Ma már nem elegendőek a hagyományos álláshirdetések ahhoz, hogy bevonzd a tehetséges munkavállalókat. Az employer branding videók új szintre emelik a céges márkaépítést. Tudd meg, hogyan tűnhetsz ki a versenytársak közül!
Ma már nem elegendőek a hagyományos álláshirdetések ahhoz, hogy bevonzd a tehetséges munkavállalókat. Az employer branding videók új szintre emelik a céges márkaépítést. Tudd meg, hogyan tűnhetsz ki a versenytársak közül!
Ha a cégedről gondolkodnak a munkavállalóid, nem kifizetődőek a kreatív gondolataik. Fejleszd a belső kommunikációd, hogy elkerüld a pletykákat, féligazságokat, helyette elkötelezett és tájékozott munkatársakkal dolgozhass!
A TikTok egy népszerű közösségi média, ami az egészségügyi hirdetések számára is ideális platform lehet. Mutatjuk, hogyan!
A páciens vélemények meghatározóak a magánegészségügyi szolgáltatások sikerében, hiszen erősítik a hitelességet és növelik az elégedettséget. Olvass tovább és ismerd meg milyen tényezők járulnak hozzá a pozitív páciensélményhez!
A digitalizáció az egészségügyben lehetővé teszi a személyre szabott páciensélményt, javítja a szolgáltatások minőségét és növeli a betegek elégedettségét. Mutatjuk!
Az egészségügyi szolgáltatások sikerének egyik kulcsa a páciensélmény tervezés. Tudj meg mindent legújabb blogcikkünkből!
A magánegészségügyi szolgáltatásokat egyre több fiatal veszi igénybe. Hogyan érhetjük el őket a marketing eszközeivel? Legújabb blogcikkünkből kiderül!
Az egészségügyi szolgáltatások terén a pozitív páciensélmény kulcsfontosságú a sikerhez. Mutatjuk a legfontosabb tudnivalókat!
Az egészségügyi marketing alapja egy professzionális weboldal, amely hatékonyan kommunikál a páciensekkel és támogatja a szolgáltatók üzleti céljait. Nézzük meg mire érdemes figyelni!
Egy sikeres munkáltatói márka kialakítása nemcsak a külső imázsra korlátozódik, hanem magában foglalja azt is, hogy hogyan támogatja és fejleszti a vállalat belső közösségét, az ott dolgozókat. Ennek egyik eszköze a mentorprogram kialakítása.