Szeretnéd, hogy észrevételeid megértő fülekre találjanak? Mondd el a véleményed!

Cikkeink

Tőlünk, Neked, lényegretörően, közérthetően

Merülj el a legújabb tartalmakban!

Frissen érkezett

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

2022.06.16.
Így járult hozzá a Stranger Things sikeréhez a sorozat marketingterve

A Stranger Things új évadának marketingterve rekordmennyiségű nézettséget generált. A siker titka pedig három stratégiai lépés tökéletes megvalósítása.

Olvasd tovább!

Éppen habzsolják a többiek

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

2021.03.29.
„Zero waste” tartalommarketing: tippek a kreatív újrahasznosításra

A tartalommarketing világa egy hatalmas játszótér, ahol temérdek lehetőség áll rendelkezésedre a már meglévő tartalmak újrahasznosítására.

Olvasd tovább!
2018.07.10.
IGTV, az Instagram eddigi legnagyobb dobása

Nemrégiben az Instagram egymilliárd felhasználóval rendelkező globális közösség lett. 2010-es bevezetésük óta csodálattal figyeljük, ahogy ez a virtuális közösség virágzik és folyamatosan nő. Ez már önmagában óriási dolog, de közel sem minden. Bejelentették ugyanis az eddigi legizgalmasabb funkciójukat: az IGTV-t, amely az Instagram új video platformja és valószínűleg az egyik legnagyobb versenytársa lesz a YouTube-nak. […]

Olvasd tovább
2018.07.03.
A személyes márkaépítés a világ legjobb futballistáinál

A személyes márka nem más, mint egy önmagunkról kialakított kép, amelyet mások számára közvetítünk. Természetesen joggal tehetjük fel a kérdést, hogy mennyire térhet el ez a kép a saját személyiségünktől? A személyes márkaépítésnek még a világ legjobb sportolóinál is megvan a maguk korlátja. Személyiségük, saját erősségeik és gyengeségeik révén határozzák meg és foglalják kontextusba attitűdjeikkel, […]

Olvasd tovább
2018.06.11.
10 hasznos tipp, hogyan legyen hatékony a Facebook oldalad

A hatékony Facebook kommunikációhoz 2018-ban még fontosabb a jól targetált, személyre szabott vizuális és kreatív tartalom, valamint az optimális szegmentálás, mint valaha. A reklámzaj és a hirdetési költségek egyre nagyobbak, a potenciális a vásárlók figyelme ezer felé esik szét és ha mindez nem lenne elég a Facebook organikus elérései is komolyan visszaestek.  De hogyan lehet […]

Olvasd tovább
2018.05.25.
Csak a jó árral versenybe szállni kevés

Mikor ennyi versenytárs van a piacodon, nem engedheted meg magadnak, hogy csak az ár legyen az, amivel magadhoz akarod csalogatni a potenciális vevőket. Egyrészt, a konkurenciád bármikor alád ajánlhat, így belekezdve egy olyan árversenybe, aminek csak vesztesei vannak. Másrészt, ha csupán kedvező árat tudsz biztosítani, akkor a vevőd következő váráslásnál továbbra sincsen semmi garancia arra, […]

Olvasd tovább
2018.05.23.
GDPR, eljött az igazság pillanata.

A GDPR-ról röviden: május 25-től jelentős változások lesznek a digitálisan kezelt adatok területén. A GDPR röviden az Európai Unió és a Tanács által elfogadott, a személyes adatok védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló rendelete, más néven általános adatvédelmi rendelet, angolul General Data Protection Regulation. A téma azért kap kiemelt fókuszt, mert mindenkire vonatkozik, […]

Olvasd tovább
2018.05.17.
Az 5+1 legfontosabb közösségi média, amely kihagyhatatlan egy vállalkozás életéből.

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs ugyan olyan stratégia, egy sémára leképezhető marketing recept. Minden vállalkozásra függetlenül attól, hogy milyen szektorban végezzük a KKV a tevékenységet, tartogat majd új, addig még nem tapasztalt problémákat, adott pillanatban megoldásra szoruló kihívásokat. Ezekre célzottan, gyorsan és hatékonyan kell megoldanunk, amihez ismernünk és használnunk kell a legfontosabb közösségi média felületeket. […]

Olvasd tovább
2018.05.04.
Egyre nehezebb jó eredményeket elérni vállalkozásodnak a közösségi médiában?

A tavalyi év Facebookos hirdetési keretrendszer változásai és új algoritmusai miatt, -  a közönséged 3-5%-át tudod elérni organikusan, akkor is ha korábban kedvelték a vállalkozásod. Emiatt komoly nyomás nehezedik a kkv szektorra, hiszen csökkennek az organikus lehetőségek, nem egyszerű kevés pénzzel jól és hatékonyan hirdetni. A közösségi média mindenkinek fontos, hiszen Facebookon, Instagramon és Messengeren […]

Olvasd tovább
2018.02.23.
Kreatív reklámok - Croissant, a kávék legjobb barátja

Forrás: 7days A reklámszakemberek élete sem könnyű. Természetesen távol álljon tőlem, hogy sajnáltatni próbáljam magunkat, szó sincs ilyesmiről. De a technológia, a globalizáció és a fogyasztási szokások fejlődésének köszönhetően annyira magasan van az emberek ingerküszöbe reklámok tekintetében is, hogy igazán vagányat és/vagy meghökkentőt kell villantani a figyelemért. Gondoljuk végig, ébren töltött időnkben folyamatosan reklámokkal bombáznak […]

Olvasd tovább
2018.02.16.
Így építsd idén a márkádat - kommunikációs csatornák

Ha megfelelően becsomagoltad terméked vonzó tulajdonságait, és azonosítottad vevőidet, akkor jöjjön a márkaépítés lépései következő fejezete: a potenciális vásárlóid bevonzása a weboldaladra tudatos csatornázással. Márkaépítés lépései - a csatornák Ha csatornáról van szó, alapvetően ketté kell választani a kérdést. Egyrészt, végig kell gondolnod, mely kommunikációs csatornák fogják Neked a legtöbbet jelenteni. Másrészt pedig különbséget kell tenni […]

Olvasd tovább
2018.01.06.
Így építsd idén a márkádat - a vevők

Áttekintetted termékeid vonzó tulajdonságait? Rangsoroltad az előnyöket? Különválasztottad az előnyt és a jellemzőt? És mindezt összegyűjtötted 1 db A4-es oldalon? Remek, akkor menjenek tovább a márkaépítés lépései, és vizsgáljuk meg azokat, akiknek értékesíteni szeretnél. Márkaépítés lépései - a vevők Igazából a vevők nem is jó szó erre a részre, hiszen a tényleges vásárlás már az […]

Olvasd tovább
selectclockcrossmenuchevron-down