Cikkeink

Hirdetések beállításáról, brandépítésről, weboldal készítésről, szövegírásról, közösségi média kommunikációról és egyéb izgalmas témákról Tőlünk, Neked, lényegretörően, közérthetően

Cikkeink

Tőlünk, Neked, lényegretörően,
közérthetően
2018.05.04.
Egyre nehezebb jó eredményeket elérni vállalkozásodnak a közösségi médiában?

A tavalyi év Facebookos hirdetési keretrendszer változásai és új algoritmusai miatt, -  a közönséged 3-5%-át tudod elérni organikusan, akkor is ha korábban kedvelték a vállalkozásod. Emiatt komoly nyomás nehezedik a kkv szektorra, hiszen csökkennek az organikus lehetőségek, nem egyszerű kevés pénzzel jól és hatékonyan hirdetni. A közösségi média mindenkinek fontos, hiszen Facebookon, Instagramon és Messengeren […]

2018.02.23.
Kreatív reklámok - Croissant, a kávék legjobb barátja

Forrás: 7days A reklámszakemberek élete sem könnyű. Természetesen távol álljon tőlem, hogy sajnáltatni próbáljam magunkat, szó sincs ilyesmiről. De a technológia, a globalizáció és a fogyasztási szokások fejlődésének köszönhetően annyira magasan van az emberek ingerküszöbe reklámok tekintetében is, hogy igazán vagányat és/vagy meghökkentőt kell villantani a figyelemért. Gondoljuk végig, ébren töltött időnkben folyamatosan reklámokkal bombáznak […]

2018.02.16.
Így építsd idén a márkádat - kommunikációs csatornák

Ha megfelelően becsomagoltad terméked vonzó tulajdonságait, és azonosítottad vevőidet, akkor jöjjön a márkaépítés lépései következő fejezete: a potenciális vásárlóid bevonzása a weboldaladra tudatos csatornázással. Márkaépítés lépései - a csatornák Ha csatornáról van szó, alapvetően ketté kell választani a kérdést. Egyrészt, végig kell gondolnod, mely kommunikációs csatornák fogják Neked a legtöbbet jelenteni. Másrészt pedig különbséget kell tenni […]

2018.01.06.
Így építsd idén a márkádat - a vevők

Áttekintetted termékeid vonzó tulajdonságait? Rangsoroltad az előnyöket? Különválasztottad az előnyt és a jellemzőt? És mindezt összegyűjtötted 1 db A4-es oldalon? Remek, akkor menjenek tovább a márkaépítés lépései, és vizsgáljuk meg azokat, akiknek értékesíteni szeretnél. Márkaépítés lépései - a vevők Igazából a vevők nem is jó szó erre a részre, hiszen a tényleges vásárlás már az […]

2018.01.03.
Így építsd idén a márkádat - a terméked

Most, hogy lassan mindannyian megemésztettük a Karácsonykor elfogyasztott bejglit és túltettük magunkat az év eleji fáradtságon, ideje visszatérni a munkába, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a 2018-as legyen az eddigi legsikeresebb év cégeink életében. Tervezzünk, kalkuláljunk, számoljunk, majd kezdjük el a megvalósítást, mert egyik sem ér semmit a másik nélkül. Hiszem, hogy kemény munkával, […]

2017.12.22.
Miért kell márkát építeni?

Starbucks, Coca-Cola, Apple, Audi, Háda, Tesco, KFC, Canon. Hogy mi a közös bennük? Bármelyik márka nevét meghallva az embernek rögtön van egy konkrét elképzelése a termékekről, szolgáltatásról; beugrik egy hangulat, látvány, ízvilág, minőség stb. Lehet őket szeretni, lehet őket utálni, a különböző iparágak ellenére azonban van egy közös az említett márkákban: mindet ismerjük, és, ami […]

2017.11.04.
Halloween reklámok

Halloween, a borzongás napja! Ha már ez a kicsit sem magyarnak mondható ünnep bekerült a köztudatba Európában - és lassan a hagyományok közé is - természetesen a szezonalitás mentén igyekeznek is sokan felhasználni. Ha végignéztek a Facebook oldalatokon, biztosan találkoztok legalább 10 márkával, aki ma posztolt valamilyen Halloween tartalmat. Természetesen így teszünk mi is, az […]

1 17 18 19
2018.05.04.
Egyre nehezebb jó eredményeket elérni vállalkozásodnak a közösségi médiában?

A tavalyi év Facebookos hirdetési keretrendszer változásai és új algoritmusai miatt, -  a közönséged 3-5%-át tudod elérni organikusan, akkor is ha korábban kedvelték a vállalkozásod. Emiatt komoly nyomás nehezedik a kkv szektorra, hiszen csökkennek az organikus lehetőségek, nem egyszerű kevés pénzzel jól és hatékonyan hirdetni. A közösségi média mindenkinek fontos, hiszen Facebookon, Instagramon és Messengeren […]

Elolvasom
2018.02.23.
Kreatív reklámok - Croissant, a kávék legjobb barátja

Forrás: 7days A reklámszakemberek élete sem könnyű. Természetesen távol álljon tőlem, hogy sajnáltatni próbáljam magunkat, szó sincs ilyesmiről. De a technológia, a globalizáció és a fogyasztási szokások fejlődésének köszönhetően annyira magasan van az emberek ingerküszöbe reklámok tekintetében is, hogy igazán vagányat és/vagy meghökkentőt kell villantani a figyelemért. Gondoljuk végig, ébren töltött időnkben folyamatosan reklámokkal bombáznak […]

Elolvasom
2018.02.16.
Így építsd idén a márkádat - kommunikációs csatornák

Ha megfelelően becsomagoltad terméked vonzó tulajdonságait, és azonosítottad vevőidet, akkor jöjjön a márkaépítés lépései következő fejezete: a potenciális vásárlóid bevonzása a weboldaladra tudatos csatornázással. Márkaépítés lépései - a csatornák Ha csatornáról van szó, alapvetően ketté kell választani a kérdést. Egyrészt, végig kell gondolnod, mely kommunikációs csatornák fogják Neked a legtöbbet jelenteni. Másrészt pedig különbséget kell tenni […]

Elolvasom
2018.01.06.
Így építsd idén a márkádat - a vevők

Áttekintetted termékeid vonzó tulajdonságait? Rangsoroltad az előnyöket? Különválasztottad az előnyt és a jellemzőt? És mindezt összegyűjtötted 1 db A4-es oldalon? Remek, akkor menjenek tovább a márkaépítés lépései, és vizsgáljuk meg azokat, akiknek értékesíteni szeretnél. Márkaépítés lépései - a vevők Igazából a vevők nem is jó szó erre a részre, hiszen a tényleges vásárlás már az […]

Elolvasom
2018.01.03.
Így építsd idén a márkádat - a terméked

Most, hogy lassan mindannyian megemésztettük a Karácsonykor elfogyasztott bejglit és túltettük magunkat az év eleji fáradtságon, ideje visszatérni a munkába, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a 2018-as legyen az eddigi legsikeresebb év cégeink életében. Tervezzünk, kalkuláljunk, számoljunk, majd kezdjük el a megvalósítást, mert egyik sem ér semmit a másik nélkül. Hiszem, hogy kemény munkával, […]

Elolvasom
2017.12.22.
Miért kell márkát építeni?

Starbucks, Coca-Cola, Apple, Audi, Háda, Tesco, KFC, Canon. Hogy mi a közös bennük? Bármelyik márka nevét meghallva az embernek rögtön van egy konkrét elképzelése a termékekről, szolgáltatásról; beugrik egy hangulat, látvány, ízvilág, minőség stb. Lehet őket szeretni, lehet őket utálni, a különböző iparágak ellenére azonban van egy közös az említett márkákban: mindet ismerjük, és, ami […]

Elolvasom
2017.11.04.
Halloween reklámok

Halloween, a borzongás napja! Ha már ez a kicsit sem magyarnak mondható ünnep bekerült a köztudatba Európában - és lassan a hagyományok közé is - természetesen a szezonalitás mentén igyekeznek is sokan felhasználni. Ha végignéztek a Facebook oldalatokon, biztosan találkoztok legalább 10 márkával, aki ma posztolt valamilyen Halloween tartalmat. Természetesen így teszünk mi is, az […]

Elolvasom
1 17 18 19

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
hello@futuremanagement.hu+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.