Cikkeink

Hirdetések beállításáról, brandépítésről, weboldal készítésről, szövegírásról, közösségi média kommunikációról és egyéb izgalmas témákról
Tőlünk, Neked, lényegretörően, közérthetően
2018.06.11.
10 hasznos tipp, hogyan legyen hatékony a Facebook oldalad

A hatékony Facebook kommunikációhoz 2018-ban még fontosabb a jól targetált, személyre szabott vizuális és kreatív tartalom, valamint az optimális szegmentálás, mint valaha. A reklámzaj és a hirdetési költségek egyre nagyobbak, a potenciális a vásárlók figyelme ezer felé esik szét és ha mindez nem lenne elég a Facebook organikus elérései is komolyan visszaestek.  De hogyan lehet […]

Elolvasom
2018.05.25.
Csak a jó árral versenybe szállni kevés

Mikor ennyi versenytárs van a piacodon, nem engedheted meg magadnak, hogy csak az ár legyen az, amivel magadhoz akarod csalogatni a potenciális vevőket. Egyrészt, a konkurenciád bármikor alád ajánlhat, így belekezdve egy olyan árversenybe, aminek csak vesztesei vannak. Másrészt, ha csupán kedvező árat tudsz biztosítani, akkor a vevőd következő váráslásnál továbbra sincsen semmi garancia arra, […]

Elolvasom
2018.05.23.
GDPR, eljött az igazság pillanata.

A GDPR-ról röviden: május 25-től jelentős változások lesznek a digitálisan kezelt adatok területén. A GDPR röviden az Európai Unió és a Tanács által elfogadott, a személyes adatok védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló rendelete, más néven általános adatvédelmi rendelet, angolul General Data Protection Regulation. A téma azért kap kiemelt fókuszt, mert mindenkire vonatkozik, […]

Elolvasom
2018.05.17.
Az 5+1 legfontosabb közösségi média, amely kihagyhatatlan egy vállalkozás életéből.

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs ugyan olyan stratégia, egy sémára leképezhető marketing recept. Minden vállalkozásra függetlenül attól, hogy milyen szektorban végezzük a KKV a tevékenységet, tartogat majd új, addig még nem tapasztalt problémákat, adott pillanatban megoldásra szoruló kihívásokat. Ezekre célzottan, gyorsan és hatékonyan kell megoldanunk, amihez ismernünk és használnunk kell a legfontosabb közösségi média felületeket. […]

Elolvasom
2018.05.04.
Egyre nehezebb jó eredményeket elérni vállalkozásodnak a közösségi médiában?

A tavalyi év Facebookos hirdetési keretrendszer változásai és új algoritmusai miatt, -  a közönséged 3-5%-át tudod elérni organikusan, akkor is ha korábban kedvelték a vállalkozásod. Emiatt komoly nyomás nehezedik a kkv szektorra, hiszen csökkennek az organikus lehetőségek, nem egyszerű kevés pénzzel jól és hatékonyan hirdetni. A közösségi média mindenkinek fontos, hiszen Facebookon, Instagramon és Messengeren […]

Elolvasom
2018.02.23.
Kreatív reklámok - Croissant, a kávék legjobb barátja

Forrás: 7days A reklámszakemberek élete sem könnyű. Természetesen távol álljon tőlem, hogy sajnáltatni próbáljam magunkat, szó sincs ilyesmiről. De a technológia, a globalizáció és a fogyasztási szokások fejlődésének köszönhetően annyira magasan van az emberek ingerküszöbe reklámok tekintetében is, hogy igazán vagányat és/vagy meghökkentőt kell villantani a figyelemért. Gondoljuk végig, ébren töltött időnkben folyamatosan reklámokkal bombáznak […]

Elolvasom
2018.02.16.
Így építsd idén a márkádat - kommunikációs csatornák

Ha megfelelően becsomagoltad terméked vonzó tulajdonságait, és azonosítottad vevőidet, akkor jöjjön a márkaépítés lépései következő fejezete: a potenciális vásárlóid bevonzása a weboldaladra tudatos csatornázással. Márkaépítés lépései - a csatornák Ha csatornáról van szó, alapvetően ketté kell választani a kérdést. Egyrészt, végig kell gondolnod, mely kommunikációs csatornák fogják Neked a legtöbbet jelenteni. Másrészt pedig különbséget kell tenni […]

Elolvasom
2018.01.06.
Így építsd idén a márkádat - a vevők

Áttekintetted termékeid vonzó tulajdonságait? Rangsoroltad az előnyöket? Különválasztottad az előnyt és a jellemzőt? És mindezt összegyűjtötted 1 db A4-es oldalon? Remek, akkor menjenek tovább a márkaépítés lépései, és vizsgáljuk meg azokat, akiknek értékesíteni szeretnél. Márkaépítés lépései - a vevők Igazából a vevők nem is jó szó erre a részre, hiszen a tényleges vásárlás már az […]

Elolvasom
2018.01.03.
Így építsd idén a márkádat - a terméked

Most, hogy lassan mindannyian megemésztettük a Karácsonykor elfogyasztott bejglit és túltettük magunkat az év eleji fáradtságon, ideje visszatérni a munkába, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a 2018-as legyen az eddigi legsikeresebb év cégeink életében. Tervezzünk, kalkuláljunk, számoljunk, majd kezdjük el a megvalósítást, mert egyik sem ér semmit a másik nélkül. Hiszem, hogy kemény munkával, […]

Elolvasom
2017.12.22.
Miért kell márkát építeni?

Starbucks, Coca-Cola, Apple, Audi, Háda, Tesco, KFC, Canon. Hogy mi a közös bennük? Bármelyik márka nevét meghallva az embernek rögtön van egy konkrét elképzelése a termékekről, szolgáltatásról; beugrik egy hangulat, látvány, ízvilág, minőség stb. Lehet őket szeretni, lehet őket utálni, a különböző iparágak ellenére azonban van egy közös az említett márkákban: mindet ismerjük, és, ami […]

Elolvasom
Lépj be
velünk együtt
a jövőbe!

Bizonyítványaink:

crossmenuchevron-down