Fékevesztett Barbie kollaborációk - a marketing rózsaszín köde
Te is rózsaszínben látod a világot? 2023-ban ehhez szerelmesnek sem kell lenni. A várva várt Barbie film ugyanis megérkezett, vele együtt pedig jött divatirányzat, limitált termékek és teljes fanatizmus. Érdekel milyen brandépítés megy végbe? Akkor come on Barbie, let’s go party, olvasd el cikkünket!
Amennyiben egy szikla alatt élsz és még nem hallottad: az igazi a Matteltől minden márkát felőröl!
Gyerekkorunk vékony, szőke, kékszemű, plasztik sztárja élőszereplős filmben tér vissza és a hypevonatra márkák hada is jegyet váltott.
A Margot Robbie és Ryan Gosling által vezetett sztárparádén túl a Barbie film a képzelet, ideák, varázslat és valóság közötti viszonyok, a társas kapcsolatok és társadalmi szerepeket is bontogatja és mindezt egy nagy adag humorral teszi. A Mattel legnagyobb örömére most a rajongás sosem látott méreteket öltött, számos márka együttműködés, sőt teljes trend vonal épült szívünk kedvenc rózsaszín dívájára. Bizony, a Barbiecore létezik, és semmit sem tehetünk, hogy megállítsuk!
Persze nem is tennénk, hisz a brand kooperációk ékes példáit szülte a helyzet, amit mi imádunk tanulmányozni. Lássuk is, hogy milyen egyedi termékek születtek, hogy feltegyék a (Barb)i-re a pontot!
Ha márkaegyüttműködésekre gondolunk, tudjuk, hogy nincs semmi új a Nap alatt. Jellemző gyakorlat ez ugyanis, különösen a divat és a szépségipar területén. Van azonban valami a Barbie márkanévvel ellátott kollaborációk számában és hevességében, amelyek idén nyáron már a téboly határát súrolják. Barbie stílusú cipők, papucsok, ruhák… értjük. Barbie márkás illatgyertyák, és “Barbie ízű” fagyi… sounds weird, but I’ll allow it. Nade Barbie márkás kutyaruha? Nos ízlése válogatja. Egy biztos, a Barbie film nagy hatással volt számos márka termék kínálatára.
Íme (a teljesség igénye nélkül) a Barbie kollabok listája, az InStyle értesülései alapján:
A márka kollabokon felül, a film népszerűsítése kedvéért a teljes Google felület rózsaszínbe öltözik, ha a Barbie filmre, vagy a szereplőire rákeresel a promóciós időszakban. Ezt próbáltad már?
Mit gondolsz a Barbicore esztétika szárnyalásáról? Túlzó flancolás, bosszantó vattacukor, vagy régóta vágyott nosztalgikus örömkor elérkezése?
A Barbie fim már elérhető a mozikban, az imádóknak jó szórakozást, az utálóknak pedig üzenjünk: még mindig ott az Oppenheimer…
A márkánk hírnevének építésére és pozitív megítélésének megtartására fontos időt és energiát szánni. Nemcsak munkáltatói márkaépítés szempontjából fontos, hanem a szolgáltatásaink, termékeink eladhatósága miatt is. A fogyasztók számára a márka nem csupán terméket vagy szolgáltatást jelent, hanem értéket, érzelmeket és tapasztalatokat is.
A céges adminisztráció és dokumentumok naprakészen tartása sok cég mumusa, azonban érdemes időt szakítanunk erre is. A munkaköri leírások aktualizálása például többszörösen kifizetődik, mutatjuk, hogyan!
A válasz röviden: igen. Azonban nem mindegy, hogy milyen formában. Heti témánkat egyik ügyfelünk inspirálta, akinek most több CSR projektje is van és felmerült bennük a kérdés: hogyan kommunikáljunk erről a nagyvilágban?Nézzünk meg néhány jó példát és lessünk el pár megoldást!
Érdemes úgy felépítenünk a karrieroldalunkat, hogy az ne a kedvét szegje az érdeklődőnek, hanem gazdagodjon hasznos, plusz információkkal a munkakörről, illetve könnyen és egyszerűen tudjon jelentkezni az állásra.
Nézzünk meg néhány jó példát és lessünk el pár megoldást!
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.