Cikkeink

Hirdetések beállításáról, brandépítésről, weboldal készítésről, szövegírásról, közösségi média kommunikációról és egyéb izgalmas témákról
Tőlünk, Neked, lényegretörően, közérthetően
2018.10.26.
Az organikus Instagram növekedés titkai

AZ ORGANIKUS INSTAGRAM NÖVEKEDÉS TITKAI A közösségi média platformok mára a (magán és üzleti) kommunikáció legjelentősebb felületeivé nőtték ki magukat. Bár személyes tapasztalataim és véleményem szerint nem minden esetben a számok a legfontosabbak, napjainkban vállalkozások és magánemberek ezrei vágynak hatalmas social media, köztük Instagram bázisra. Éppen ezért a FutureManagement csapatával arra gondoltunk, mai cikkemben megosztom […]

Elolvasom
2018.10.24.
6+1 leggyakoribb hiba, amit elkövethetsz, amikor Facebook hirdetéseket készítesz

Hirdetési útikalauz, nem csak „stopposoknak” Ma a hazai online marketing alapja – a csökkenő elérések és dráguló kattintások ellenére is -, hogy a Facebook hirdetés költséghatékony és konverzió fókuszú, ha megfelelő és hiba nélküli a célzási beállítás. Az alábbi blogbejegyzésünkben összegyűjtöttük azokat a leggyakoribb hibákat, amikkel munkánk során találkozunk, és amelyek akár a teljes kampányteljesítményt […]

Elolvasom
2018.10.22.
A storytelling a legjobb módja az eszmék kreatív átadásának

Bevezetés Ebben a felgyorsult társadalomban, ahol a világ folyamatosan fejlődik és változik, az információstechnológia és a tudásgazdaság korában mindenki annyit ér, amennyit az ötletei. A történetmesélés a legjobb módja, az eszmék kreatív átadásának.  Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik? Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán jó történet? Hamarosan válasz kapsz kérdéseidre […]

Elolvasom
2018.10.03.
Instagram útmutató a vállalkozásod fejlesztéséhez – 4. rész

Így tedd a legfiatalabb generáció tagjait is elkötelezett rajongóddá, az Instagramon A Facebook IQ kutatásából kiderül az Instagram jelenleg a második legfontosabb közösségi média csatorna a Facebook után. A kutatás meglehetősen átfogó volt hiszen, közel 12 ezer tizenévest és fiatal felnőttet kérdeztek meg az Instagram használat kapcsán.  A felmérés olyan kérdésekre kereste a választ, hogy […]

Elolvasom
2018.09.26.
Instagram útmutató a vállalkozásod fejlesztéséhez – 3. rész

Tudatos márkaépítés = zajos siker. Így használd az Instagramot Nálunk a FutureManagement-nél mindig motiváló tényező az, amikor csak képekkel lehet kommunikálni, azzal kell tudnunk új távlatokat nyitni és teljesen más perspektívát létrehozni. Miért motivál minket az ilyesfajta alkotás? Túl azon, hogy alapvetően cégtársam, Berti fotózást is oktat és remek érzéke van a vizuális anyagok készítésében […]

Elolvasom
2018.09.17.
Instagram útmutató a vállalkozásod fejlesztéséhez – 2. rész

Az Instagram, mint vizuális esztétikum  Az Instagram használata egy vállalkozásnak kicsit mást jelent, mint egy magánszemélynek, aki random módon egy-egy jeles életeseménynél megoszt valamilyen számára fontos tartalmat. Ha mindezt a vállalkozásodnak csinálod, ki kell alakítanod egy olyan következetes stratégiát és márka-esztétikát, melynek révén megkülönböztetheted magad a többiektől, de oda kell figyelned a tartalmi és esztétikai […]

Elolvasom
2018.09.11.
Instagram útmutató a vállalkozásod fejlesztéséhez – 1. rész

Lépj az online kommunikációdban és használd az Instagramot, relevánsan. Az Instagram az egyik leggyorsabban növekvő social média felület, nem véletlenül. A vállalkozások és a magánszemélyek egyaránt szeretnek egymással összekapcsolódni ezen a platformon keresztül, megosztva a közösséggel inspiráló képeiket és videóikat. A felhasználók 80%-a követ különböző vállalkozásokat, 60% pedig ténylegesen használja az Instagramot, hogy megismerjen egy […]

Elolvasom
2018.09.08.
Negatív Facebook komment? Válság? Fenét!

Konzultációink során sokszor csak az ágy alatt bujkáló mumusként emlegetik ügyfeleink a negatív Facebook kommenteket. Félnek tőle. Mióta a közösségi média oldalak biztosítják a kétoldalú kommunikációt, azóta tartja rettegésben az értékelés és a rossz tapasztalat megosztása a vállalkozásokat. Félnek, hiszen az internet mindenkinek megszólalási lehetőséget biztosít. Pedig megfelelő válságkezelési módszerekkel a negatív visszajelzések nagy százalékban […]

Elolvasom
2018.08.23.
Mi az a gamification és hogyan segíthet az üzleteden?

A GAMIFICATION, vagy magyarul játékosított megoldások, a játékelemek alkalmazását jelenti az élet játékon kívüli területein, hogy a folyamatokat még érdekesebbé és lebilincselőbbé tegye. Ez egy olyan üzleti eszköz, amely teljesen új irányt képvisel a vállalat stratégiáinak és céljainak elérése érdekében és amely egyértelműen segíthet a te üzleteden is. A módszer lényege, hogy olyan játékos elemeket kell vinni […]

Elolvasom
2018.08.08.
A fogyasztói döntések pszichológiája

Ahhoz, hogy a fogyasztói döntések pszichológiáját részletesen megvizsgáljuk, fontos két nagy témakört külön-külön is értelmeznünk. Az egyik természetesen a pszichológia maga, amely vizsgálja a megismerési és információfeldolgozási folyamatokat, az érzelmek és a motiváció összefüggéseit, a személyiség alakulását, illetve a társas helyzeteket, csoporton belüli és csoportközi viszonyokat. A másik nagy csoportunk, a vásárlói döntési folyamatok. Ezek […]

Elolvasom

Bizonyítványaink:

FM Brandelő
FM Brandelő
Podcast
crossmenuchevron-down