Egy sikeres munkáltatói márka kialakítása nemcsak a külső imázsra korlátozódik, hanem magában foglalja azt is, hogy hogyan támogatja és fejleszti a vállalat belső közösségét, az ott dolgozókat. Ennek egyik eszköze a mentorprogram kialakítása.
Egy sikeres munkáltatói márka kialakítása nemcsak a külső imázsra korlátozódik, hanem magában foglalja azt is, hogy hogyan támogatja és fejleszti a vállalat belső közösségét, az ott dolgozókat. Ennek egyik eszköze a mentorprogram kialakítása.
Új év, új célok? Ha a munkáltatói márkádat szeretnéd megerősíteni, érdemes az alapoknál kezdeni. Mutatjuk azokat a hibákat, amiket mindenképp kerülj el az employer branding éves stratégiád tervezésnél és a kommunikációdban!
Mit kínálj a munkavállalónak, hogy Te legyél a befutó?
Kivonat: Elolvastuk a Randstad 2023-as globális employer branding felmérés eredményét és kiszemléztük belőle azt az 5 legfontosabb tényezőt, amely motivál egy munkavállalót, amikor munkahelyet választ.
Az év végéhez közeledve nemcsak a munkateher növekszik a legtöbb munkahelyen, hanem az érdeklődés a bérkérdés körül is. Mire érdemes figyelned a béremelés kommunikációjánál és hogyan tartsd fenn a motivációt év közben is? Mutatjuk!
Az agilitás egy olyan szemléletmód, amely vállalati környezetben a munkafolyamatok hatékonyságára helyezi a hangsúlyt, rugalmas és folyamatosan változó munkavégzési módszert jelent.
Céges karriertérképed nemcsak meglévő munkavállalóidnak lehet segítség céljaik felállításában, hanem a toborzás támogatására és a munkáltatói márkád építésére is kiválóan használható. Mutatjuk, hogyan érdemes használnod!
A munkavállalók motiválása a megtartás szempontjából kulcsfontosságú. Sokféle eszköz áll a rendelkezésünkre, de érdemes mindig figyelemmel kísérni az aktuális trendeket is, megnézni, hogy a jelen helyzetben melyek azok a motiváló eszközök, amelyek valóban megtartó erővel bírhatnak.
Bizonyára neked is nagy kihívást jelent az új tehetségek megszerzése és a meglévő munkavállalók megtartása. Az exit és stay interjúk olyan eszközök, amelyek segíthetnek megérteni és kezelni a munkavállalóid igényeit és kihívásait.
A márkánk hírnevének építésére és pozitív megítélésének megtartására fontos időt és energiát szánni. Nemcsak munkáltatói márkaépítés szempontjából fontos, hanem a szolgáltatásaink, termékeink eladhatósága miatt is. A fogyasztók számára a márka nem csupán terméket vagy szolgáltatást jelent, hanem értéket, érzelmeket és tapasztalatokat is.
A céges adminisztráció és dokumentumok naprakészen tartása sok cég mumusa, azonban érdemes időt szakítanunk erre is. A munkaköri leírások aktualizálása például többszörösen kifizetődik, mutatjuk, hogyan!