fbpx
+36304548164 [email protected]

Közzétéve: 2020-11-22

Miért dolgozz online marketing ügynökséggel?

11 perc olvasási idő

Napjainkban az online felületeken való megjelenés elengedhetetlen bármely tevékenységi körben működő vállalkozás számára, hiszen a felhasználók az internetes platformokon élik mindennapjaikat, itt informálódnak, tájékozódnak. Amennyiben egy vállalat komolyan szeretne ezzel foglalkozni, és aktívan jelen lenni az internet világában, felmerülhet a kérdés: a cégen belül van arra kapacitás, hogy ezt hatékonyan el tudják végezni?

Az online marketing szakterülete rendkívül összetett, számos tényezőt kell figyelembe venni ahhoz, hogy egy sikeres online kampányokat hozzunk létre. Ezen a ponton érdemes fontolóra venni egy külső ügynökség segítségét. A legtöbb vállalkozás idő-, szakértelem- vagy erőforrás hiányában dönt amellett, hogy egy független cég kezelje az internetes felületeiket, ennek pedig összegyűjtöttük a legnagyobb előnyeit. Hiszen nem könnyű egy ilyen nagy volumenű döntést meghozni, azonban biztosak vagyunk benne, hogy a következő pontok mentén mindenki számára egyértelmű lesz, miért éri meg online marketing ügynökséggel együtt dolgozni.

Online marketing ügynökség

1. A vállalkozásoknak saját működésükre kell elsősorban koncentrálni

Ahhoz, hogy hatékonyak legyenek az online marketing eszközök, erre külön embert vagy embereket kellene alkalmazni a vállalaton belül a kampányok lebonyolításához. Erre sok esetben nincs kapacitás, hogy külön munkatárs vagy egy teljes részleg foglalkozzon az online marketing területével, azonban egy ügynökség ezt a terhet képes levenni a cég válláról.

Azzal, hogy egy külső ügynökség foglalkozik minden online marketing tevékenység lebonyolításával, a vállalkozás az erre szánt időt saját, belülről történő növekedésére tudja fordítani, nem kell külön képzéseket igénybe vennie, és több figyelmet tud fordítani arra, hogy jobban irányítsa a vállalatot. Ezzel szemben az ügynökségek pontosan arra vannak specializálódva, hogy minden online marketing szakterületen segítsék a vállalkozások fellendülését.

2. Idő- és költséghatékony

Az előbbiekből kiindulva rengeteg időt spórolhatnak a vállalkozások azzal, ha nem házon belül kell kezelniük az internetes platformokat, hiszen egy online marketing ügynökségnél tevékenykedő szakemberek kifejezetten csak erre koncentrálnak, ezáltal gyorsabban és hatékonyabban végzik el feladataikat.

Mindemellett az online felületeken való reklámozással több költséget lehet megtakarítani, mint azt bárki gondolná. Egyfelől számos online marketing eszköz ingyenesen használható, mint például a közösségi média platformokon való megjelenés. Természetesen vannak olyan digitális marketingeszközök, amelyek költséget vonnak maguk után, mint a PPC hirdetések, azonban ezek sokszorosan megtérülnek, amennyiben jól fel vannak építve a kampányok. Egy online marketing ügynökség pedig a lehető legszélesebb tudástárral rendelkezik ezek létrehozásában.

Online marketing ügynökség

3. Szakértők kezelik az online platformokat

Egy vállalaton belül online marketing szakembert alkalmazni, vagy arra kiképezni egy munkatársat, sok időt és költséget igényel, mivel az internetmarketing eszközök megértése egy rendkívül hosszú folyamat. Amennyiben valós eredményeket szeretne elérni egy vállalkozás az online marketing eszközeinek alkalmazásával, egy online marketing ügynökséggel való együttműködés a lehető legjobb választás számára.

A digitális marketing ügynökségeknél már egy képzett, tapasztalt csapat dolgozik a különböző szakterületeken. Ugyanis a külső ügynökségek egyik legnagyobb előnye, hogy minden online marketing területen külön munkatársat alkalmaznak, így biztosítva azt, hogy az egyes eszközöket a lehető legprofesszionálisabb módon használják fel. Egy adott vállalaton belül alsóhangon 5-6 új embert kéne alkalmazni ahhoz, hogy minden szakterületre külön munkatárs jusson, mint egy ügynökségnél: Facebook és Google hirdetéskezelés, közösségi média oldalak menedzsmentje, weboldal építés, weboldal szövegírás, grafika stb. Ennek hatékony megvalósítása külső segítség nélkül sokkal nehezebb bármely vállalkozás számára.

4. Rendelkeznek minden online marketing eszközzel

Ahogyan korábban említésre került, vannak olyan online marketing eszközök, amelyek ingyenesen igénybe vehetők mindenki számára, azonban rengeteg prémium szolgáltatás van jelen az internet világában, amivel egy ügynökség nagyobb valószínűséggel rendelkezik. A kis- és középvállalkozások számára minden online marketing eszköz használatának összesített költsége megterhelő lehet, ezzel szemben a digitális marketing ügynökségek már rendelkeznek ezekkel, melyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a lehető legjobb kampányokat bonyolítsák le.

Online marketing ügynökség

5. Képbe kerülhetsz a legfrissebb innovációkkal kapcsolatban

Az online marketing világában nap mint nap jelennek meg újdonságok, frissítések, algoritmus-változások, amelyekkel lépést tartani komoly háttérmunkát igényel. A digitális marketingnek számtalan területe van, a közösségi médián, az email marketingen, keresőoptimalizáláson és fizetett hirdetéseken át, amiket minden nap nyomon követni nem egyszerű feladat.

Azonban az online marketing ügynökségeknél tevékenykedő szakemberek azon túl, hogy ezeknek az internetes felületeknek a kezelését végzik, folyamatos piackutatások és elemzések nyomán lépést tartani a megjelenő trendekkel, és úgy alkalmazzák azokat partnereiknél, hogy gyümölcsözővé tegyék a vállalkozásaikat.

6. Új távlatokat nyit meg az együttműködés

Egy jól működő ügynökség olyan ötletekkel tud előrukkolni, amelyek eredményessé teszik az adott vállalkozást, hiszen a folyamatos versenytárs-elemzések, piackutatások során megtalálják a legmegfelelőbb technikákat a sikeres kampányokhoz. Új perspektívát nyújtanak az eddigi tevékenységhez, egy olyan aspektusból jelenítik meg a márkát, amely vonzó lesz a fogyasztók számára.

Például egy digitális marketing ügynökség professzionális módon tudja meghatározni a célközönséget, a buyer personát és adatok alapján meg tudja mondani azt is, hogy hol és mikor érhetők el a leghatékonyabban ezek az emberek. Napjainkban rengeteg szűrő segít abban, hogy megtudjuk, melyik tartalom vonzza leginkább a közönséget, hogyan osztják meg és használják fel azokat, ezek hatékony alkalmazásához azonban magas fokú szakértelem szükséges, amelyet egy online marketing ügynökségnél garantáltan megkapnak a partnerek.

7. Számszerűsíthető, mérhető az eredmény

Egy vállalkozás sem szeretne olyan dologba befektetni, aminek nincs eredménye. Az online marketing tevékenységek során minden tevékenység sikeressége számszerűsíthető adatokkal alátámasztható, amit az ügynökségek meg is osztanak ügyfeleikkel. Ezeket a mutatókat nézve megfigyelhető, hogy az ügynökség által kialakított kampányok hogyan teljesítenek a vállalkozások célkitűzéseihez képest, így kiküszöbölhetőek azok a problémák, amelyek akadályoznák az együttműködés eredményességét.

Online marketing ügynökség

8. Folyamatosan nyomon követhető, megbízható

Ahhoz kapcsolódóan, hogy az online marketing eszközök alkalmazásának számszerűsíthető adatai vannak, további előny, hogy ezeket nyomon is tudják követni maguk a vállalkozások is, egyfelől az ügynökség által adott jelentések, riportok nyomán, továbbá magukat a felületeket is tudják ellenőrizni (hiszen a fiókok továbbra is az ügyfél kezében maradnak, az ügynökségek pedig csak ügynökségi hozzáférést kapnak a kampányok menedzseléséhez).

Továbbá egy online marketing ügynökséggel való együttműködés során is folyamatosan tisztában vannak a vállalkozások azzal, hogy éppen mi zajlik az internetes felületeiken. A bizalom kialakítása és a kapcsolattartás elsődleges szerepet foglal el egy ügynökség életében, így biztosak lehetünk abban, hogy amennyiben érdeklődnek a partnerek a stratégiákról, aktuális kampányokról, naprakész információkkal szolgálnak neki az ügynökség munkatársai.

9. Objektív szemléletmóddal növelik a márka imázsát

Egy saját vállalkozást, amit mi magunk építettünk ki, sokkal nehezebb objektív módon megjeleníteni. Ez minden esetben megnehezíti a vállalkozók dolgát, hogy valóban olyan formában tárják a fogyasztók elé az adott terméket vagy szolgáltatást, ami nem szubjektív.

Egy online marketing ügynökséggel dolgozva ez a probléma teljes mértékben kiküszöbölhető, sőt, sokkal inkább az előnyére válik a vállalatnak. Az ügynökség munkatársai külső szemlélőként, a potenciális és meglévő fogyasztók szempontjából látják a vállalkozást, így egy olyan aspektusból tudja megjeleníteni, ami valóban fel fogja kelteni a vásárlók érdeklődését.

10. Az online marketing növekvő szerepét a vállalat előnyeire tudják fordítani

Ugyan az online marketingnek több előnye van, mint hátránya, gyakran előfordul, hogy megtapasztaljuk az internet adta negatív következményeket is (például a negatív kommenteket), ezeket pedig sokszor nehéz jól kezelni. Egy profi digitális marketing csapat rendelkezik kellő tapasztalattal ahhoz, hogy ezeket a hátrányokat kiküszöbölje, és az online marketing adta pozitívumokat a vállalkozás előnyeire fordítsa. Erről is írtunk már cikket, ha érdekel itt el tudod olvasni.

Online marketing ügynökség

Mindent összevetve a fent említett 10 pont mind tökéletesen reprezentálja azt, hogy miért érdemes bármely vállalkozásnak belevágnia egy online marketing ügynökséggel való együttműködésbe. Mi, a FutureManagement csapatával nap mint nap azért dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a lehető legtöbb segítséget megadjuk a sikeres működés érdekében, és a fenti előnyöket egyaránt alkalmazzunk tevékenységeink során.

Amennyiben te is szeretnéd fellendíteni a vállalkozásod, gondolkozol azon, hogy szeretnéd egy professzionális csapattal együttműködve meghódítani az internetes platformokat, keress minket bizalommal!

Kattints az értékeléshez
[Összesen: 0 Average: 0]

Hasonló cikkeink

Ennyit ér a brandépítés forintban kiszámolva

Ennyit ér a brandépítés forintban kiszámolva

Sokan megfoghatatlannak ítélik a márkaépítést, nem igazán látják a célját, mert nehezen mutatható ki kézzel fogható módon az értéke. Például forintban. Éppen ezért nem is igazán helyeznek rá hangsúlyt, főleg webáruházak esetén. Az árösszehasonlító oldalaknak és az...