni. Egy fajta marketing-coaching ez. Fontos, hogy gyorsan dolgoztok és kommunikàltok minden felületen. Szemèly szerint én azt érzem, hogy könnyeden tudtok hangolódni a stílusumra, így semmiben nem élem meg azt, hogy magamra kellene eröltetnem.

Nagy Nóra, Mindset For You

Dolgozzunk együtt!


Szakértői csomagMárkaépítő csomagTartalommarketing csomagWebáruház csomagWeboldal építés