Rólunk
REFERENCIÁK
Szolgáltatásaink
All in Marketing
Webshop marketing
Egészségügyi marketing
Szolgáltatás marketing
Employer branding
Weboldal készítés
Logó- és arculattervezés
Konverzió optimalizálás
PPC audit
CIKKEINK
KARRIER
Fenntarthatóság
Ajánlatkérés
KAPCSOLAT
CSOMAGAJÁNLATAINK
Menu
Rólunk
REFERENCIÁK
Szolgáltatásaink
CIKKEINK
KARRIER
Fenntarthatóság
Ajánlatkérés
KAPCSOLAT
CSOMAGAJÁNLATAINK
close
Logó
Kérdőív
Lépés
1
/
3
- Általános kérdések
33%
E-mail cím
(Kötelező)
I. A vállalkozás részletei
1. Mi a karakterpontos név, aminek a logóban meg kell jelennie (kisbetűk, nagybetűk, egybe- vagy különírások figyelembe vételével)? Rövidített vagy hosszabb verzió is lehetséges ebből a névből?
(Kötelező)
2. Milyen nyelveken szeretnéd használni a logót? (angol, német, egyéb nyelvek, amelyekre át kell terveznünk a logót)
(Kötelező)
3. Mi a márka rövid története? Mióta működik? Hogyan jött létre? Mi a célja?
(Kötelező)
4. Milyen általános üzenetet szeretne közvetíteni a márka? (Mit szeretne a célcsoport gondolkodásában, érzéseiben kialakítani vagy megváltoztatni?)
5. Melyiket érzed jellemzőbbnek?
(Kötelező)
Tradicionális 1 - 5 Újító
1
2
3
4
5
6. Melyiket érzed jellemzőbbnek?
(Kötelező)
Felső kategóriás 1 - 5 Széles körben elérhető
1
2
3
4
5
7. Melyiket érzed jellemzőbbnek?
(Kötelező)
Rancionális 1 - 5 Érzelmi
1
2
3
4
5
8. Van-e szlogen? Ha igen, micsoda? Jelenjen-e meg a logóban?
II. A projekt részletei
Ebben a részben megismerjük a projekt tervezési feladatait.
1. Milyen felületeken fog várhatóan megjelenni a logó? (Ha bármi egyébre van szükség, kérlek egészítsd ki!)
(Kötelező)
Névjegy
Levélpapír
Boríték
E-mail aláírás
Bélyegző
Jegyzettömb
Dosszié / mappa
Épületfelirat
Eligazító tábla
Zászló
Jármű dekor
Matrica
Névtábla
Szórólap
Plakát
Molinó
Rollup
Óriásplakát
Reklámtáska / reklámtermékek
Facebook profil
Instagram profil
2. Vannak olyan elemek, formák, dolgok amelyek visszaköszönhetnek a logóban? (pl: szem, szív, építőkocka)
3. Milyen stílusban gondolkodjunk? (Linkelj vagy illessz be olyan képet, vagy bármilyen egyéb médiát, amelynek a hangulata az új logóhoz inspiráció lehet.) Ajánlott források: www.pinterest.com www.behance.com
4. Jelöld meg, milyen stílusjegyeket képviseljen az általunk tevezett grafikai világ! (Jelölj meg nyugodtan többet!)
(Kötelező)
tradícionális
elegáns
konzervatív
letisztult
luxus
minimál
jelenkori
friss
geometrikus
formabontó
természetes
ipari
rusztikus
romantikus
játékos
vidám
5. Mely színek azok, amelyeket előnyben részesítsünk és melyek azok, amiket kerüljünk?
6. Van-e konkrét javaslat a betűtípusra?
7. Van-e bármilyen elem, amely semmiképpen nem jelenhet meg a logóban, arculatban?
II. Célközönség
Ebből a részből megismerjük a célközönséget.
1. Ki a célközönsége a márkának? (nem, kor, lakhely, életmód, stb.)
2. Mire van szüksége a célközönségnek?
III. Versenytársak, piac
1. Kik a fő versenytásrak?
2. Van-e olyan része a versenytársak arculatának, amely tetszik vagy nem tetszik?
Consent
(Kötelező)
Elolvastam és elfogadom az
Adatvédelmi Nyilatkozatot
.
(Kötelező)
Lépj be
velünk együtt
a jövőbe!
Elérhetőségeink
hello@futuremanagement.hu
+36 30 454 8164
Iroda
4028 Debrecen,
Simonyi út 36/B.
Bizonyítványaink:
ETIKAI KÓDEX
MANIFESZTÓ
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
IMPRESSZUM
CSR NYILATKOZAT
© 2018 - 2025 FUTUREMANAGEMENT
close
facebook
linkedin
angle-double-up
angle-right
ellipsis-v
instagram
behance
cross
menu
chevron-down