KARRIER

Folyamatosan fejlődünk, ezért 
mindig szükségünk van új csapattagokra,
akikkel együtt tágíthatjuk a horizontot.
NYITOTT POZÍCIÓINK

KARRIER

Folyamatosan fejlődünk, ezért mindig szükségünk van új csapattagokra, akikkel együtt tágíthatjuk a horizontot

Ha gyorsan akarsz menni, menj egyedül!
Ha messzire akarsz jutni, menj együtt másokkal!

Ennél pontosabban le sem írhatnánk a cégfilozófiánkat. Szeretünk csapatban dolgozni, hiszünk a szinergiában, a kölcsönös egymásra hatásban, és abban, hogy együtt messzebbre juthatunk. Szeretjük a munkánkat. Ezt tartjuk a legfontosabb erénynek. Ilyen munkatársakat keresünk. Vannak persze készségek, amikkel jó, ha rendelkezel – a legfontosabb ezek közül talán a kreativitás és a rendszerszemlélet –, de valljuk, hogy mindent meg lehet tanulni, ezért sokkal fontosabb, hogy belepasszolj a csapatunkba.

Mivel komplex ügynökség vagyunk, ami a stratégiaalkotástól egészen a kivitelezésig jelen van ügyfelei életében, ezért át kell látnod a teljes marketing folyamatot amellett, hogy a saját feladataidat elvégzed. Az online marketing eszköztára folyamatosan változik, ezért nyitottnak kell lenned a változásra és az ezt követő tanulásra. A jó hír, hogy csak az eszközök változnak, a szemléletmód állandó. A változáshoz való alkalmazkodást természetesen külső, belső tréningekkel és saját könyvparkkal is segítjük. A lent felsorolt nyitott online marketing állás lehetőségek mellett természetesen akkor is kíváncsiak vagyunk Rád, ha esetleg valami másban vagy jó, amiről úgy érzed, hogy hasznos tagjává tehetne csapatunknak.
Online marketing állás

Kiemelt nyitott pozícióink

SENIOR
GRAFIKUS

Senior grafikust keresünk debreceni irodánkba! Fél kézzel elbánsz egy kisebb kreatív elkészítésével, de egy logó- vagy arculattervezés sem hoz zavarba? Ha szeretnél egy dinamikusan fejlődő marketing ügynökséghez tartozni, és legalább 5 éves grafikusi tapasztalattal rendelkezel, akkor van számodra egy kiemelkedő ajánlatunk. Ügynökségünk olyan senior grafikust keres, aki friss színt és lelkesedést tud hozni kreatív folyamatainkba és csatlakozik hozzánk debreceni irodánkba, a Nagyerdő szívében.

Mit várunk tőled?

Szeretnénk, ha haladó szinten értenél a különböző Adobe programokhoz és tisztában lennél az alap nyomdai ismeretekkel.

Téged keresünk, ha

  • jóban vagy a határidőkkel
  • valamint pontos,
  • precíz és
  • proaktív vagy.

Milyen feladataid lesznek?

Előre kiadott stratégiai vonalak mentén online anyagok, valamint időszakosan nyomdai grafikai anyagok elkészítése ügyfeleink részére. Együttműködés a szövegírókkal és a webfejlesztőkkel a weboldalak kialakítása során.

Mit kínálunk neked?

  • Stabil munkahelyet egy dinamikusan fejlődő ügynökségnél,
  • sok izgalmas feladatot és érdekes ügyfeleket.
  • saját Apple MacBook gépet
  • egyéni fejlődési lehetőséget és kurzusokat
  • kiemelkedő fizetést
  • és tágas, otthonos irodát, home office lehetőséggel.

Ha ezek alapján úgy érzed, te lehetsz az, akit keresünk, ne habozz! Küldd el a legfrissebb CV-det, motivációs leveled és portfóliódat az allas@futuremanagement.hu email címre. Ha gyorsan akarsz menni, menj egyedül! Ha messzire akarsz jutni, menj együtt másokkal!

Mutass többet
Jelentkezem

WORDPRESS WEBFEJLESZTŐ

Ha magabiztosan mozogsz a WordPress/WooCommerce keretrendszerekben, és szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz, itt a lehetőség!

Mi lesz a feladatod?

  • weboldalak elkészítése, átadása meghatározott irányvonalak mentén
  • kezelt weboldalak karbantartása, hibaelhárítás
  • kapcsolattartás külső fejlesztőkkel, tárhely szolgáltatókkal
  • wireframe készítés
  • weboldalak használati útmutatójának elkészítése
  • weboldalak külső elemekkel való összekötése
  • kreatív, mozgalmas UX készítése
  • eladásösztönző webszövegek megírása meghatározott irányvonalak alapján
  • kommunikáció a külsős fejlesztő csapattal – ha van

Téged keresünk, ha…

  • igazi csapatjátékos vagy, és könnyen kommunikálsz,
  • innovatív ötleteiddel személyre szabnád az ügyfeleink oldalait,
  • képes vagy önállóan is dolgozni
  • és nem félsz kérdezni.

Mit várunk el?

  • Légy jártas valamilyen page builder-ben (Divi, Oxygen…).
  • Ismerd a HTML és CSS legfrissebb verzióját.
  • Legyél gyakorlott WordPress-ben, PHP-ban és MySQL-ben.
  • Tudj böngészőfüggetlen és reszponzív oldalakat készíteni.

Mivel tűnhetsz ki a jelentkezők közül?  

  • Előny, ha magabiztosan használsz JavaScript-et, beleértve a jQuery-t, van tapasztalatod egyedi sablon fejlesztésében WordPress oldalakhoz.
  • Ismered a keresőoptimalizálás alapjait.
  • Odafigyelsz a UX design-ra.

Miért fogsz szeretni nálunk dolgozni?

  • Fiatalos, lendületes csapat vagyunk.
  • Biztos hátteret, stabilitást, home office lehetőséget biztosítunk.
  • Változatos ügyfélportfólióval dolgozunk.
  • Szakmai könyvekkel és online kurzusokkal támogatjuk a fejlődésed.
  • Fitness bérlettel és rendszeres csapatépítőkkel gondoskodunk szellemi frissességedről.
  • Céges MacBook-ot adunk.
  • Rendelkezésedre áll a céges roller és bicikli flotta.

Felkeltettük az érdeklődésed? Fizetési igényed megjelölésével küldd el nekünk fényképes önéletrajzod!

Mutass többet
Jelentkezem

Más területen dolgozol? 
Ezeket a poziciókat is gyakran keressük.

Itt a remek lehetőség, hogy barátságos, összetartó, nemzetközi projekteken dolgozó csapatunk tagja legyél. 
Az alábbi pozíciókra éppen munkatársat keresünk.
Itt a remek lehetőség, hogy barátságos, összetartó, nemzetközi projekteken dolgozó csapatunk tagja legyél. Az alábbi pozíciókra éppen munkatársat keresünk.

SENIOR GOOGLE ADS / PPC KAMPÁNYMENEDZSER

Téged keresünk, ha...

  • legalább 3 év tapasztalatod van (hirdettél már különböző világválságok és piaci változások során).
  • legalább 40 millió forintnak megfelelő hirdetési költségért feleltél – így tudjuk, hogy nagyobb költésű fiókokat is rád bízhatunk.
  • 5–50x megtérülésre képesek a kampányaid, tehát valóban nyereségeset termelsz.
  • megvannak a Google Marketing Platform vizsgáid, így tisztában vagy a platformot érintő változásokkal.
  • használod a Google Analytics-et és a Google Tag Manager-t, tehát mérések alapján hozol döntéseket.
  • az optimalizálás a szokásod, nem pedig ad hoc hóbort.
  • ismered és nyomon követed a legújabb digitális hirdetési trendeket.
  • társalgási szintű az angol nyelvtudásod, így nemzetközi partnereinkkel is tudsz dolgozni.
  • dolgozol projektkezelővel (Asana) és kommunikációs eszközökkel (Slack).

Mi lesz a feladatod?

  • Kampánystruktúra megtervezése
  • Kulcsszókutatás PowersuiteSEO, answerthepublic és übersuggest segítségével
  • Google Ads kampányok készítése
  • Webshopok Google kampányainak felépítése
  • Nemzetközi partnereink globális kampányainak menedzselése
  • Google Merchant Center konfigurálás, termékfeed beállítások
  • Google Analytics, Tag Manager, Search Console, Google Helyek összehangolása
  • Kampánymenedzsment, optimalizálás
  • Riportok készítése szoftveresen

Mit nyújtunk neked?

  • hibrid munkavégzés (hetente legalább egy alkalommal szeretünk személyesen is találkozni, de a próbaidő letelte után akár a teljes home office is működőképes lehet)
  • Apple MacBook saját használatra
  • CXL előfizetés a folyamatos önfejlesztéshez személyre szabott tervvel
  • kijelölt konferenciákon való részvétel
  • támogatunk, hogy megőrizhesd a work-life balance-ot
  • open office-t, hogy folyamatosan inspiráljuk egymást
  • konditerem és pszichológus
  • rendszeres orvosi vizsgálatok orvos partnereinknél

Meg sem kellene említenünk, mert számunkra természetes:

  • motiváló bércsomag, bejelentett munkaviszony, korrekt fizetés, amely minden hónap elején pontosan érkezik
  • szervezetfejlesztés havonta, hogy támogassuk egyéni céljaidat is
  • megbecsült csapattagként tekintünk rád, és éreztetjük, hogy számít a teljesítményed
  • azonos fizetést adunk nőknek és férfiaknak
  • egyedi munkarendet teszünk lehetővé a gyerekeket nevelőknek
  • céges bicikli/elektromos roller flotta
  • csapatépítő programok
Mutass többet!
Jelentkezem

JUNIOR GOOGLE ADS KAMPÁNYMENEDZSER

Téged keresünk, ha...

  • legalább 15 millió forintnak megfelelő hirdetési költségért feleltél, így nagyobb költésű fiókokat is rád bízhatunk.
  • 5–50x megtérülésre képesek a kampányaid, tehát valóban nyereségeset termelsz.
  • megvannak a Google Marketing Platform vizsgáid, így tisztában vagy a platformot érintő változásokkal.
  • használod a Google Analytics-et, tehát mérések alapján hozol döntéseket.
  • az optimalizálás a szokásod, nem pedig ad hoc hóbort.
  • ismered és nyomon követed a legújabb digitális hirdetési trendeket.
  • olvasás szintű az angol nyelvtudásod, így tudsz tanulni.

Mi lesz a feladatod?

  • Kulcsszókutatás PowersuiteSEO, answerthepublic és übersuggest segítségével
  • Google Ads kampányok készítése
  • Google Analytics, Tag Manager, Search Console, Google Helyek összehangolása
  • Kampánymenedzsment, optimalizálás
  • Riportok készítése szoftveresen
Mutass többet!
Jelentkezem

MARKETING PROJEKTMENEDZSER

Keressük legújabb csapattagunkat, akinek szakmaisága kikezdhetetlen, projektszemlélete megkérdőjelezhetetlen, és kiváló kommunikációs, valamint szervezői képességgel rendelkezik. Aki a teendőit szervezetten végzi, és nem okoz neki problémát feladatokat delegálni a munkatársainak. Ha mindez igaz rád, jelentkezz! Mutatjuk, hogy miért:

Miben fejlődhetsz?

Integratív szemlélet, digitális fejlődés, marketing folyamatokat átlátó, stratégiai gondolkodásmód. Izgalmas, kihívásokkal teli munka vár Rád, ahol sokféle cég szervezeti működésébe látunk bele – a dán multinacionális nagyvállalattól, a hazai startupokon keresztül, a lokális hazai KKV-ig. Folyamatosan fejlődünk, tanulunk és tágítjuk a horizontot. Progresszív cég vagyunk. Csapatban dolgozunk, és támogatják a személyes fejlődésed. Multidiszciplináris területeket átfogó projektszemléletre és ügyfélmenedzsment készségedre viszont szükség lesz.

Feladatok

  • napi kapcsolattartás a közepes és nagy partereinkkel
  • ügyfelek projektjeinek teljes körű menedzsmentje, szakmai vezetése
  • a projektfeladatok hatékony megszervezése, feladatok priorizálása, nyomon követése, koordinálása és ellenőrzése
  • hatékonyságnövelés, státuszriport készítés

Elvárások

  • önálló, proaktív szemlélet és munkavégzés
  • csapatvezetés (projektenként általában 2–3 ember munkáját kell összefognod és ellenőrizned)
  • hatékony időmenedzsment
  • magabiztos és pontos kommunikáció
  • problémamegoldó képesség

Előnyt jelent

  • digitális ügynökségi tapasztalat
  • legalább 3 éves projektmenedzseri tapasztalat
  • magabiztos angol nyelvtudás

Juttatások 

A régió legkiválóbb marketing projektjein dolgozhatsz, mindemellett

  • hibrid munkavégzés (hetente legalább egy–két alkalommal szeretünk személyesen találkozni, de lehetőséged van otthonról is dolgozni)
  • Apple MacBook saját használatra
  • CXL előfizetés a folyamatos önfejlesztéshez személyre szabott tervvel
  • kijelölt konferenciákon való részvétel
  • támogatunk, hogy megőrizhesd a work-life balance-ot
  • open office, hogy folyamatosan inspiráljuk egymást
  • konditerem és pszichológus
  • rendszeres orvosi vizsgálatok orvos partnereinknél 

Meg sem kellene említenünk, mert számunkra természetes:

  • motiváló bércsomag, bejelentett munkaviszony, korrekt fizetés, amely minden hónap elején pontosan érkezik
  • szervezetfejlesztés havonta, hogy támogassuk egyéni céljaidat is
  • megbecsült csapattagként tekintünk rád, és éreztetjük, hogy számít a teljesítményed
  • azonos fizetést adunk nőknek és férfiaknak
  • egyedi munkarendet teszünk lehetővé a gyerekeket nevelőknek
  • céges bicikli/elektromos roller flotta
  • csapatépítő programok
Mutass többet!
Jelentkezem

TARTALOMMENEDZSER

Téged keresünk, ha...

  • habkönnyen bánsz a szövegekkel, akár rövidebb kontentről, hírlevélről, vagy blogcikkről legyen szó,
  • aktívan használod üzleti célokra a közösségi média oldalakat (Facebook, Instagram, LinkedIn, esetleg TikTok),
  • kisujjadból kirázod a legújabb trendeket,
  • otthonosan mozogsz rövid videós tartalmak vágásában, szerkesztésében,
  • dolgozol hírlevél küldő rendszerrel,
  • írásban folyékonyan megy az angol, és szóban is megérteted magadat,
  • legalább 2 éves ügynökségi tapasztalatod van, vagy legalább 2 éve dolgozol marketing osztályon.

További előny, ha

  • MailChimp Certified vagy,
  • aktívan használsz posztoló szoftvert,
  • rendelkezel tapasztalattal külföldi partnerekkel.

Amit mi adunk Neked:

  • 8 órás, core-time alapú munkanapok,
  • hibrid munkavégzés,
  • céges laptopot és HO támogatás,
  • változatos ügyfélkört számos iparágból,
  • izgalmas e-commerce projekteket,
  • folyamatos belső, külső képzések és szakmai fejlődési lehetőségek,
  • fiatal és összetartó csapatot.

A szakmai ismeretek mellett fontos, hogy nyitott személyiség legyél, sugározd magadból a pozitív energiát és szeress csapatban dolgozni!

Nálunk versenyképes fizetésre, vagány csapatra, és izgalmas kihívásokra számíthatsz. Ha érdekel az állásajánlat, akkor küldd el fényképes önéletrajzodat és nettó fizetési igényedet az allas@futuremanagement.hu címre, vagy weboldalunkon keresztül!

Mutasd tovább
Jelentkezem

EMPLOYER BRANDING SZAKÉRTŐ

HR vagy Marketing területen szerzett tapasztalattal csatlakozz Kelet-Magyarország legnagyobb munkáltatói márka csapatához. Vezess integrált employer branding kampányokat, alkoss stratégiát, dolgozz csapatban, és tervezz munkáltatói márkát A-tól Z-ig a legnagyobb márkáknak a hazai piacon.

Miben fejlődhetsz?

Integratív szemlélet, HR és branding folyamatokat átlátó, stratégiai gondolkodásmód. Izgalmas, kihívásokkal teli munka vár Rád, ahol sokféle cég szervezeti működésébe látunk bele – a dán multinacionális nagyvállalattól, a hazai startupokon keresztül, a lokális hazai KKV-ig. Folyamatosan fejlődünk, tanulunk és tágítjuk a horizontot. Progresszív cég vagyunk. Csapatban dolgozunk, és támogatják a személyes fejlődésed. Multidiszciplináris területeket átfogó projektszemléletre és ügyfélmenedzsment készségedre viszont szükség lesz.

Feladatok

  • napi kapcsolattartás a közepes és nagy partereinkkel
  • ügyfelek projektjeinek teljes körű menedzsmentje, szakmai vezetése
  • a projektfeladatok hatékony megszervezése, feladatok priorizálása, nyomon követése, koordinálása és ellenőrzése
  • hatékonyságnövelés, státuszriport készítés

Elvárások

  • önálló, proaktív szemlélet és munkavégzés (partnereink nemcsak a meghatározott feladatok elvégzésére, hanem újító ötleteidre, előremutató gondolataidra is számítanak)
  • csapatvezetés (a rád bízott feladatok elvégzéséhez vezetői készségeidre is szükség lesz – projektenként általában 2–3 ember munkáját kell összefognod és ellenőrizned)
  • hatékony időmenedzsment
  • magabiztos és pontos kommunikáció
  • problémamegoldó képesség

Előnyt jelent

  • HR végzettség
  • legalább 3 éves HR/EB tapasztalat
  • magabiztos angol nyelvtudás

Juttatások

A régió legkiválóbb employer branding projektjein dolgozhatsz, mindemellett

  • hibrid munkavégzés (hetente legalább egy alkalommal szeretünk személyesen is találkozni, de a próbaidő letelte után akár a teljes home office is működőképes lehet)
  • Apple MacBook saját használatra
  • CXL előfizetés a folyamatos önfejlesztéshez személyre szabott tervvel
  • kijelölt konferenciákon való részvétel
  • támogatunk, hogy megőrizhesd a work-life balance-ot
  • open office, hogy folyamatosan inspiráljuk egymást
  • konditerem és pszichológus
  • rendszeres orvosi vizsgálatok orvos partnereinknél

Meg sem kellene említenünk, mert számunkra természetes:

  • motiváló bércsomag, bejelentett munkaviszony, korrekt fizetés, amely minden hónap elején pontosan érkezik
  • szervezetfejlesztés havonta, hogy támogassuk egyéni céljaidat is
  • megbecsült csapattagként tekintünk rád, és éreztetjük, hogy számít a teljesítményed
  • azonos fizetést adunk nőknek és férfiaknak
  • egyedi munkarendet teszünk lehetővé a gyerekeket nevelőknek
  • céges bicikli/elektromos roller flotta
  • csapatépítő programok
Mutass többet!
Jelentkezem

Milyen az FM csapatához tartozni?

CÉGES BELSŐ OKTATÁSOKAT TARTUNK, HOGY ÁLLANDÓAN TANULJUNK ÉS FEJLŐDJÜNK.
RENDSZERESEN TARTUNK CSAPATÉPÍTŐ TRÉNINGEKET.
HAVONTA KONDIBÉRLETTEL TÁMOGATJUK DOLGOZÓINKAT.
TISZTELJÜK, HOGY VAN MAGÁNÉLETED IS, ÉS HOGY FONTOS A SZABADIDŐD.
EGYÉNRE SZABOTT FEJLESZTÉSI TERVET DOLGOZUNK KI MUNKATÁRSAINKNAK.
HÉTVÉGÉN NÁLUNK NINCS MUNKA.
MINDENKI SZÁMÁRA ELÉRHETŐ CÉGES KÖNYVTÁRUNK VAN, AMI HAVONTA BŐVŰL ÚJABB ÉS ÚJABB KIADVÁNYOKKAL.
A RUGALMAS MUNKAIDŐ HÍVEI VAGYUNK.
ÁLLATBARÁT IRODA VAGYUNK.
A HOME OFFICE MŰKÖDIK, HA A MUNKA EL VAN VÉGEZVE.

Kollégáink véleménye

  • „Azért szeretek az FM-nél dolgozni, mert nyugodt, stresszmentes körülmények között dolgozhatok, mely teret ad az új, kreatív ötleteknek. Jófej, lelkes kollegák vesznek körül, akik inspirálóan hatnak rám. Egyértelműek a feladatok, és személyes kedvencem, hogy átláthatóak, rendszerezettek a folyamatok.” - Fruzsi

    „Miért szeretek az FM-nél dolgozni? Röviden tömören: az FM jelenség miatt! :) Dolgoztam már sok nagy méretű cégnél, kezdve egy globális tech vállalattól a piacvezető műszaki áruházláncig, de amit itt tapasztaltam belépésemkor, arra néha nem volt magyarázatom. Bizalom, közvetlenség, támogatás és figyelem a csapat rezdüléseire, nyakon öntve egy jó adag kihívással. Mindez azt eredményezi, hogy magaménak érzem az ügynökséget, vágyom a fejlődésére és izgatottan szemlélem a növekedését. A csapat fiatal, profi és nincs előtte lehetetlen. Egy ilyen inspiráló közegben nem tehetsz mást, mint átadod magad az érzésnek és a legtöbbet hozod ki magadból!” - Bálint

    „Azért szeretek az FM-nél dolgozni, mert egy barátságos és inspiráló környezetben lehetek, ahol motivált kollégák és jó hangulat fogad minden nap. A kreatív és nyugodt légkör biztosítva van a minőségi munkák elvégzéséhez, a csapaton belüli kommunikáció pedig kiváló. Ezek mellett itt mindig történik valami FM-es. :)” - Bogi

  • „Igazából, ha nem lennék biztos abban, hogy ez az ügynökség tényleg VAN, hallomások alapján nem hinném el a létezését. Ugyanis mindent, amit szakmailag és emberileg kerestem a munka világában, a FutureManagement-nél megtaláltam. Imádom, ahogy teremtünk: kimaxoljuk a kreatív energiákat, vigyázunk az önazonosságra és a flow-élményre, a komfortzónánk tudatosan tágítjuk, minden helyzetben csapatként reagálunk… és akkor a kávégépről még nem is beszéltem.” - Dóri

    „A FutureManagement ügynökség egy stresszmentes, nyugalmi sziget számomra, ahol megtaláltam a szakmai számításaimat, és napról-napra tudok fejlődni a PPC-s karrieremben. Fiatalos csapat, rugalmasság és nagyfokú motiváló környezet jellemzi a céget. Jó, hogy itt vagyok!” - András

    „... mert itt a tökéletesnél nem adjuk alább. Maximalista emberként felemelő egy olyan csapat részeseként dolgozni, ahol 120%-nál nem érjük be kevesebbel. Legyen szó bármilyen projektről, tudom, hogy a végeredmény önmagáért beszél majd. Az összetartás, kollégáim profizmusa és utánozhatatlan személyisége jelentik a motivációnk és a sikereink kulcsát.” - Livi

  • „Jókor lenni jó helyen? 1 éve érkeztem a FutureManagement csapatába, és most már értem, mire gondolt a költő. Kreatív környezet, inspiráló munkatársak és határtalan fejlődési lehetőség várt rám már az első naptól kezdve. Az azóta eltelt 12 hónapban pedig ezek az érzések és impulzusok mit sem csökkentek, sőt ívesen szárnyalnak felfelé szakmai tudásunkkal együtt.” - D. Niki

    „Leleményes társaság, rengeteg értékes emberből. Munkavégzés a kötetlen kreatív kibontakozás útján, stratégiai stoptáblákkal. Mindenhez (is) értünk, mindent (is) megtanulunk, az önirónia pedig életfilozófia.” - G. Niki

    „Olyanok vagyunk, mint egy család. Ez pedig itt nem klisés szöveg. Azért szeretek a FutureManagement-nél dolgozni, mert bárkihez, bármilyen problémával fordulhatok. Összedolgozunk, segítjük egymást. Nemcsak szakmailag vagyunk képesek fejlődni, hanem egyénileg is. Ezért pedig nagyon hálás vagyok.” - P. Niki

  • „Azért szeretek az FM-nél dolgozni, mert egy olyan fiatalos csapat tagja lehetek, akik napról napra motiválják egymást. A családias környezet mellett számos lehetőség adott az egyéni fejlődésre, valamint a nagy ügyfélkörnek köszönhetően mindig változatos a munkavégzés.” - Dávid

    „Azért szeretek az FM-nél dolgozni, mert itt támogató közegben rendkívül változatos és kreativitást igénylő feladatokat oldhatok meg. Fontos számomra a szakmai fejlődés, és ehhez itt minden rendelkezésre áll. Amikor a vezetőségben megvan a nyitottság arra, hogy folyamatosan átgondolja és fejlessze a szervezet működését, valamint fontosnak tartja a kétirányú kommunikációt a munkatársakkal, az számomra nagyon pozitív.” - Judit

    „Veled is előfordult már, hogy egy filmben irigykedve nézted a főszereplőt, mert olyan munkahelye volt, ahova boldogan ment be, és teljes mértékben önmaga lehetett? Na, az FM pont ilyen. Viszont ez nem egy film. Itt nincsenek fiktív helyszínek és szereplők, vagy előre megírt forgatókönyv. Csak egy szuperül casting-olt stáb, egy lenyűgöző díszlet és két profi rendező. A story hozzánk és az igényeinkhez igazodik, a happy end-ről pedig minden nap közösen gondoskodunk.” - Marci

  • „Azért szeretek az FM-nél dolgozni, mert nyugodt, stresszmentes körülmények között dolgozhatok, mely teret ad az új, kreatív ötleteknek. Jófej, lelkes kollegák vesznek körül, akik inspirálóan hatnak rám. Egyértelműek a feladatok, és személyes kedvencem, hogy átláthatóak, rendszerezettek a folyamatok.” - Fruzsi
  • „Azért szeretek az FM-nél dolgozni, mert egy barátságos és inspiráló környezetben lehetek, ahol motivált kollégák és jó hangulat fogad minden nap. A kreatív és nyugodt légkör biztosítva van a minőségi munkák elvégzéséhez, a csapaton belüli kommunikáció pedig kiváló. Ezek mellett itt mindig történik valami FM-es. :)” - Bogi
  • „... mert itt a tökéletesnél nem adjuk alább. Maximalista emberként felemelő egy olyan csapat részeseként dolgozni, ahol 120%-nál nem érjük be kevesebbel. Legyen szó bármilyen projektről, tudom, hogy a végeredmény önmagáért beszél majd. Az összetartás, kollégáim profizmusa és utánozhatatlan személyisége jelentik a motivációnk és a sikereink kulcsát.” - Livi

ELŐREMUTATÓ
SZEMLÉLET

Stabil, innovatív, folyamatosan fejlődő közösség vagyunk. Változatos, szakmailag magas színvonalú, kreatív kihívásokat jelentő projekteken dolgozunk nap mint nap.

PROGRESSZÍV 
CÉGES KULTÚRA

PROGRESSZÍV CÉGES KULTÚRA

A belső képzések, tudástranszferek mellett lehetőséget adunk, hogy konferenicákon, tréningeken vegyél részt, és a munkádhoz hasznos könyveket vásárolj.

HATÉKONY MUNKAKÖRNYEZET

Kidolgozzuk a fejlesztési terved. Mindent megtanulhatsz, amire szükséged van az online térben. A HO is játszik, de alapvetően társasági emberek vagyunk.

Hétköznapjaink képekben

Nézz be hozzánk!

Itt is megtalálsz bennünket!

Érdekel egy online marketing állás?

Szívesen csatlakoznál a csapatunkhoz? Küldd el nekünk fényképes önéletrajzod és motivációs leveled! Kérünk, hogy a tárgymezőben tüntesd fel, melyik online marketing állás keltette fel a figyelmed. Minden e-mail-re válaszolunk. Ezt megígérjük.

Reméljük, hamarosan hallunk Rólad.

Tomi, Berti és a FutureManagement csapata
  • Engedélyezett fájl típusok: pdf, docx, doc., Max. file size: 15 MB.
  • Engedélyezett fájl típusok: pdf, docx, doc., Max. file size: 15 MB.

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
hello@futuremanagement.hu+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.