Cikkeink

Hirdetések beállításáról, brandépítésről, weboldal készítésről, szövegírásról, közösségi média kommunikációról és egyéb izgalmas témákról Tőlünk, Neked, lényegretörően, közérthetően

Cikkeink

Tőlünk, Neked, lényegretörően,
közérthetően
2018.08.02.
4. rész: Ismerd meg a követőidet – Facebook Insights adatok

Miért fontosak az adatok? Röviden, de az ősrobbanástól indulnánk, mert szeretnénk, ha belátnád, amit vállalkozóként néha könnyen figyelmen kívül hagyunk: a véleményünk csupán egy a sok közül. Nem alapozhatunk üzleti döntéseket a saját véleményünkre. Kiinduló pontnak, megérzésnek kiváló, de amíg nem támasztják alá valós piaci adatok és tesztelések eredményei, addig pontosan ennyinek kell tekinteni: véleménynek. […]

2018.08.02.
3. rész: Így épül fel teljesen egy Facebook oldal

Mielőtt nekiállnál az olvasásnak: ha még nem töltötted le a Facebook Page applikációt telefonodra (Android, IOS), akkor mindenképpen tedd meg. Jelentkezz be, és használd. Facebook oldal alapadatok, amik nem hiányozhatnak  Eddig biztosan Te is eljutottál, és nyugi, nem végig ilyen szintű alapdolgokról fogunk beszélni. De ezek olyan alapbeállítások, amiknek meg kell lennie: Amikor létre kívánjuk […]

2018.08.02.
2. rész: Stratégia tervezése – iránytű a kommunikációdhoz

Miért szükséges a stratégia tervezése? Stratégiát alkotnod kell. Enélkül teljesen feleslegesen kommunikálsz. Nincs szüksége az internetnek még egy olyan Facebook oldalra, ahol pusztán a termékeidet osztod meg „Vedd meg most!”, illetve „Hihetetlen akciók!” szöveggel. Ezt hagyd meg a konkurenciának, Te pedig inkább töltsd meg olyan tartalommal oldaladat, ami stratégiai céljaidat szolgálja: ismeretet tejreszt, bevon a […]

2018.08.02.
1. rész: Kezdjük az alapoktól – célcsoportképzés a tudatos kommunikációért

A célcsoportról általában Kezdjük az elején – lehet célcsoport nélkül, céltalanul is kommunikálni, de szerintem Te olyan vállalkozó vagy, aki tudatosan akar építkezni, ezért először gondolkodik, tervez, stratégiát alkot, majd csak ezután áll neki pénz és energiát befektetni a tevékenységébe. Mi az a célcsoportképzés? Egyszerűen fogalmazva: a célcsoport az embereknek az a csoportja, melyek együttesen […]

2018.07.10.
IGTV, az Instagram eddigi legnagyobb dobása

Nemrégiben az Instagram egymilliárd felhasználóval rendelkező globális közösség lett. 2010-es bevezetésük óta csodálattal figyeljük, ahogy ez a virtuális közösség virágzik és folyamatosan nő. Ez már önmagában óriási dolog, de közel sem minden. Bejelentették ugyanis az eddigi legizgalmasabb funkciójukat: az IGTV-t, amely az Instagram új video platformja és valószínűleg az egyik legnagyobb versenytársa lesz a YouTube-nak. […]

2018.07.03.
A személyes márkaépítés a világ legjobb futballistáinál

A személyes márka nem más, mint egy önmagunkról kialakított kép, amelyet mások számára közvetítünk. Természetesen joggal tehetjük fel a kérdést, hogy mennyire térhet el ez a kép a saját személyiségünktől? A személyes márkaépítésnek még a világ legjobb sportolóinál is megvan a maguk korlátja. Személyiségük, saját erősségeik és gyengeségeik révén határozzák meg és foglalják kontextusba attitűdjeikkel, […]

2018.06.11.
10 hasznos tipp, hogyan legyen hatékony a Facebook oldalad

A hatékony Facebook kommunikációhoz 2018-ban még fontosabb a jól targetált, személyre szabott vizuális és kreatív tartalom, valamint az optimális szegmentálás, mint valaha. A reklámzaj és a hirdetési költségek egyre nagyobbak, a potenciális a vásárlók figyelme ezer felé esik szét és ha mindez nem lenne elég a Facebook organikus elérései is komolyan visszaestek.  De hogyan lehet […]

2018.05.25.
Csak a jó árral versenybe szállni kevés

Mikor ennyi versenytárs van a piacodon, nem engedheted meg magadnak, hogy csak az ár legyen az, amivel magadhoz akarod csalogatni a potenciális vevőket. Egyrészt, a konkurenciád bármikor alád ajánlhat, így belekezdve egy olyan árversenybe, aminek csak vesztesei vannak. Másrészt, ha csupán kedvező árat tudsz biztosítani, akkor a vevőd következő váráslásnál továbbra sincsen semmi garancia arra, […]

2018.05.23.
GDPR, eljött az igazság pillanata.

A GDPR-ról röviden: május 25-től jelentős változások lesznek a digitálisan kezelt adatok területén. A GDPR röviden az Európai Unió és a Tanács által elfogadott, a személyes adatok védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló rendelete, más néven általános adatvédelmi rendelet, angolul General Data Protection Regulation. A téma azért kap kiemelt fókuszt, mert mindenkire vonatkozik, […]

2018.05.17.
Az 5+1 legfontosabb közösségi média, amely kihagyhatatlan egy vállalkozás életéből.

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs ugyan olyan stratégia, egy sémára leképezhető marketing recept. Minden vállalkozásra függetlenül attól, hogy milyen szektorban végezzük a KKV a tevékenységet, tartogat majd új, addig még nem tapasztalt problémákat, adott pillanatban megoldásra szoruló kihívásokat. Ezekre célzottan, gyorsan és hatékonyan kell megoldanunk, amihez ismernünk és használnunk kell a legfontosabb közösségi média felületeket. […]

2018.08.02.
4. rész: Ismerd meg a követőidet – Facebook Insights adatok

Miért fontosak az adatok? Röviden, de az ősrobbanástól indulnánk, mert szeretnénk, ha belátnád, amit vállalkozóként néha könnyen figyelmen kívül hagyunk: a véleményünk csupán egy a sok közül. Nem alapozhatunk üzleti döntéseket a saját véleményünkre. Kiinduló pontnak, megérzésnek kiváló, de amíg nem támasztják alá valós piaci adatok és tesztelések eredményei, addig pontosan ennyinek kell tekinteni: véleménynek. […]

Elolvasom
2018.08.02.
3. rész: Így épül fel teljesen egy Facebook oldal

Mielőtt nekiállnál az olvasásnak: ha még nem töltötted le a Facebook Page applikációt telefonodra (Android, IOS), akkor mindenképpen tedd meg. Jelentkezz be, és használd. Facebook oldal alapadatok, amik nem hiányozhatnak  Eddig biztosan Te is eljutottál, és nyugi, nem végig ilyen szintű alapdolgokról fogunk beszélni. De ezek olyan alapbeállítások, amiknek meg kell lennie: Amikor létre kívánjuk […]

Elolvasom
2018.08.02.
2. rész: Stratégia tervezése – iránytű a kommunikációdhoz

Miért szükséges a stratégia tervezése? Stratégiát alkotnod kell. Enélkül teljesen feleslegesen kommunikálsz. Nincs szüksége az internetnek még egy olyan Facebook oldalra, ahol pusztán a termékeidet osztod meg „Vedd meg most!”, illetve „Hihetetlen akciók!” szöveggel. Ezt hagyd meg a konkurenciának, Te pedig inkább töltsd meg olyan tartalommal oldaladat, ami stratégiai céljaidat szolgálja: ismeretet tejreszt, bevon a […]

Elolvasom
2018.08.02.
1. rész: Kezdjük az alapoktól – célcsoportképzés a tudatos kommunikációért

A célcsoportról általában Kezdjük az elején – lehet célcsoport nélkül, céltalanul is kommunikálni, de szerintem Te olyan vállalkozó vagy, aki tudatosan akar építkezni, ezért először gondolkodik, tervez, stratégiát alkot, majd csak ezután áll neki pénz és energiát befektetni a tevékenységébe. Mi az a célcsoportképzés? Egyszerűen fogalmazva: a célcsoport az embereknek az a csoportja, melyek együttesen […]

Elolvasom
2018.07.10.
IGTV, az Instagram eddigi legnagyobb dobása

Nemrégiben az Instagram egymilliárd felhasználóval rendelkező globális közösség lett. 2010-es bevezetésük óta csodálattal figyeljük, ahogy ez a virtuális közösség virágzik és folyamatosan nő. Ez már önmagában óriási dolog, de közel sem minden. Bejelentették ugyanis az eddigi legizgalmasabb funkciójukat: az IGTV-t, amely az Instagram új video platformja és valószínűleg az egyik legnagyobb versenytársa lesz a YouTube-nak. […]

Elolvasom
2018.07.03.
A személyes márkaépítés a világ legjobb futballistáinál

A személyes márka nem más, mint egy önmagunkról kialakított kép, amelyet mások számára közvetítünk. Természetesen joggal tehetjük fel a kérdést, hogy mennyire térhet el ez a kép a saját személyiségünktől? A személyes márkaépítésnek még a világ legjobb sportolóinál is megvan a maguk korlátja. Személyiségük, saját erősségeik és gyengeségeik révén határozzák meg és foglalják kontextusba attitűdjeikkel, […]

Elolvasom
2018.06.11.
10 hasznos tipp, hogyan legyen hatékony a Facebook oldalad

A hatékony Facebook kommunikációhoz 2018-ban még fontosabb a jól targetált, személyre szabott vizuális és kreatív tartalom, valamint az optimális szegmentálás, mint valaha. A reklámzaj és a hirdetési költségek egyre nagyobbak, a potenciális a vásárlók figyelme ezer felé esik szét és ha mindez nem lenne elég a Facebook organikus elérései is komolyan visszaestek.  De hogyan lehet […]

Elolvasom
2018.05.25.
Csak a jó árral versenybe szállni kevés

Mikor ennyi versenytárs van a piacodon, nem engedheted meg magadnak, hogy csak az ár legyen az, amivel magadhoz akarod csalogatni a potenciális vevőket. Egyrészt, a konkurenciád bármikor alád ajánlhat, így belekezdve egy olyan árversenybe, aminek csak vesztesei vannak. Másrészt, ha csupán kedvező árat tudsz biztosítani, akkor a vevőd következő váráslásnál továbbra sincsen semmi garancia arra, […]

Elolvasom
2018.05.23.
GDPR, eljött az igazság pillanata.

A GDPR-ról röviden: május 25-től jelentős változások lesznek a digitálisan kezelt adatok területén. A GDPR röviden az Európai Unió és a Tanács által elfogadott, a személyes adatok védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló rendelete, más néven általános adatvédelmi rendelet, angolul General Data Protection Regulation. A téma azért kap kiemelt fókuszt, mert mindenkire vonatkozik, […]

Elolvasom
2018.05.17.
Az 5+1 legfontosabb közösségi média, amely kihagyhatatlan egy vállalkozás életéből.

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs ugyan olyan stratégia, egy sémára leképezhető marketing recept. Minden vállalkozásra függetlenül attól, hogy milyen szektorban végezzük a KKV a tevékenységet, tartogat majd új, addig még nem tapasztalt problémákat, adott pillanatban megoldásra szoruló kihívásokat. Ezekre célzottan, gyorsan és hatékonyan kell megoldanunk, amihez ismernünk és használnunk kell a legfontosabb közösségi média felületeket. […]

Elolvasom

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
hello@futuremanagement.hu+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.