Szeretnéd, hogy észrevételeid megértő fülekre találjanak? Mondd el a véleményed!

Full-service marketing

Átlátható, kiszámítható, bevételtermelő online marketing szolgáltatások minden vállalkozásnak
Csomagajánlataink

Alapelveink

A FutureManagement egy olyan online marketing ügynökség, mely pontos, tehát minden határidőt tart. Precíz, vagyis az online marketing szolgáltatások során maradéktalanul betartja saját működési szabályait és az ügyfeleivel kötött megállapodásokat. Számszerűsíthető, hiszen a marketingnek bevételt teremtő befektetésnek kell lennie, aminek kifejezhető értéke van. Ezt az értéket ki is méri, és ügyfelei számára is érthetően kommunikálja. Így lesz a működése átlátható.

Ezeket betartva nem szorul magyarázkodásra, hanem megbízható, jó hírű ügynökségként gyarapodik. Folyamatos fejlődéssel pedig képes új szintre emelni az ügyfélelégedettséget.

Kiszámíthatóság

Kampányaink eredményességét ügyfeleink hetente kiküldött jelentéseinkben követik nyomon.

Kizárólagosság

Etikusan gazdálkodunk, így piaconként csak egy szereplővel dolgozunk együtt.

Maratoni szemlélet

Nem sprintre készülünk, stratégiát alkotunk, így minimum 6 hónapra szerződünk.

Szolgáltatásaink

A szolgáltatásnyújtás menete

1. Igényfelmérés

A beérkezett igény és piaci kutatásunk alapján összeállítjuk számodra a legideálisabb szolgáltatás csomagot. Ez alapján elkészítjük személyre szóló árajánlatunkat, és egy találkozón átbeszéljük a részleteket.

2. Szerződéskötés

Az elfogadott árajánlat alapján – titoktartási záradékkal – megkötjük a szerződést. Fontos tudnod, hogy minimum fél évre szerződünk, ezt követően újra tárgyaljuk a lehetőségeket. Ha elégedett vagy, folytatjuk a munkát.

3. Jogosultságok átvétele

Ahhoz, hogy növekvő pályára állíthassuk a vállalkozásod, hozzá kell férnünk bizonyos felületekhez. A jogosultságok átadása ijesztő lehet, de semmi okod az aggodalomra. Tart minket a titoktartás.

4. Stratégia alkotás

Meghatározzuk az üzleti célod, elkészítjük az ügyfélportfóliód, felmérjük a piaci helyzeted, a versenytársaid, a termékpalettád és a szolgáltatásnyújtásod menetét, szükség esetén pedig javaslatot teszünk a módosításokra.

5. Hirdetések elkészítése

A kommunikációs stratégiával párhuzamosan megalkotjuk a hirdetési terved, melyben a különböző célcsoportok, célzások, üzenetek és költségek találhatók meg. Elfogadása után beindítjuk a hirdetéseidet.

6. Mérés, elemzés

Minden munkánk eredményét mérjük, ezek alapján dolgozunk. Felhasznált mérőeszközeink a Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Search Console, Facebook Pixel és hőtérképek.

7. Optimalizálás

A begyűjtött adatok alapján naponta optimalizáljuk hirdetéseidet és a megosztott tartalmakat szöveg, kép, célzás, időzítés és platform tekintetében. Szükség esetén módosítjuk a piaci adatok alapján a stratégiát.

8. Heti jelentés küldés

Fontosnak tartjuk, hogy első kézből értesülj közös munkánk eredményességéről, ezért hétfőnként mindig elküldjük neked az előző hét mutatóit, így egyértelműen és fogyaszthatóan érezheted a változást.

9. Mérés, elemzés

Havonta legalább egyszer meginvitálunk irodánkba, ahol egy kávé mellett át tudjuk beszélni a közös munkánk tapasztalatait és a következő havi kampányokat is. Kérdésed van? Természetesen arra is választ adunk.

Ahhoz, hogy felelősségteljes döntést hozz, fontos, hogy tisztán lásd, mit várhatsz online marketing szolgáltatásainktól

Részletek

Stratégiai szemlélet

Az ad hoc posztolásnak és az idényszerű hirdetésnek vége. Megalkotjuk megkülönböztető stratégiádat, amivel kitűnhetsz a versenytársaid közül.

Transzparens adatok

Hetente küldött jelentéseinkben minden adatot, ami munkánk eredményességét prezentálja, és ami vállalkozásod szempontjából fontos, kozmetikázás nélkül nyújtunk át számodra.

Havi konzultáció

Legalább havonta egy alkalommal személyesen (vagy a virtuális térben) is találkozunk. Ilyenkor átbeszéljük elképzeléseinket és tapasztalatainkat a hatékonyabb közös munka érdekében.

Azonnali reagálás

Hívásaidra és üzeneteidre amilyen hamar tudunk, reagálunk. Azonnali problémamegoldást ne várj, de mindig tájékoztatunk a határidőkről, melyekhez szigorúan tartjuk magunkat.

Kreatív munkavégzés

Ügyfeleink több mint 20 különböző iparágban dolgoznak, személyes készségeinken túl ez jelenti kreativitásunk igazi forrását: a sokszínűség és a különbözőség.

Nem kell foglalkoznod a vállalkozásoddal

Ha azt gondolod, hogy innentől kezdve csak a bevételeket kell költened, tévedsz. Továbbra is szükség van ötleteidre, szemléletmódodra, és szakmaiságra a részedről.

Munkavállalói szemlélet

A sikereidért nem neked, hanem veled együtt dolgozunk. Számunkra mindig a tisztánlátás lesz az elsődleges, ezért őszinték leszünk – még akkor is, ha ezt néha nem kellemes hallani.

Azonnali, ugrásszerű növekedés

Tartós eredményeket, tesztelést és minőségi munkát nem lehet létrehozni 1–2 hét alatt. Türelemmel kell lenned. Maratoni szemléletet képviselünk, ehhez alkotunk stratégiát.

Like-ban mért teljesítmény

Valódi értékek mentén dolgozunk, ezt pedig nem a like-ok száma mutatja – ami általában a legszembetűnőbb. Ne ebben mérd munkánk értékét, mert ez csak egy sokadlagos mutató.

Véleményre alapozás

Piaci visszajelzésekre és mért adatokra alapozva végezzük a munkánkat. A személyes vélemény kizárólag abban az esetben számít, ha ugyanilyen alapokból táplálkozik.

Gyakran ismételt kérdések

Ahhoz, hogy felelősségteljes döntést hozz, fontos, hogy tisztán lásd, mit várhatsz online marketing szolgáltatásainktól:

Miben tud segíteni a FutureManagement?
Ha marketing témakörben megfogalmazódik benned egy kérdés, arra a FutureManagement csapata tudja a választ. Full-service ügynökségünk a weboldalkészítés, a hirdetéskezelés, a márkaépítés, valamint a logo- és arculatterves mellett kiemelt tapasztalattal rendelkezik az egészségügyi és e-commerce marketing területén.
Mikor érdemes igénybe venni egy szolgáltatást?
Ha garantáltan működő bevételnövelő megoldásokra van szükséged. Ha versenytársaid előtt szeretnél járni. Ha tapasztalt szakemberekre akarod bízni vállalkozásod marketing ügyeit. Ha egy olyan csapattal szeretnél együtt dolgozni, ami nemcsak a kéréseidet teljesíti, hanem előremutató ötletekkel is támogatja a fejlődésed.
Hogyan lehet igénybe venni egy szolgáltatást?

Írhatsz, hívhatsz vagy személyesen is felkereshetsz bennünket – ahogy neked a legkényelmesebb. Kapcsolat oldalunkon megtalálod az elérhetőségeinket, ajánlatkérő sablonunkat kitöltve konkretizálhatod az elképzeléseidet, a legfontosabb tudnivalókról (például a szolgáltatásainkról vagy a csomagajánlatainkról) pedig a weboldalunkon tájékozódhatsz.

Mi a menete a közös munkának?

Az első lépés minden esetben az ajánlatkérés – ezt megteheted ide kattintva, vagy elérhetőségeink valamelyikén is felveheted velünk a kapcsolatot. Egy személyes (ingyenes) konzultáció keretében összevetjük az igényeket a lehetőségekkel, és amennyiben mindkét fél elégedett, a szerződésben lefektetett feltételek mentén megkezdjük a közös munkát.

Milyen szerződési feltételei vannak a közös munkának?
A szolgáltatások igénybevételekor az Általános Szerződési Feltételekben megfogalmazott feltételek az irányadóak. Amennyiben további kérdések merültek fel benned, fordulj hozzánk bizalommal!
Mennyibe kerül egy marketing szolgáltatás?

Szolgáltatásainkat – az egyéni igényekhez igazodva – csomagajánlatok formájában veheted igénybe. Ha bizonytalan vagy, hogy melyik ajánlat lehet számodra az ideális választás, szívesen segítünk a döntésben.

Milyen iparági szereplőkkel dolgoztok együtt?

Az etikai kódexünkben lefektetett szabályok szerint kizárólag olyan vállalkozókkal és cégekkel dolgozunk együtt, akik társadalmilag hasznos tevékenységet folytatnak, munkájukat pedig törvényesen és etikusan végzik.

Mennyi idő az együttműködés elindítása?

Amennyiben a személyes találkozást követően megállapodás születik, a közös munka akár a szerződéskötés napján elkezdődhet. Egy projektindító megbeszélés során szakembereink között kiosztjuk a feladatokat, és a megbeszélt határidőket szem előtt tartva megkezdjük a munkát.

Mi garantálja, hogy megtérülő lesz az együttműködés?

Sokkal könnyebb belevágni az ismeretlenbe, ha az út végén garantált a siker. Ennek tudatában hoztuk létre az árbevétel garanciát, amely minden leendő ügyfelünk számára biztosítékot jelent (egy webshop esetében például csapatunk vállalja, hogy a közös munka ideje alatt a vállalkozás legalább akkora árbevételre tesz szert, mint jelenleg).

A Bisnode minősítése szerint cégünk alacsony pénzügyi kockázatú besorolással rendelkezik – ezt a magyar piacon csupán a cégek 7,44 százaléka mondhatja el magáról. A FutureManagement az alapítás éve óta töretlenül fejlődik, jelenleg több mint 40 ügyféllel dolgozunk együtt, 2021-ben IFKA minősítést szereztünk, tavaly pedig 80 milliós költés mellett közel 3 milliárd Ft bevételt termeltünk a partnereinknek.

Hol lehet veletek személyesen találkozni?

Irodánk Debrecenben, a Simonyi út 36/B alatt található. Hétköznapokon – előre egyeztetett időpontban – ezen a címen elérhetők vagyunk, de más városokban is rendelkezésre állunk egy személyes találkozóra.

Stratégiai szemlélet

Az ad hoc posztolásnak és idényszerű hirdetéseknek vége számodra. Megalkotjuk megkülönböztető stratégiádat, amivel kítűnsz, és következetesen ezt és e mentén kommunikálunk.

Transzparens adatok

Hetente küldött jelentéseinkben minden adatot kozmetika nélkül találsz, ami munkánk eredményességét prezentálja, és ami vállalkozásod szempontjából érdekes neked.

Havi konzultáció

Legalább havonta egy alkalommal találkozunk személyesen, vagy a virtuális térben, és átbeszéljük új elképzeléseinket, tapasztalatainkat a hatékonyabb közös munkáért.

Azonnali reagálás

Telefonjaidra, e-mailjeidre azonnal reagálunk, visszahívunk. Azonnali problémamegoldást ne várj, de mindig tájékoztatunk a határidőkről, melyeket betartunk.

Kreatív munkavégzés

Ügyfeleink több mint 20 különböző iparágban dolgoznak, személyes készségeinken túl ez jelenti kreativitásunk igazi forrását: a különbözőség.

Mostantól nem kell foglalkoznod vállalkozásoddal

Ha azt gondolod, hogy innentől kezdve csak a bevételeket kell költened, tévedsz. Továbbra is szükség van ötleteidre, szemléletmódodra, és szakmaiságra a részedről.

Munkavállalói szemlélet

Nem neked, hanem veled dolgozunk sikereidért. Így számunkra mindig a tisztánlátás lesz az első, mégha ezt néha nem túl jó hallani.

Azonnali, ugrásszerű növekedés

Tartós eredményeket, tesztelést és minőségi munkát nem lehet létrehozni 1-2 hét alatt. Türelemmel kell lenned. Mi a maratonban hiszünk, ehhez alkotunk stratégiát.

Like-ban mért teljesítmény

Valódi mutatókkal dolgozunk, ez pedig nem a like-ok száma – ami talán számodra a legszembetűnőbb lehet. Így ne ebben mérd munkánk értékét, mert ez egy sokadlagos mutató.

Véleményre alapozás

Piaci visszajelzésekre és mért adatokra alapozva végezzük a munkánkat – a vélemény csak akkor számít, ha ugyanilyen alapokból táplálkozik.

Csomagajánlataink

Együttműködésünk alappillérei – Amit minden csomagunk tartalmaz

1

Process book

Útmutató
a sikeres együttműködéshez
Digitális kisokosunk útmutatóként és keretrendszerként szolgál a közös munkához. Lépésről-lépésre bemutatja, hogyan adunk szárnyakat a vállalkozásodnak.

2

Heti jelentés

Biztosíték
a teljes átláthatóságra
Minden héten elküldjük közérthető teljesítmény-riportunkat, amelynek köszönhetően számszerűsíthetővé és teljes mértékben átláthatóvá válik a munkánk.

3

Kizárólagosság

Garancia
az etikus magatartásra
Egyazon iparágban, egyazon településen, kizárólag egyetlen céggel dolgozunk együtt. Mivel kulcsfontosságú üzleti és személyes adatokat látunk, így tartjuk etikusnak.

HETI JELENTÉSEK

Kampányaink eredményességét ügyfeleink hetente kiküldött jelentéseinkben követik nyomon.

KIZÁRÓLAGOSSÁG

Etikusan gazdálkodunk, így piaconként csak egy szereplővel dolgozunk együtt.

KONKURENCIAELEMZÉS

Feltérképezzük piacodat, így a versenytársaidat is, pontosan látva, hogyan hirdetnek.

WEB ANALÍZIS

Forgalmat csak hatékony weboldalra terelünk, így kezdés előtt mindig elemzünk.

Hirdetésmenedzsment
csomag
NETTÓ

300.000* FT/HÓ

Részletek
Ez a csomag neked szól, ha
a legfontosabb cél, amit el szeretnél érni, hogy létrejöjjön a konverzió,
láthatóvá, érthetővé és vonzóvá akarsz válni a célközönséged számára,
el szeretnéd érni, hogy a versenytársaid helyett rád összpontosuljon a figyelem.
  • Process Book – útmutatást és keretrendszert adunk a közös munkához.
  • Heti riportálás – közérthetően prezentáljuk, hogy milyen eredményeket értünk el.
  • Rendelkezésre állás – ügyfélélmény menedzserünk támogatására minden hétköznap számíthatsz.
  • Stratégiai tanácsadás – havonta 2 órán keresztül (személyesen vagy online) kizárólag rád figyelünk.
  • Ajándék kupon – első hirdetőként 120.000 Ft Google Ads kuponnal támogatjuk az elindulást.
  • Hirdetési stratégia alkotása – megágyazunk a mikro- és makrokonverziók létrejöttének.
  • Megkülönböztető pozíciók meghatározása – versenytárselemzés után kiemelünk a tömegből.
  • Facebook hirdetés menedzsment – kattintásra csábítjuk a célközönséged tagjait.
  • Instagram hirdetés menedzsment – kihasználjuk a képekben rejlő potenciált.
  • Google Ads kampányok – az érdeklődőből vásárlót generálunk.

*Az ajánlat havi 300.000 Ft hirdetési költségig érvényes.

TOP Ajánlat

Teljes körű online marketing
csomag
NETTÓ

375.000* FT/HÓ

Részletek
Ez a csomag neked szól, ha
a márkaismertség növelése és a vásárlószerzés egyaránt fontos,
a sablonok helyett személyre szabott, kreatív megoldásokat keresel,
mindent igénybe szeretnél venni, amit marketing ügynökségünk nyújtani tud számodra.
  • Process Book – útmutatást és keretrendszert adunk a közös munkához.
  • Heti riportálás – közérthetően prezentáljuk, hogy milyen eredményeket értünk el.
  • Rendelkezésre állás – ügyfélélmény menedzserünk támogatására minden hétköznap számíthatsz.
  • Stratégiai tanácsadás – havonta 4 órán keresztül (személyesen vagy online) kizárólag rád figyelünk.
  • Ajándék kupon – első hirdetőként 120.000 Ft Google Ads kuponnal támogatjuk az elindulást.
  • Tartalomstratégia alkotás – feltérképezzük a piacot, álomvevőt alkotunk, egyedi tartalmakat gyártunk.
  • Megkülönböztető pozíciók meghatározása – versenytárselemzés után kiemelünk a tömegből.
  • Közösségi média stratégia alkotása – minden felületet meghódítunk, ahol a célközönséged jelen van.
  • Facebook és Instagram kommunikáció – elintézzük, hogy tőled legyenek hangosak a hétköznapok.
  • Facebook hirdetés menedzsment – kattintásra csábítjuk a célközönséged tagjait.
  • Instagram hirdetés menedzsment – kihasználjuk a képekben rejlő potenciált.
  • Google Ads kampányok – az érdeklődőből vásárlót generálunk.

*Az ajánlat havi 500.000 Ft hirdetési költségig érvényes.

Webáruház
csomag
NETTÓ

350.000* FT/HÓ-TÓL

Részletek
Ez a csomag neked szól, ha
kiszámítható és garantált növekedést szeretnél elérni,
szolgáltatót váltanál, vagy szakemberekre bíznád webáruházad marketing tevékenységét,
nem tudod, hogy mi a következő helyes lépés, de biztosra akarsz menni.
  • Process Book – útmutatást és keretrendszert adunk a közös munkához.
  • Heti riportálás – közérthetően prezentáljuk, hogy milyen eredményeket értünk el.
  • Rendelkezésre állás – ügyfélélmény menedzserünk támogatására minden hétköznap számíthatsz.
  • Stratégiai tanácsadás – havonta 4 órán keresztül (személyesen vagy online) kizárólag rád figyelünk.
  • Ajándék kupon – első hirdetőként 120.000 Ft Google Ads kuponnal támogatjuk az elindulást.
  • Google Shopping kampányok – megragadjuk a gyanútlanul keresgélők figyelmét.
  • Értékesítési tölcsér létrehozása – végig kísérjük az érdeklődőt, hogy biztosan vásárlóvá váljon.
  • Csomagajánlatok kidolgozása – olyan ajánlatokat állítunk össze, amiket nem lehet visszautasítani.
  • Katalógus és konverziós kampányok – garantáltan sikeres termékeket helyezünk a kirakatba.
  • Kommunikációs stratégia alkotása – a szavaknak súlya van, mi pedig erre támaszkodva építkezünk.
  • Megkülönböztető pozíciók meghatározása – versenytárselemzés után kiemelünk a tömegből.
  • Közösségi média stratégia alkotása – minden felületet meghódítunk, ahol a célközönséged jelen van.
  • Facebook és Instagram kommunikáció – elintézzük, hogy tőled legyenek hangosak a hétköznapok.
  • Facebook hirdetés menedzsment – kattintásra csábítjuk a célközönséged tagjait.
  • Instagram hirdetés menedzsment – kihasználjuk a képekben rejlő potenciált.
  • Google Ads kampányok – az érdeklődőből vásárlót generálunk.

*Az ajánlat havi 500.000 Ft hirdetési költségig érvényes.

Egyszeri fiók beállítás
NETTÓ

50.000* FT

Részletek
Eredményes kampányokat építeni csak megfelelően létrehozott fiókokkal lehet. Ahhoz, hogy technikailag is minden lehetőség maximálisan rendelkezésre álljon, bizonyos beállításokat végre kell hajtani.

A biztonságos működés szintén kritikus, így az első perctől kezdve tudatosan épített rendszerekkel a feltörések és fiókvesztések kockázata minimálisra csökkenthető.

Ügynökségünk minden esetben ügynökségi hozzáférést kér és kap ügyfeleink fiókjaihoz, így az összeköttetés kétirányú, és ellenőrizhető marad.

A közös munka elkezdésekor elvégzünk egy egyszeri fiókbeállítást, amely a következőket tartalmazhatja:

  • Facebook Vállalkozáskezelő létrehozása

Felhasználói jogosultságok biztonságos beállítása

Facebook oldal, Instagram oldal - létrehozása, összekötése

Hirdetési fiók létrehozása, beállítása

Fizetési profil létrehozása

Fizetési mód beállítása

Biztonsági audit, két-faktoros hitelesítés beállítása

  • Facebook Pixel létrehozása, összekötése a hirdetési fiókkal

Domain hitelesítés elvégzése

Pixel események konfigurálása

Pixel események tesztelése

  • Google Analytics tulajdon létrehozása

Fiók regisztrációja, beállítása

Konverziós események létrehozása, tesztelése

E-kereskedelmi beállítások - amennyiben szükséges

További Google eszközökkel történő összekötése

  • Google Ads fiók létrehozása

Fiók regisztrációja

Felhasználói jogosultságok biztonságos beállítása

Fizetési profil létrehozása

Fizetési mód beállítása

Konverziós események létrehozása, tesztelése

*Az ajánlat maximum 3 óra időtartamig érvényes.

Várjuk a JELENTKEZÉSED!

Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.

Ajánlatkéréshez töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy minél hamarabb felvehessük Veled a kapcsolatot, és belekezdhessünk a közös munkába.
pushpincalendar-fullchart-barscrossmenuchevron-downcheckmark-circlecross-circle