Hibridsövény

Esettanulmány

Iparág: Kertépítés – sövény termékek, webáruház több országban
Időtartam: 1 hetes kiemelt kampányidőszakok 2025 tavaszán
Fő célkitűzésekRövid távon kiemelkedő megtérülés elérése, Meta kampányok hatékonyságának mérése több országban

Kiindulási helyzet és kihívások

A Hibridsövény csapata webáruházaiban több országban (HU, PL, SK, RO, CZ) értékesít természetes hatású, gyorsan növő sövénymegoldásokat. A cél az volt, hogy:
fókuszált, rövid kampányidőszak alatt kiemelkedő megtérülést érjünk el,
teszteljük a Meta hirdetési rendszer teljesítményét több piacon,
és kis költésből maximális bevételt hozzunk – az úgynevezett "kampányturbó" stratégia szerint.

Stratégia és megközelítés

A kampány a „több ország – egy üzenet – célzott kreatív” elv alapján működött.
Magyar kampány (videó kreatív):
Időszak: 2025. március 1–7.
Üzenet: természetes hatás, gyors telepítés, tavaszi szezonkezdés
Célzás: kerttulajdonosok, vidéki lakosság, kertészeti érdeklődés
Kreatív: videóhirdetés a termék működéséről és előtte–utána hatásról
Lengyel kampány (fotó kreatív):
Időszak: 2025. április 20–26.
Üzenet: bizalomépítő fotóhirdetés és szezonális promóció
Kreatív: egyszerű, hatásos képi anyag egyetlen terméktípussal

A megvalósítás lépései

1.

Országspecifikus célközönségek meghatározása

2.

Kreatív lokalizálás (nyelv, szezon, előnyök)

3.

Kampányok beállítása Meta hirdetéskezelőben

4.

Konverziókövetés pontos beállítása minden régióban

5.

Kampány után: teljesítmény- és ROAS-elemzés

Eredmények számokban

Magyar (videó)
Költség (Ft)
0
Bevétel (Ft)
0
ROAS
0x
Lengyel (fotó)
Költség (Ft)
0
Bevétel (Ft)
0
ROAS
0x

„Hihetetlen, hogy ilyen kis költéssel ennyi vásárlást lehet elérni – főleg új országban! A Meta kampányaink még sosem voltak ennyire hatékonyak.”

Ügyfélvélemény

Tanulságok és best practice-ek

Rövid, jól célzott kampányidőszak is hozhat kiemelkedő megtérülést
A helyi sajátosságok figyelembevétele (nyelv, képi világ, szezon) növeli a konverziós arányt
Különösen a vizuálisan erős kreatívok és tiszta üzenetek működnek jól nemzetközi szinten
Meta hirdetéskezelő jól skálázható, ha az alapstratégia erős

Tetszett, amit láttál? 
Alkalmazd a gyakorlatban is!

Építsük fel együtt a márkádat, amit jól pozícionálva eljuttatunk a célközönségedhez.

Felfedeznéd

a márkádban
rejlő valódi
potenciált?

Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető
és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető

Bizonyítványaink:

FM Brandelő
FM Brandelő
Podcast
bubblerocketcrossmenuchevron-down