SZOLGÁLTATÁSAINK

Átlátható, kiszámítható, bevételtermelő
online marketing megoldások
Csomagajánlataink

SZOLGÁLTATÁSAINK

Átlátható, kiszámítható, bevételtermelő
online marketing megoldások
Online marketing szolgáltatás

Csomagajánlataink

WEBSHOP
MARKETING

nettó
400.000 Ft/hó-tól
Bővebben

EGÉSZSÉGÜGYI
MARKETING

nettó
400.000 Ft/hó-tól
Bővebben

EMPLOYER
BRANDING

Kérj személyre szabott
ajánlatot!
Bővebben

KONVERZIÓ OPTIMALIZÁLÁS

nettó 
180.000 Ft/hó-tól
Bővebben

WEBOLDAL
KÉSZÍTÉS

Kérj személyre szabott 
ajánlatot!
Bővebben

LOGÓ-  ÉS ARCULATTERVEZÉS

nettó
200.000 Ft/hó-tól
Bővebben
Az igényfelméréstől a kivitelezésig

A szolgáltatásnyújtás menete

1. Igényfelmérés

A beérkezett igény és piaci kutatásunk alapján összeállítjuk számodra a legideálisabb szolgáltatás csomagot. Elkészítjük vállalkozásodra szabott árajánlatunkat, és egy személyes vagy online találkozón átbeszéljük a részleteket.

2. Szerződéskötés

Az elfogadott árajánlat alapján – titoktartási záradékkal – megkötjük a szerződést. Fontos tudnod, hogy minimum fél évre szerződünk, ezt követően újratárgyaljuk a lehetőségeket. Ha elégedett vagy, folytatjuk a munkát.

3. Stratégiaalkotás

Meghatározzuk az üzleti célod, elkészítjük az ügyfélportfóliód, felmérjük a piaci helyzeted, a versenytársaid, a termékpalettád és a szolgáltatásnyújtásod menetét – szükség esetén javaslatot teszünk a módosításokra.

4. Jogosultságok átvétele

Ahhoz, hogy növekvő pályára állíthassuk a vállalkozásod, hozzá kell férnünk bizonyos felületekhez. A jogosultságok átadása ijesztő lehet, de semmi okod az aggodalomra. Tart minket a titoktartás.

5. Mérés, optimalizálás

Minden munkánk eredményét mérjük, és folyamatosan optimalizálunk. Felhasznált mérőeszközeink: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Search Console, Facebook Pixel, hőtérképek.

6. Rendszeres riportálás

Fontosnak tartjuk, hogy első kézből értesülj közös munkánk eredményességéről, ezért közérthető formában, havonta elküldjük neked az elmúlt időszak mutatóit – így egyértelműen érezheted a változást.
Minden hónapban szeretettel várunk az irodánkban, ahol egy kávé mellett át tudjuk beszélni közös munkánk tapasztalatait, az előttünk álló időszakkal kapcsolatos tudni- és tennivalókat.

Online marketing szolgáltatás

Gyakran ismételt kérdések

Ahhoz, hogy felelősségteljes döntést hozz, fontos, hogy tisztán lásd, mit várhatsz online marketing szolgáltatásainktól:

Miben tud segíteni a FutureManagement?
Ha marketing témakörben megfogalmazódik benned egy kérdés, arra a FutureManagement csapata tudja a választ. Full-service ügynökségünk a weboldalkészítés, a hirdetéskezelés, a márkaépítés, valamint a logo- és arculatterves mellett kiemelt tapasztalattal rendelkezik az egészségügyi és e-commerce marketing területén.
Mikor érdemes igénybe venni egy szolgáltatást?
Ha garantáltan működő bevételnövelő megoldásokra van szükséged. Ha versenytársaid előtt szeretnél járni. Ha tapasztalt szakemberekre akarod bízni vállalkozásod marketing ügyeit. Ha egy olyan csapattal szeretnél együtt dolgozni, ami nemcsak a kéréseidet teljesíti, hanem előremutató ötletekkel is támogatja a fejlődésed.
Hogyan lehet igénybe venni egy szolgáltatást?

Írhatsz, hívhatsz vagy személyesen is felkereshetsz bennünket – ahogy neked a legkényelmesebb. Kapcsolat oldalunkon megtalálod az elérhetőségeinket, ajánlatkérő sablonunkat kitöltve konkretizálhatod az elképzeléseidet, a legfontosabb tudnivalókról (például a szolgáltatásainkról vagy a csomagajánlatainkról) pedig a weboldalunkon tájékozódhatsz.

Mi a menete a közös munkának?

Az első lépés minden esetben az ajánlatkérés – ezt megteheted ide kattintva, vagy elérhetőségeink valamelyikén is felveheted velünk a kapcsolatot. Egy személyes (ingyenes) konzultáció keretében összevetjük az igényeket a lehetőségekkel, és amennyiben mindkét fél elégedett, a szerződésben lefektetett feltételek mentén megkezdjük a közös munkát.

Milyen szerződési feltételei vannak a közös munkának?
A szolgáltatások igénybevételekor az Általános Szerződési Feltételekben megfogalmazott feltételek az irányadóak. Amennyiben további kérdések merültek fel benned, fordulj hozzánk bizalommal!
Mennyibe kerül egy marketing szolgáltatás?

Szolgáltatásainkat – az egyéni igényekhez igazodva – csomagajánlatok formájában veheted igénybe. Ha bizonytalan vagy, hogy melyik ajánlat lehet számodra az ideális választás, szívesen segítünk a döntésben.

Milyen iparági szereplőkkel dolgoztok együtt?

Az etikai kódexünkben lefektetett szabályok szerint kizárólag olyan vállalkozókkal és cégekkel dolgozunk együtt, akik társadalmilag hasznos tevékenységet folytatnak, munkájukat pedig törvényesen és etikusan végzik.

Mennyi idő az együttműködés elindítása?

Amennyiben a személyes találkozást követően megállapodás születik, a közös munka akár a szerződéskötés napján elkezdődhet. Egy projektindító megbeszélés során szakembereink között kiosztjuk a feladatokat, és a megbeszélt határidőket szem előtt tartva megkezdjük a munkát.

Mi garantálja, hogy megtérülő lesz az együttműködés?

Sokkal könnyebb belevágni az ismeretlenbe, ha az út végén garantált a siker. Ennek tudatában hoztuk létre az árbevétel garanciát, amely minden leendő ügyfelünk számára biztosítékot jelent (egy webshop esetében például csapatunk vállalja, hogy a közös munka ideje alatt a vállalkozás legalább akkora árbevételre tesz szert, mint jelenleg).

A Bisnode minősítése szerint cégünk alacsony pénzügyi kockázatú besorolással rendelkezik – ezt a magyar piacon csupán a cégek 7,44 százaléka mondhatja el magáról. A FutureManagement az alapítás éve óta töretlenül fejlődik, jelenleg több mint 40 ügyféllel dolgozunk együtt, 2021-ben IFKA minősítést szereztünk, tavaly pedig 80 milliós költés mellett közel 3 milliárd Ft bevételt termeltünk a partnereinknek.

Hol lehet veletek személyesen találkozni?

Irodánk Debrecenben, a Simonyi út 36/B alatt található. Hétköznapokon – előre egyeztetett időpontban – ezen a címen elérhetők vagyunk, de más városokban is rendelkezésre állunk egy személyes találkozóra.

Stratégiai szemlélet

Az ad hoc posztolásnak és idényszerű hirdetéseknek vége számodra. Megalkotjuk megkülönböztető stratégiádat, amivel kítűnsz, és következetesen ezt és e mentén kommunikálunk.

Transzparens adatok

Hetente küldött jelentéseinkben minden adatot kozmetika nélkül találsz, ami munkánk eredményességét prezentálja, és ami vállalkozásod szempontjából érdekes neked.

Havi konzultáció

Legalább havonta egy alkalommal találkozunk személyesen, vagy a virtuális térben, és átbeszéljük új elképzeléseinket, tapasztalatainkat a hatékonyabb közös munkáért.

Azonnali reagálás

Telefonjaidra, e-mailjeidre azonnal reagálunk, visszahívunk. Azonnali problémamegoldást ne várj, de mindig tájékoztatunk a határidőkről, melyeket betartunk.

Kreatív munkavégzés

Ügyfeleink több mint 20 különböző iparágban dolgoznak, személyes készségeinken túl ez jelenti kreativitásunk igazi forrását: a különbözőség.

Mostantól nem kell foglalkoznod vállalkozásoddal

Ha azt gondolod, hogy innentől kezdve csak a bevételeket kell költened, tévedsz. Továbbra is szükség van ötleteidre, szemléletmódodra, és szakmaiságra a részedről.

Munkavállalói szemlélet

Nem neked, hanem veled dolgozunk sikereidért. Így számunkra mindig a tisztánlátás lesz az első, mégha ezt néha nem túl jó hallani.

Azonnali, ugrásszerű növekedés

Tartós eredményeket, tesztelést és minőségi munkát nem lehet létrehozni 1-2 hét alatt. Türelemmel kell lenned. Mi a maratonban hiszünk, ehhez alkotunk stratégiát.

Like-ban mért teljesítmény

Valódi mutatókkal dolgozunk, ez pedig nem a like-ok száma – ami talán számodra a legszembetűnőbb lehet. Így ne ebben mérd munkánk értékét, mert ez egy sokadlagos mutató.

Véleményre alapozás

Piaci visszajelzésekre és mért adatokra alapozva végezzük a munkánkat – a vélemény csak akkor számít, ha ugyanilyen alapokból táplálkozik.

Támogatás, biztosíték, garancia

Együttműködésünk alappillérei


TÁMOGATÁS

a sikeres együttműködéshez


PROJEKTMENEDZSER

Felkészült projektmenedzsereink gondoskodnak róla, hogy kérdéseidre mihamarabb választ kapj, kéréseidet pedig továbbítják az ügyben illetékes kollégáknak.
BIZTOSÍTÉK

a teljes átláthatóságra


HAVI JELENTÉS

Minden hónapban elküldjük részletes, közérthető jelentésünket, amelynek köszönhetően számszerűsíthetővé és teljes mértékben átláthatóvá válik a munkánk.
GARANCIA

AZ ETIKUS MAGATARTÁSRA


KIZÁRÓLAGOSSÁG

Egyazon iparágban, egyazon településen, kizárólag egyetlen céggel dolgozunk együtt. Mivel kulcsfontosságú üzleti és személyes adatokat látunk, így tartjuk etikusnak.

Lépj velünk kapcsolatba!

Elérhetőségeink
[email protected]+36 30 454 81 64
IRODA
4028 Debrecen, Simonyi út 36/B.
checkmark-circlecross-circle