StayFamilyPark

Esettanulmány

Iparág: Ingatlan – környezettudatos lakópark fejlesztés
Időtartam: 2025. I. negyedév
Fő célkitűzésekMagas értékű, még építés alatt álló ingatlanok online értékesítése, Érdeklődők generálása prémium telek- és háztípusokra, Modern és bizalomépítő webes megjelenés

Kiindulási helyzet és kihívások

A StayFamilyPark egy Hajdúböszörményben megvalósuló, zöld szemléletű lakópark, amely a környezettudatos vásárlókra és prémium érdeklődőkre céloz. A projekt során az volt a cél, hogy:
egy modern, bizalomépítő weboldalon keresztül még meg nem épült házak iránt keltsünk érdeklődést,
és a lehető legtöbb konvertáló leadet szerezzük online csatornákon keresztül.
már az induláskor konverzióbarát, modern és edukatív digitális jelenlétet hozzon létre.
A kihívás az volt, hogy a termék fizikai hiánya (nincs még látogatható ház) ellenére is elindítsuk az érdeklődési hullámot – csak vizualitásra és UX-re támaszkodva.

Stratégia és megközelítés

A projekt gerincét egy jól átgondolt, vizuálisan erős weboldal és leadgeneráló kampányrendszer alkotta:
Weboldal
Letisztult, reszponzív dizájn
Interaktív telekválasztó térkép, ahol a látogató kiválaszthatja a telket és a hozzá tartozó háztípust, stílust
Modern technológiai megoldások + bizalmat keltő tartalmi elemek
Kampányeszközök
Meta (Facebook, Instagram): háztípusokra és településre célzott kreatívok
Google Ads: keresési kampányok ingatlan kulcsszavakra
Landing fókusz: minden kampány a webes árajánlatkérő formra futott be

A megvalósítás lépései

1.

Webdesign + UX struktúra fejlesztése az interaktív térképes funkcióhoz

2.

Árajánlatkérő rendszer logikájának kidolgozása

3.

Meta hirdetésstratégia kialakítása: lokáció, érdeklődés, lookalike

4.

Kampányindítás – A/B tesztelés kreatívokra

5.

Céloldalak optimalizálása és lead tracking beállítása

6.

Negyedéves riport és finomhangolás

Eredmények számokban

Meta 
költés
2024 Q4
0Ft
2025 Q0
0Ft
Változás
+0%
Beérkezett 
leadek száma
2024 Q4
0db
2025 Q0
0db
Változás
+0%
Cost per lead 
(CPL)
2024 Q4
0Ft
2025 Q0
0Ft
Változás
-0%
Online értékesítés
+0Ft

"A weboldal használata élményszerű, a telekválasztó térkép lenyűgözi az érdeklődőket. A hirdetések célba találtak – folyamatosan jönnek az ajánlatkérések."

Ügyfélvélemény

Tanulságok és best practice-ek

A vizualitás és interakció kombinációja (pl. interaktív térkép) kiemelkedően hatékony prémium termékeknél is
Még fizikai „termék” nélkül is lehet konverziót generálni, ha jól van felépítve a webes funnel
A stabil hirdetési költés melletti leadnövekedés és CPL-csökkenés hosszú távú kampányerőt jelez
Meta hirdetések erőteljesen konvertálnak, ha jól célzott kreatívokkal és egyszerű árajánlatkérési lépéssel párosulnak

Tetszett, amit láttál? 
Alkalmazd a gyakorlatban is!

Építsük fel együtt a márkádat, amit jól pozícionálva eljuttatunk a célközönségedhez.

Felfedeznéd

a márkádban
rejlő valódi
potenciált?

Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető
és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető

Bizonyítványaink:

FM Brandelő
FM Brandelő
Podcast
bubblerocketcrossmenuchevron-down