Szolgáltatásaink

Átlátható, kiszámítható, bevételtermelő
online marketing szolgáltatások

Egyedi igényeid

vannak?

Töltsd ki általános ajánlatkérőnket.
Ajánlatot kérek!

Az igényfelméréstől a kivitelezésig

A szolgáltatásnyújtás
menete

1. Igényfelmérés

A beérkezett igény és piaci kutatásunk alapján összeállítjuk számodra a legideálisabb szolgáltatás csomagot. Elkészítjük vállalkozásodra szabott árajánlatunkat, és egy személyes vagy online találkozón átbeszéljük a részleteket.

2. Szerződéskötés

Az elfogadott árajánlat alapján – titoktartási záradékkal – megkötjük a szerződést. Fontos tudnod, hogy minimum fél évre szerződünk, ezt követően újratárgyaljuk a lehetőségeket. Ha elégedett vagy, folytatjuk a munkát.

3. Stratégiaalkotás

Meghatározzuk az üzleti célod, elkészítjük az ügyfélportfóliód, felmérjük a piaci helyzeted, a versenytársaid, a termékpalettád és a szolgáltatásnyújtásod menetét – szükség esetén javaslatot teszünk a módosításokra.

4. Jogosultságok átvétele

Ahhoz, hogy növekvő pályára állíthassuk a vállalkozásod, hozzá kell férnünk bizonyos felületekhez. A jogosultságok átadása ijesztő lehet, de semmi okod az aggodalomra. Tart minket a titoktartás.

5. Mérés, optimalizálás

Minden munkánk eredményét mérjük, és folyamatosan optimalizálunk. Felhasznált mérőeszközeink: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Search Console, Facebook Pixel, hőtérképek.

6. Rendszeres riportálás

Fontosnak tartjuk, hogy első kézből értesülj közös munkánk eredményességéről, ezért közérthető formában, havonta elküldjük neked az elmúlt időszak mutatóit – így egyértelműen érezheted a változást.

Minden hónapban szeretettel várunk az irodánkban, 
ahol egy kávé mellett át tudjuk beszélni közös munkánk tapasztalatait, az előttünk álló időszakkal kapcsolatos tudni- és tennivalókat.

Online marketing szolgáltatások

Gyakran ismételt
kérdések

Mi történik, ha írok nektek?

Egy munkanapon belül visszahívunk és pár percben megbeszéljük, hogy miben lehetünk a segítségedre. Ha találunk közös pontot, akkor egy online, vagy személyes beszélgetés keretében folytatjuk az eszmecserét és remélhetőleg mi leszünk az a cég akit kerestél.

Az első találkozást is ki kell fizetni?

Dehogy, az elég bunkó dolog lenne. Természetesen semmit sem kell kifizetni szerződéskötés előtt!

Beszélhetünk akkor is, ha a versenytársamnak dolgoztok?

Amennyiben közvetlen konkurensednek dolgozunk azonos piacon, akkor azt még telefonban jelezzük és ekkor sajnos fel kell függesztenünk a diskurzust. Tudod iparági kizárólagossággal dolgozunk. Amennyiben nem tudjuk eldönteni, hogy közvetlen versenyhelyzetben vagy-e egyik meglévő ügyfelünkkel, akkor megkérdezzük az ügyfelet, hogy engedélyezi-e a kapcsolatfelvételt és addig a türelmedet kérjük. Szerintünk ez így korrekt.

Kreatívokat nekem kell adnom?

Természetesen nem – prémium ügynökségeknél ez nem is szokás, hiszen a folyamatosan megújuló kreatívok elkészítése a hirdetési szolgáltatás része, mi készítjük valamennyi szükséges kreatívot.

Miért jó a kampánymenedzsmentetek?

Senior kollégáink hatalmas tapasztalattal bírnak belfoldi és külföldi kapányokban egyaránt. Nincsenek junior kollégáink ebben a divízióban. Folyamatosan fejlesztjük kollégáinkat és tanulásra ösztönözzük őket. Ez a professzionális elköteleződés és szoftvereink lehetőséget adnak arra, hogy  mindig a maximumot hozzuk ki az online hirdetésekből. 

És milyen megtérülésre számíthatok?

Az online hirdetéseknél országtól, iparágtól és piactól függően a 4-5-ös ROAS-t tartják megfelelő teljesítmény mérőszámnak, de mi ezektől minden esetben jobbat akarunk elérni.

Milyen távra kell elköteleződnöm?

A munkánk minőségével igyekszünk magunknál tartani a jó ügyfeleket. Több szerződéses konstrukciónk is van, a legszigorúbb esetében is maximum 2 hónapos felmondással bármikor kiszállhatsz, de ha emiatt aggódsz, akár 1 hónapra is örömmel lemegyünk a számok mellett ugyanis a kémia lesz a legfontosabb a kapcsolatunkban.

Kik dolgoznak a marketingeden?

Együttműködéseink alkalmával egy tapasztalt csapat dolgozik, sok kreatív kollégával, akik mind senior tapasztalattal rendelkeznek, amely nálunk 5+ év. A delegált csapat tagjai magában foglal egy marketing vezetőt, egy kijelölt marketing menedzsert, kampánymenedzsereket és szükség esetén egy profi grafikust vagy webfejlesztőt. A kapcsolattartás szempontjából csak a marketing menedzserrel kell egyeztetned, mivel a csapat a háttérben összehangolja a feladatokat és gondoskodik a projektek sikeres lebonyolításáról.

Együttműködésünk alappillérei

1. TÁMOGATÁS A SIKERES EGYÜTTMŰKÖDÉSHEZ

PROJEKTMENEDZSER

Felkészült projektmenedzsereink gondoskodnak róla, hogy kérdéseidre mihamarabb választ kapj, kéréseidet pedig továbbítják az ügyben illetékes kollégáknak.

2. BIZTOSÍTÉK A TELJES ÁTLÁTHATÓSÁGRA

HAVI JELENTÉS

Minden hónapban elküldjük részletes, közérthető jelentésünket, amelynek köszönhetően számszerűsíthetővé és teljes mértékben átláthatóvá válik a munkánk.

3. GARANCIA AZ ETIKUS MAGATARTÁSRA

KIZÁRÓLAGOSSÁG

Egyazon iparágban, egyazon településen, kizárólag egyetlen céggel dolgozunk együtt. Mivel kulcsfontosságú üzleti és személyes adatokat látunk, így tartjuk etikusnak.

Felfedeznéd

a márkádban
rejlő valódi
potenciált?

Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető
és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető

Lépj be
velünk együtt
a jövőbe!

Bizonyítványaink:

crossmenuchevron-down