Fő célkitűzések: Vásárlásszám és árbevétel radikális növelése, Kampánystruktúra újragondolása, üzenetfrissítés, Kereső- és közösségi platformokon eladásfókuszú hirdetések futtatása
Kiindulási helyzet és kihívások
A Babátszeretnénk.hu célcsoportja gyermekvállalás előtt álló párok – egy érzékeny, emocionálisan is mélyen érintett közönség. A fő kihívás:
hogyan építsünk bizalmat és hitelességet,
miközben kereskedelmi céllal kommunikálunk,
és valódi konverziókat generálunk.
Az ügyfél már futtatott kampányokat, de korlátozott eredményekkel, így a stratégiai és kreatív újratervezés elengedhetetlenné vált.
Stratégia és megközelítés
A kampány középpontjába a problématudatra épülő, empatikus, mégis ösztönző kommunikáció került:
Üzeneti és kampányrendszer:
Akciós kampány a termékfókusz erősítésére (időszakos kedvezmények)
Kreatív üzenetváltás: “Segítünk neked is családdá válni” vs. „Most vásárolj 20% kedvezménnyel”
Átlátható, bizalomépítő hirdetési szövegek – valós vásárlói vélemények, tanúsítványok
Termékoldalon „Best Seller” és tudományos ajánlás megjelenítése
Csatornák
Google Ads: fő konverziós forrás – termékkulcsszavakra célzott hirdetések
Új kreatívok: fotók, videók, vásárlói vélemények, címkék
4.
Google Ads fiók finomhangolás (kulcsszavak, céloldalak)
5.
Meta kampányok optimalizálása (formátum és célzás)
6.
Eredmények követése, folyamatos tesztelés, skálázás
Eredmények számokban
2025. febr. 1 – márc. 14.
Vásárlások
0
Felhasználók
0
Árbevétel
0Ft
2025. márc. 15 – ápr. 30.
Vásárlások
0
Felhasználók
0
Árbevétel
0Ft
„A kampány nemcsak eladásokat hozott – megerősítette a márkánk célját is. Olyan párokat értünk el, akik valóban segítségre vártak, és ez érződött a visszajelzésekben is.”
Ügyfélvélemény
Tanulságok és best practice-ek
Érzékeny témáknál kombinálni kell a racionalitást (akció, ár) és az érzelmeket (támogatás, hitelesség)
Google Ads kiemelkedően konvertál egészségügyi webshopnál, de csak megfelelő landing + üzenet mellett
Meta kampányok hatása erősen nő, ha az organikus tartalmak is promóciót kapnak (hitelesség!)
A vizuális bizalomépítő elemek (vásárlói vélemények, tanúsítványok, ajánlások) valóban konverziót hoznak
Tetszett, amit láttál? Alkalmazd a gyakorlatban is!
Építsük fel együtt a márkádat, amit jól pozícionálva eljuttatunk a célközönségedhez.