BabátSzeretnénk

Esettanulmány

Iparág: Egészség – termékenységet támogató étrend-kiegészítők webáruháza
Időtartam: 2025. február 1. – április 30.
Fő célkitűzések: Vásárlásszám és árbevétel radikális növelése, Kampánystruktúra újragondolása, üzenetfrissítés, Kereső- és közösségi platformokon eladásfókuszú hirdetések futtatása

Kiindulási helyzet és kihívások

A Babátszeretnénk.hu célcsoportja gyermekvállalás előtt álló párok – egy érzékeny, emocionálisan is mélyen érintett közönség. A fő kihívás:
hogyan építsünk bizalmat és hitelességet,
miközben kereskedelmi céllal kommunikálunk,
és valódi konverziókat generálunk.
Az ügyfél már futtatott kampányokat, de korlátozott eredményekkel, így a stratégiai és kreatív újratervezés elengedhetetlenné vált.

Stratégia és megközelítés

A kampány középpontjába a problématudatra épülő, empatikus, mégis ösztönző kommunikáció került:
Üzeneti és kampányrendszer:
Akciós kampány a termékfókusz erősítésére (időszakos kedvezmények)
Kreatív üzenetváltás: “Segítünk neked is családdá válni” vs. „Most vásárolj 20% kedvezménnyel”
Átlátható, bizalomépítő hirdetési szövegek – valós vásárlói vélemények, tanúsítványok
Termékoldalon „Best Seller” és tudományos ajánlás megjelenítése
Csatornák
Google Ads: fő konverziós forrás – termékkulcsszavakra célzott hirdetések
Meta hirdetések: brandépítés + remarketing
Videós kampányok: reach kampányban
Organikus posztok promózása: célzottan hitelesebb megjelenés
Hírlevél: akciók + tartalomkombináció

A megvalósítás lépései

1.

Kampánystruktúra újratervezése (Google + Meta)

2.

Akciók időzítése és kommunikációja

3.

Új kreatívok: fotók, videók, vásárlói vélemények, címkék

4.

Google Ads fiók finomhangolás (kulcsszavak, céloldalak)

5.

Meta kampányok optimalizálása (formátum és célzás)

6.

Eredmények követése, folyamatos tesztelés, skálázás

Eredmények számokban

2025. febr. 1 
– márc. 14.
Vásárlások
0
Felhasználók
0
Árbevétel
0Ft
2025. márc. 15 – ápr. 30.
Vásárlások
0
Felhasználók
0
Árbevétel
0Ft

„A kampány nemcsak eladásokat hozott – megerősítette a márkánk célját is. Olyan párokat értünk el, akik valóban segítségre vártak, és ez érződött a visszajelzésekben is.”

Ügyfélvélemény

Tanulságok és best practice-ek

Érzékeny témáknál kombinálni kell a racionalitást (akció, ár) és az érzelmeket (támogatás, hitelesség)
Google Ads kiemelkedően konvertál egészségügyi webshopnál, de csak megfelelő landing + üzenet mellett
Meta kampányok hatása erősen nő, ha az organikus tartalmak is promóciót kapnak (hitelesség!)
A vizuális bizalomépítő elemek (vásárlói vélemények, tanúsítványok, ajánlások) valóban konverziót hoznak

Tetszett, amit láttál? 
Alkalmazd a gyakorlatban is!

Építsük fel együtt a márkádat, amit jól pozícionálva eljuttatunk a célközönségedhez.

Felfedeznéd

a márkádban
rejlő valódi
potenciált?

Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető
és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető

Bizonyítványaink:

FM Brandelő
FM Brandelő
Podcast
bubblerocketcrossmenuchevron-down