2021-ben pusztán az a tény, hogy rendelkezel egy weboldallal, édes kevés. Olyan weboldallal kell rendelkezned, ami megfelel a mai kor kihívásainak: villámgyors, betonbiztos alapokon nyugszik, jól targetált, mérhető, reszponzív, de mindenekelőtt felhasználóbarát – ez az a kulcs gondolat, aminek vezérelnie kell az építkezést.
Ha a honlapodat felkeresve nem nyilvánvaló első ránézésre, hogy mi a fő üzeneted, és milyen irányba szeretnéd terelgetni a látogatóidat, minden weboldalra fordított forint és perc hiábavaló volt. Meg kell találni a dizájn és funkcionalitás közötti egyensúlyt, ennek a folyamatnak pedig már az egyik legelső lépésnél, a domain név kiválasztásánál el kell kezdődnie.
Webfejlesztő csapatunk készen áll rá, hogy az elképzeléseidet figyelembe véve pontosan ilyen weboldalt készítsen el a számodra. Frissen elkészült honlapod teljes designnal, keresőoptimalizálással, releváns, olvasóbarát tartalmakkal és beépített mérőeszközökkel felvértezve kerül majd a birtokodba.
Bízd ránk weboldalad elkészítését, hogy ne csak a felhasználói élményről, hanem a konverzió maximálásáról is gondoskodhassunk.
Te megálmodod, Mi megalkotjuk!
1. Marketing célokra szabjuk
2021-ben egy új weboldaltól alapvető elvárás, hogy adatvezérelten működjön, emellett pedig mérhető, gyors és felhasználóbarát legyen. Naprakész fejlesztőink közreműködésével olyan WordPress weboldalakat hozunk létre, amik a marketing szempontokat maximálisan figyelembe véve simulnak bele vállalkozásod arculatába.
2. Maximális élményt nyújtunk
Amikor egy érdeklődő felkeres egy weboldalt, könnyen kezelhető, logikusan felépített, mobilbarát és szélsebes élményre vágyik. Ezeket az igényeket maradéktalanul kiszolgáljuk, ezzel pedig nem csak visszatérésre, hanem vásárlásra is ösztönözzük a látogatókat. Személyre szabott weboldaladdal könnyedén kitűnhetsz majd az egyre nagyobb „zajból”.
3. Vásárlói útvonalakat építünk
A vásárlóid különböző szakaszokon mennek végig, mielőtt egyetlen határozott kattintással kosárba tennék a terméked vagy megrendelnék a szolgáltatásod. A vásárlói útvonalak segítségével érdeklődésük alapján csoportokba soroljuk a potenciális ügyfeleket, hogy a lehető legoptimálisabb módon jussanak el hozzájuk az információk. Logikusan, érthetően, világosan.
4. Egyedi, reszponzív designt alkotunk
Amennyiben rendelkezésre áll, megoldásainkat a már meglévő arculattal összhangba hozzuk; ha szükséges, mindent újratervezünk; de akkor sem esünk kétségbe, ha teljesen a 0-ról kell elkezdenünk építkezni. Bármi is legyen a kiindulópont, az egyedi megjelenés, a konverziót generáló tartalmak és a mobil platformokra optimalizálás minden esetben garantált.
Elképzelések, amik már testet öltöttek
Témához kapcsolódó cikkeink

Felhasználói élmény növelés a webshopodban – 2. rész
A felhasználói élményről szóló cikksorozatunk második részéhez érkeztünk. Ha elolvastad az első részt, már tudod, hogyan kezdj neki a vásárlói igények feltérképezéséhez és valószínűleg már megalkottad a buyer persona-dat.

Felhasználói élmény növelés a webshopodban – 1. rész
A cikkben arra keressük a választ, hogy hogyan növelhető a felhasználói élmény. Megfogalmazunk gyakorlati tippeket, amiket már ma bevezethetsz és megismerkedünk a vásárlói élmény tervezés egyik módszerével.

10 tipp a sikeres karácsonyi Google Ads kampány előkészítéséhez
A karácsony előtti időszakban a vásárlók akár 86%-át is elérhetjük az online térben. És amint a karácsony közelebb kerül, mindenkinek, aki Google kampányt futtat, el kell kezdeni gondolkodni azon, hogyan lehet a kampányokat előkészíteni és finomhangolni a karácsonyi időszakra.
Várjuk a jelentkezésed!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Ajánlatkéréshez töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy minél hamarabb felvehessük Veled a kapcsolatot, és belekezdhessünk a közös munkába.