Megfizethetőbútor

Esettanulmány

Iparág: Online bútor webáruház
Időtartam: 11 napos kampány
Fő célkitűzésekForgalom- és konverziónövelés rövid idő alatt, Többcsatornás kampány szinkronizálása

Kiindulási helyzet és kihívások

A megfizethetobutor.hu egy ár-érték arányban erős bútorokat kínáló online áruház. Az ügyfél célja az volt, hogy egy rövid, intenzív kampánnyal:
jelentősen megnövelje az eladásokat,
aktivizálja a meglévő célcsoportot,
és többcsatornás megközelítéssel új érdeklődőket érjen el.
A kihívás az időkeret: egy mindössze 11 napos kampányidőszak alatt kellett maximális hatást elérni.

Stratégia és megközelítés

A kampányt "BútorFeszt" néven indítottuk, szinkronban több digitális csatornán:
Google Ads: fókuszban az aktív keresők, termékkategóriákra célzott hirdetések
Meta (Facebook és Instagram): vizuálisan erős, akciót kommunikáló hirdetések
OptiMonk: minden látogató számára megjelenő „sticky bar” visszaszámlálóval
Hírlevél: célzott eDM a meglévő feliratkozók aktiválására

A megvalósítás lépései

1.

Ajánlat és kampánykoncepció kialakítása

2.

Google Ads kampánycsoportok újragondolása és optimalizálása

3.

Meta kampány (Furniture Test 2.0): kreatív és célzás tesztelése

4.

OptiMonk sticky bar időzítése, helyes CTA beállítása

5.

Kampányidőszak folyamatos mérése GA4-ben

6.

Rövid távú eredmények értékelése, visszacsatolás

Eredmények számokban

Google Ads vásárlás
0
db
Facebook 
vásárlás
0
db
Hírlevélből 
vásárlás
0
db
OptiMonk 
konverzió
0
db
Kampánymegjelenések (OptiMonk)
0
alkalommal
Kattintások OptiMonk-ról
0
db
Konverziónövekedés összesen
+0%
az előző heti átlaghoz képest

„A kampány rövidsége ellenére érezhető volt a forgalomnövekedés – különösen a Google Ads teljesített jól, de az OptiMonk sticky bar is meglepően hatékony volt!”

Ügyfélvélemény

Tanulságok és best practice-ek

Az időszűk kampányok is lehetnek hatékonyak, ha a csatornák és ajánlatok jól összehangoltak
A vizuálisan hangsúlyos visszaszámlálók növelik a sürgősségérzetet → ez konverziót eredményez
A Google Ads továbbra is az egyik legjobb megtérülést hozó csatorna bútorpiacon
A jövőre nézve: hosszabb kampányidőszakkal még nagyobb eredmények érhetők el

Tetszett, amit láttál? 
Alkalmazd a gyakorlatban is!

Építsük fel együtt a márkádat, amit jól pozícionálva eljuttatunk a célközönségedhez.

Felfedeznéd

a márkádban
rejlő valódi
potenciált?

Írj nekünk és aknázzuk ki együtt a lehetőségeket!
Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk.
Oláh Bertold - stratégiai vezető
és Szikszai Tamás - üzletfejlesztési vezető

Bizonyítványaink:

FM Brandelő
FM Brandelő
Podcast
bubblerocketcrossmenuchevron-down