A mai kor igényeinek megfelelő weboldalt online időpontfoglaló rendszerrel, teljes dizájnnal, keresőoptimalizált, releváns, olvasóbarát tartalmakkal és beépített mérőeszközökkel felvértezve nyújtjuk át. Természetesen az egyedi megjelenésről, a konverziót generáló szövegekről és a mobil platformokra optimalizálásról is gondoskodunk.
2. Konverzió optimalizálás
A konverziós ráta optimalizálása (CRO) során minden eszközzel arra törekszünk, hogy a weboldalt felkereső látogatók végrehajtsák a kívánatos műveletet. Elérjük, hogy ne csak értesüljenek az elérhető szolgáltatásokról, termékekről és kedvezményekről, hanem igénybe is vegyék az ellátást, vagy megvásárolják a készítményeket.
3. Közösségi média kommunikáció
A sikeres közösségi média kommunikációhoz elengedhetetlen a szakmailag kifogástalan, egyedi és kreatív tartalmak előállítása. Ehhez tisztában kell lenni az egyes felületek alapvető jellemzőivel, és el kell fogadni, hogy az elmúlt években nemcsak a kommunikáció iránya, hanem a jellege is teljesen megváltozott. A tartalomstartégiát az imént említett szempontokat figyelembe véve alakítjuk ki.
Az álomvevő megalkotása után tűpontosan beállított Facebook hirdetésekkel bebiztosítjuk, hogy a potenciális páciensek éppen abban a pillanatban találkozzanak a szolgáltatásokkal vagy termékekkel, amikor a legnagyobb szükségük van rá. Az attraktív, de márkahű kreatívok és szövegek ezután automatikusan teszik a dolgukat: alacsony kattintási költség mellett terelnek forgalmat a weboldalra.
Egy jól elhelyezett Google hirdetéssel bármelyik gyanútlanul keresgélő érdeklődő – pillanatok alatt – értékes ügyféllé tehető. A keresőben felbukkanó hirdetések segítségével növeljük a foglalások számát, elérjük, hogy többen iratkozzanak fel a levelezőlistára, de a bejövő hívások vagy a rendelői látogatások számának növelésére is hatást tudunk gyakorolni.
Egy komplex marketing stratégiának – a fizetett hirdetések mellett – fontos alappillére az organikus forgalom generálása. Olvasmányos, informatív és keresőoptimalizálási szempontból is kifogástalan cikkekkel elérjük, hogy a látogatok a kínált szolgáltatások vagy termékek kapcsán releváns kulcsszavakra keresve is rátaláljanak a weboldalra.