Weboldal készítés
Csapatunk pontosan ilyen weboldalak elkészítését vállalja, megközelítésünk a leginkább felhasználóbarát, hiszen mi magunk is olyan oldalakon szeretünk böngészni, ahol figyelnek ránk. Frissen elkészült oldalad teljes designnal, keresőoptimalizálással, releváns, olvasóbarát tartalmakkal és beépített mérőeszközökkel felvértezve kerül birtokodba.

Erre számíts, ha mi készítjük a weboldaladat
1. Weboldal, marketing célokra szabva
Egyik fő erősségünk a weboldalak létrehozása marketing szempontú megközelítés szerint. Egy új weboldalnál már elvárás, hogy adatvezérelten működjön, mérhető legyen, gyors és felhasználóbarát. Több év tapasztalat birtokában, naprakész fejlesztőnk közreműködésével hozunk létre word press weboldalakat, landingeket a cég arculatára szabva.
2. Könnyű kezelhetőség és maximális felhasználói élmény
Megjelenni az Interneten már régóta alapkövetelmény. Az azonban, hogy egy márka ezt miként teszi az is fontossá válik, ahhoz ha valaki ki akar tűnni a tömegből. A könnyen kezelhető oldal, amely mobilbarát, gyors és kellőképpen átlátható a felhasználó álma, ami hamarabb kézteti őt vásárlásra, vagy arra, hogy gyakrabban visszatérjen, mint egy olyan oldal, amelyik nem ilyen.
3. Vásárlói útvonal építés
A digitális kor hajnalán a vásárlóid különböző szakaszokon mennek végig, mielőtt egy kattintással a kosárba tennék termékedet. A vásárlói útvonalak segítségével érdeklődésük alapján különböző csoportokba sorolhatók a potenciális vásárlók. Ezeket a csoportokat szegmentáljuk, hogy a lehető legoptimálisabb módon jusson el az információ hozzájuk. Logikusan, érthetően, világosan. Így vásárolni is könnyebben fognak.
4. Egyedi reszponzív design
Komplex rendszerben gondolkozunk, megoldásainkat meglévő arculatával összhangba hozzuk, vagy igény szerint teljesen újratervezzük és mobil platformra optimalizáljuk.
Átadott weboldalak

Egyetlen kattintásra vagy a nagyobb árbevételtől.
Témához kapcsolodó cikkeink
Felhasználói élmény növelés a webshopodban – 2. rész
A felhasználói élményről szóló cikksorozatunk második részéhez érkeztünk. Ha elolvastad az első részt, már tudod, hogyan kezdj neki a vásárlói igények feltérképezéséhez és valószínűleg már megalkottad a buyer persona-dat.
Felhasználói élmény növelés a webshopodban – 1. rész
A cikkben arra keressük a választ, hogy hogyan növelhető a felhasználói élmény. Megfogalmazunk gyakorlati tippeket, amiket már ma bevezethetsz és megismerkedünk a vásárlói élmény tervezés egyik módszerével.
10 tipp a sikeres karácsonyi Google Ads kampány előkészítéséhez
A karácsony előtti időszakban a vásárlók akár 86%-át is elérhetjük az online térben. És amint a karácsony közelebb kerül, mindenkinek, aki Google kampányt futtat, el kell kezdeni gondolkodni azon, hogyan lehet a kampányokat előkészíteni és finomhangolni a karácsonyi időszakra.