Fő célkitűzések: Forgalom- és konverziónövelés rövid idő alatt, Többcsatornás kampány szinkronizálása
Kiindulási helyzet és kihívások
A megfizethetobutor.hu egy ár-érték arányban erős bútorokat kínáló online áruház. Az ügyfél célja az volt, hogy egy rövid, intenzív kampánnyal:
jelentősen megnövelje az eladásokat,
aktivizálja a meglévő célcsoportot,
és többcsatornás megközelítéssel új érdeklődőket érjen el.
A kihívás az időkeret: egy mindössze 11 napos kampányidőszak alatt kellett maximális hatást elérni.
Stratégia és megközelítés
A kampányt "BútorFeszt" néven indítottuk, szinkronban több digitális csatornán:
Google Ads: fókuszban az aktív keresők, termékkategóriákra célzott hirdetések
Meta (Facebook és Instagram): vizuálisan erős, akciót kommunikáló hirdetések
OptiMonk: minden látogató számára megjelenő „sticky bar” visszaszámlálóval
Hírlevél: célzott eDM a meglévő feliratkozók aktiválására
A megvalósítás lépései
1.
Ajánlat és kampánykoncepció kialakítása
2.
Google Ads kampánycsoportok újragondolása és optimalizálása
3.
Meta kampány (Furniture Test 2.0): kreatív és célzás tesztelése
4.
OptiMonk sticky bar időzítése, helyes CTA beállítása
5.
Kampányidőszak folyamatos mérése GA4-ben
6.
Rövid távú eredmények értékelése, visszacsatolás
Eredmények számokban
Google Ads vásárlás
0
db
Facebook vásárlás
0
db
Hírlevélből vásárlás
0
db
OptiMonk konverzió
0
db
Kampánymegjelenések (OptiMonk)
0
alkalommal
Kattintások OptiMonk-ról
0
db
Konverziónövekedés összesen
+0%
az előző heti átlaghoz képest
„A kampány rövidsége ellenére érezhető volt a forgalomnövekedés – különösen a Google Ads teljesített jól, de az OptiMonk sticky bar is meglepően hatékony volt!”
Ügyfélvélemény
Tanulságok és best practice-ek
Az időszűk kampányok is lehetnek hatékonyak, ha a csatornák és ajánlatok jól összehangoltak
A vizuálisan hangsúlyos visszaszámlálók növelik a sürgősségérzetet → ez konverziót eredményez
A Google Ads továbbra is az egyik legjobb megtérülést hozó csatorna bútorpiacon
A jövőre nézve: hosszabb kampányidőszakkal még nagyobb eredmények érhetők el
Tetszett, amit láttál? Alkalmazd a gyakorlatban is!
Építsük fel együtt a márkádat, amit jól pozícionálva eljuttatunk a célközönségedhez.